Geld & Recht alle pijlers

Belastinggeld 2010

17-05-2011 23:09 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolg op de post van vivameid27 gisteren, waarin ik verschillende reacties las, ben ik benieuwd of er een soort van "systeem" te ontdekken is of dat het echt random gaat. Als iedereen het volgende vermeld:

* Datum van opsturen aangifte

* Datum van ontvangen
Tweede week van februari aangifte gedaan, vorige week brief ontvangen en één dag later het geld.
Of je belt de belastingdienst, heb ik ook gedaan brief dag tekening is op 26 mei.
Hoi

ik heb ergens begin maart mijn aangifte gedaan en mijn achternaam is toch zeeer zeeeer zeeer in het begin van het alfabet te vinden (2 eerste letters zijn beide zeer vroeg in het alfabet aanwezig).

voor als nog niets gehoord en niets gezien. Begin hem nu wel te knijpen of het wel goed is aangekomen (99% zeker van wel!) maar ik heb nog even geduld!
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Ik heb ook gebeld maar konden mij nog niks vertellen,alleen dat het in behandeling is maar nog geen datum..

4 maart aangifte gedaan.
Ik wacht ook vol smart. 2 maart aangifte gedaan.

Probeer ook al jaren enige logica te vinden in het verwerken door de belastingdienst, maar heb sterk het gevoel dat het willekeurig is.

Misschien dat geboortedatum of postcode ook een criteria zijn? Of sofinummer?
Mij is gisteren verteld dat het 16 mei is overgemaakt (maandag)

Maar nog niks op mijn rekening te zien

Vraag mij af waar het ergens "zweeft"...
Ik ben altijd vrij laat met insturen, maar ontvang de beschikking toch nooit zo laat als dit jaar.

Deze keer ook ergens halverwege de laatste week van maart ingestuurd, en ik hou nu toch al een paar dagen de brievenbus in de gaten.

Jammer dat je niet online kan checken met je digiD hoe de stand van zaken is.
Aangifte 1 maart terugbetalen van Man wel al binnen maar teruggave van mij nog niet...
Krijg net de brief binnen dat ik terugkrijg.

Word niet verzonden door TNT maar door een andere instantie

De Sandd volgens mij
Ik ontvang geld

Vandaag de blauwe envelop in huis , dagtekening 20mei 2011

Ingediend op 6 maart 2011

Net gekeken op rekening , nog niets binnen. Zal dan wel na t weekend plaatsvinden ben ik bang.

Mijn achternaam begint met een U.. dus vrij laat in t alfabet. Maar ik heb mij laten vertellen dat men alles wat voor 1 juli is binnen gekomen op 1 hoop gooit. En dan gewoon verdeeld wordt onder werknemers. Boven op de stapel beginnen als t ware.

Kortom zit geen enkele logica in

Net gekeken 23/5/11 en het staat nu op mijn rekening.
anoniem_88489 wijzigde dit bericht op 23-05-2011 13:12
Reden: Melden dat t Belastinggeld op rekening is gestort vandaag
% gewijzigd
4 maart ingediend,vandaag nog niks...afwachten maar weer!
23 januari ingediend. Ik (achternaam begint met B) heb op 6 mei geld terug gehad, vriend (achternaam met V) heeft vandaag de brief binnen (nog niet gestort).
Laatste week maart ingediend. 12 mei gestort. Achternaam eind van het alfabet.
Mijn brief is binnen,maar ik moet betalen. Mariapman krijgt geld terug (was de methode om samen het meeste terug te krijgen), maar die brief (en geld) is er nog niet. Gelukkig hoef ik pas uiterlijk 1 juli te betalen!
Dagtekening 8 juni..4 maart aangifte gedaan.
quote:saeva schreef op 18 mei 2011 @ 00:32:

Aangifte 3 maart. Nog niet ontvangen.Vrijdag de brief en dinsdag het geld ontvangen.
24 maart aangifte gedaan, nog niets ontvangen.
15 maart aangifte gedaan, ook nog niets ontvangen.

Ging net even inloggen in het programma, om te checken wanneer ik het had gedaan, en toen heb ik per ongeluk mijn aangifte opnieuw verstuurd.... Nou ja, ik zie wel.

EDIT: ik had zojuist met de post de brief, geld nog niet binnen, maar dat zal van de week wel volgen :-)
Half maart aangifte ingevuld, vorige week de brief, en eergisteren geld op onze rekening!

Dat alles op alfabetische volgorde zou worden afgehandeld, gelooft iemand dat echt?

Denk je serieus dat de BD eerst alles in alfabetische volgorde gaat zetten en dat er dan betaald wordt? Zou enorm veel extra werk opleveren, terwijl het geen enkel doel dient.
31 maart ingestuurd, nog niets gehoord. Volgens mij doen ze het globaal op volgorde van binnenkomst... nog even geduld hebben dus, maar voor 1 juli weet ik in ieder geval meer.
23-03 ingestuurd en nog steeds niets gehoord. ik weet dat ik moet betalen, maar vind t wel prettig om t eindelijk afgerond te hebben.
Ik heb twee dagen geleden een brief gekregen met dagtekening 03/06, Vandaag dus. Nou zou het mij wel het beste uitkomen als het geld nu ook vandaag gestort wordt.... Maar ik ben bang dat het na het weekend zal worden.
Over 2010 moeten we nog aangifte doen. 2009 is vorige week uitbetaald (samen met 2x salaris en 2x vakantiegeld, was een goede week!).
en is het al binnen gember999??? ik heb dagtekening 4 juni maar ook niets vandaag
Ik had de brief op dezelfde dag binnen als het geld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven