Geld & Recht alle pijlers

Alleen langskomen als er uitverkoop is

28-07-2019 20:26 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga altijd als er uitverkoop is langs bij een kledingwinkel in een dorp. Deze winkel is opgericht door een vrouw, die voor zo ver ik weet één andere vrouw in dienst heeft. Ander personeel heb ik daar nooit gezien in ieder geval. Voor de duidelijkheid: het is dus geen franchisenemer van één of andere grote keten.

De kleding die zij verkopen is in mijn optiek erg duur. Zelf zou ik bijvoorbeeld nooit €170,- uitgeven aan een trui. Ik wacht dus altijd tot er echt goede kortingen worden gegeven. Dan hou ik me ook niet in, en kom altijd wel met minstens één soms 2 volle tassen thuis. Soms voel ik mij er wel bezwaard onder, omdat zij op deze manier nooit echt wat aan mij zal verdienen. Als het een H&M/Mango/ etc... zou zijn zou ik daar geen last van hebben. Aan de andere kant is het natuurlijk ook zo dat er niet voor niets uitverkoop is, zij wil er ook vanaf.

Hoe staan jullie hier tegenover? Is het lullig om alleen langs te komen als er uitverkoop is?
Natuurlijk hoef jij je niet schuldig te voelen. Zij is waarschijnlijk blij dat ze haar restanten nog kwijt raakt. Alles wat niet wordt verkocht gaat in dozen naar een opkoper of opslag.
Alle reacties Link kopieren
Ik koop een bepaald merk ook alleen in de uitverkoop en dan vaak bij de HB. Ik maak me er niet druk om, ben gek om de volle pond te betalen.
We’re all mad here

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven