Geld & Recht alle pijlers

Belastinggeld 2010

17-05-2011 23:09 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolg op de post van vivameid27 gisteren, waarin ik verschillende reacties las, ben ik benieuwd of er een soort van "systeem" te ontdekken is of dat het echt random gaat. Als iedereen het volgende vermeld:

* Datum van opsturen aangifte

* Datum van ontvangen
Aangifte 22 maart

Nog niks ontvangen
nogmaals gaat niemand wat aan
wanneer moet je het dan ontvangen? voor welke datum ook alweer? ik heb het wel voor die deadline verstuurd..maar zit niet te trappelen om het geld dus check het ook niet dagelijks
Voor 1 juli.

Heb het ook wel eens erna gehad (wel op tijd aangifte gedaan) maar toen kreeg ik er ook netjes rente over.
Denk dat er geen pijl op te trekken is. Enige wat je kunt doen is bellen en vragen of je aangifte al is behandeld.
owwww voor 1 juli...waarom dan nu al een topic openen :D (ik verdenk de belastingdienst niet van snel werken en nu al geld overmaken hehehe)
3 maart verzonden, maar nog niks ontvangen helaas.
Ik moet betalen, dus hoe langer hoe beter :-D
Oh ja ik heb het volgens mij de laatste week van maart verstuurd, ook nog niets ontvangen.
quote:rozzzzzzzo schreef op 17 mei 2011 @ 23:11:

nogmaals gaat niemand wat aan [afbeelding]Reageer dan niet zeg
Aangifte 3 maart. Nog niet ontvangen.
Op het werk vanavond waren er mensen die het half maart opgestuurd hadden en al binnen hadden. Ook waren er mensen die het al eind januari hadden opgestuur en nog niets binnen hadden gekregen. En aangezien de belastingdienst niet op alfabet werkt en blijkbaar ook niet op datum van opsturen, was ik beniewd welke methode ze wel hebben, of dat het gewoon random is.
Angeltje, vind het echt geen raar topic. Ben ook benieuwd naar dit systeem, nog mensen die bij de bd werken in de zaal? Ik heb het rond 20 maart ingestuurd, maar moet de pinpas van de rekening waarop het gestort wordt al een week activeren... Dus aan mij heb je niets voor dit onderzoek;-)Geen idee of het er al op staat.
Aangifte 1 maart.

Gisteren bericht gehad van teruggave.

Staat binnen een week op de bank.
Aangifte al in januari, vorige week het geld binnen gehad en gisteren de brief dat we geld binnen zouden krijgen.
eind maart doorgegegeven,nog niet gekregen maar wel bedacht wat ik ermee ga doen.

oh wat zal ik over een paar weken lekker slapen,tenminste als ze het tenminste een keer overmaken.
31 maart

nog geen reactie
quote:toydinky schreef op 18 mei 2011 @ 07:52:

eind maart doorgegegeven,nog niet gekregen maar wel bedacht wat ik ermee ga doen.

oh wat zal ik over een paar weken lekker slapen,tenminste als ze het tenminste een keer overmaken. Géén Swiss Sense kopen!!!!
half januari aangifte gedaan, eind april op mn rekening
Lijkt me geen pijl op te trekken, moet je eens nagaan hoeveel formulieren verwerkt moeten worden, gekeken moet worden of je moet betalen of uitgekeerd krijgt en vervolgens moet dat nog uitgekeerd worden of betaald worden.
4 maart aangifte gedaan nog niks ontvangen.
Ik heb mij ooit laten vertellen dat de aangifres op alfabetische volgorde uitbetaald worden.

Dus eerst mensen met let A aan het begin v.h achternaam etc.

Maar of dat zo is weet ik niet.
quote:doezel31 schreef op 18 mei 2011 @ 07:55:

[...]

Géén Swiss Sense kopen!!!!als het geld er is open ik wel een topic wat de beste bedden zijn.
Denk het niet, ik zit heel erg laat in het alfabet, en heb het meestal vrij vroeg binnen. Dit jaar half februari verstuurd, vorige week binnen. Het gaat misschien niet op volgorde, maar mijn ervaring is wel dat als je heel vroeg aangifte doet, je ook meer kans hebt je geld sneller te krijgen.

En het is natuurlijk niet zo dat iedereen in 1 systeem past. Als iemand eruit gehaald wordt voor steekproef, of bv een veel ingewikkelder aangifte heeft, wordt dat wellicht doorgestuurd en duurt het weer langer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven