Belastinggeld 2010
dinsdag 17 mei 2011 om 23:09

woensdag 18 mei 2011 om 01:28
Op het werk vanavond waren er mensen die het half maart opgestuurd hadden en al binnen hadden. Ook waren er mensen die het al eind januari hadden opgestuur en nog niets binnen hadden gekregen. En aangezien de belastingdienst niet op alfabet werkt en blijkbaar ook niet op datum van opsturen, was ik beniewd welke methode ze wel hebben, of dat het gewoon random is.

woensdag 18 mei 2011 om 01:45
Angeltje, vind het echt geen raar topic. Ben ook benieuwd naar dit systeem, nog mensen die bij de bd werken in de zaal? Ik heb het rond 20 maart ingestuurd, maar moet de pinpas van de rekening waarop het gestort wordt al een week activeren... Dus aan mij heb je niets voor dit onderzoek;-)Geen idee of het er al op staat.
woensdag 18 mei 2011 om 07:55
woensdag 18 mei 2011 om 09:34
Denk het niet, ik zit heel erg laat in het alfabet, en heb het meestal vrij vroeg binnen. Dit jaar half februari verstuurd, vorige week binnen. Het gaat misschien niet op volgorde, maar mijn ervaring is wel dat als je heel vroeg aangifte doet, je ook meer kans hebt je geld sneller te krijgen.
En het is natuurlijk niet zo dat iedereen in 1 systeem past. Als iemand eruit gehaald wordt voor steekproef, of bv een veel ingewikkelder aangifte heeft, wordt dat wellicht doorgestuurd en duurt het weer langer.
En het is natuurlijk niet zo dat iedereen in 1 systeem past. Als iemand eruit gehaald wordt voor steekproef, of bv een veel ingewikkelder aangifte heeft, wordt dat wellicht doorgestuurd en duurt het weer langer.