Belastingteruggave 2011
donderdag 3 mei 2012 om 14:16
dinsdag 5 juni 2012 om 12:51
dinsdag 5 juni 2012 om 13:01
dinsdag 5 juni 2012 om 13:18
quote:esther_81 schreef op 05 juni 2012 @ 13:01:
Goodfella,
Dan zitten we in hetzelfde schuitje. Onderop de stapel dus geduld. Het komt echt wel.
Binnen 3 weken moet het geregeld zijn.Voor 1 Juli bericht.
Maar ik geef toe.... Als het nog 3 weken duurt is dat best lang. Maar ik ben dan nog niet failliet
Dus geduld.
ahahahhaah ja geduld moeten we hebben
ze regelen het gewoon raar want me buurman heeft al ze geld in mei ontvangen weet ook echt niet hoe ze het regelen allemaal
maar weet wel als ik de belasting moet betalen krijg ik meteen bericht
Goodfella,
Dan zitten we in hetzelfde schuitje. Onderop de stapel dus geduld. Het komt echt wel.
Binnen 3 weken moet het geregeld zijn.Voor 1 Juli bericht.
Maar ik geef toe.... Als het nog 3 weken duurt is dat best lang. Maar ik ben dan nog niet failliet
Dus geduld.
ahahahhaah ja geduld moeten we hebben
ze regelen het gewoon raar want me buurman heeft al ze geld in mei ontvangen weet ook echt niet hoe ze het regelen allemaal
maar weet wel als ik de belasting moet betalen krijg ik meteen bericht
dinsdag 5 juni 2012 om 13:43
Ja ik weet het. Zelf heb ik het eind januari ingediend. Ik ken mensen die pas halverwege maart hebben opgestuurd en die hebben het allemaal al.
Mijn partner en ik doen tegelijk samen. We hebben er 1 binnen met dagtekening 2 juni en 1 nog niet. Vanmorgen gebeld en deze is nog niet eens verwerkt...dus geen dagtekening.
Enne... laten we daar nou net al het geld op terug krijgen....
Mijn partner en ik doen tegelijk samen. We hebben er 1 binnen met dagtekening 2 juni en 1 nog niet. Vanmorgen gebeld en deze is nog niet eens verwerkt...dus geen dagtekening.
Enne... laten we daar nou net al het geld op terug krijgen....
dinsdag 5 juni 2012 om 14:41
Ik heb ook al jaren mijn geld in mei op mijn rekening en nu dus ook nog steeds niet, paar minuten geleden gebeld met belastingdienst ,maar ze konden nog geen dagtekening zien in het systeem helaas , enigste wat hij me kon vertellen is dat ik voor 1 juli bericht krijg omdat hij kon zien dat de aangifte voor 1 april binnen was maar dat was niet de garantie dat ik dan ook voor 1 juli mijn geld zou hebben,,,,zucht,,,,,,,
dinsdag 5 juni 2012 om 15:00
Maximaal 10 dagen na dagtekening wordt het gestort.
Meestal rond de datum van de dagtekening.
Veel zijn er al afgehaakt van dit forum omdat zij het geld al hebben.
Leuk te zien wie het nu als eerste heeft. Laten we er een wedstrijd van maken...
Niet bij de pakken neer zitten... Zo erg is het nu ook weer niet. Het is maar geld!
Meestal rond de datum van de dagtekening.
Veel zijn er al afgehaakt van dit forum omdat zij het geld al hebben.
Leuk te zien wie het nu als eerste heeft. Laten we er een wedstrijd van maken...
Niet bij de pakken neer zitten... Zo erg is het nu ook weer niet. Het is maar geld!
dinsdag 5 juni 2012 om 15:01
dinsdag 5 juni 2012 om 15:10
Bij mij hadden ze een oud rekeningnummer van stal gehaald ipv mijn huidige (die ze ook allang hadden). Telefonisch het juiste rekeningnummer doorgegeven. Daarna alsnog een brief gekregen met de vraag welk rekeningnummer ik gebruik, zucht. Deze ingevuld en opgestuurd. En nu ben ik aan het wachten tot ze het geld overmaken. De dagtekening vd oorspronkelijke brief was 19 mei.
woensdag 6 juni 2012 om 09:55
Het clubje wachtenden wordt inderdaad steeds kleiner.. maar niet minder spannend. Ik hoor veel vrienden om me heen erover. Natuurlijk weten we allemaal dat de BD tot 1 juli de tijd heeft, maar als je al die jaren begin mei al brief/geld binnen hebt is het wel ff zweten. En als je flink terugkrijgt wil je 't onderhand wel op je rekening hebben, 't is tenslotte je eigen geld wat je al 'n half jaartje 'voorschiet'.
Ik heb pas geleden gebeld om te checken of alles wel goed is gegaan maar meer kun je niet doen. De brievenbus is nog nooit zo vaak open gegaan hahahah.
Ik heb pas geleden gebeld om te checken of alles wel goed is gegaan maar meer kun je niet doen. De brievenbus is nog nooit zo vaak open gegaan hahahah.
woensdag 6 juni 2012 om 10:41
Ik heb ook maar eens aan de bel getrokken zag vanmorgen dat de dagtekening op me brief 1 juni was en heb nog niks ontvangen wat blijkt ik moet nog een x me rekening nummer door geven dt is al de 3 de keer pfff word je toch gek van!! Dus moet deze week n brief krijgen en dan moeten hun t nog verwerken en dan duurt t max nog 10 werkdagen t is maar goed dat ik ff gebeld heb!! Dus mensen juich niet te hard als je de brief ziet wie weet duurt t dus nog even!

woensdag 6 juni 2012 om 12:07
quote:Moondancer schreef op 05 juni 2012 @ 15:10:
Bij mij hadden ze een oud rekeningnummer van stal gehaald ipv mijn huidige (die ze ook allang hadden). Telefonisch het juiste rekeningnummer doorgegeven. Daarna alsnog een brief gekregen met de vraag welk rekeningnummer ik gebruik, zucht. Deze ingevuld en opgestuurd. En nu ben ik aan het wachten tot ze het geld overmaken. De dagtekening vd oorspronkelijke brief was 19 mei.
Bij mij ook iets dergelijks. In maart aangifte gedaan, rekeningnummer nogmaals doorgegeven, krijg ik een brief dat ze mijn rekeningnummer niet hebben
Heb ik voor de zoveelste keer nog maar eens doorgegeven en ik heb het geld vandaag gekregen, gisteren nog achteraan gebeld waar het bleef. Dagtekening was 12 mei.
Bij mij ook iets dergelijks. In maart aangifte gedaan, rekeningnummer nogmaals doorgegeven, krijg ik een brief dat ze mijn rekeningnummer niet hebben
Heb ik voor de zoveelste keer nog maar eens doorgegeven en ik heb het geld vandaag gekregen, gisteren nog achteraan gebeld waar het bleef. Dagtekening was 12 mei.
woensdag 6 juni 2012 om 13:14
Ik heb ook net gebeldmet de bd, normaal krijg ik mijn geld half mei, nu nog steeds niks gehoord. Mijn man en ik doen gelijk aangifte en hij kreeg 15 mei bericht en ik wil nu ook berichtwant ik krijg behoorlijk wat terug.
Meneer van de bd zei net dat er een bericht voor me klaar staat met de datum van 9 juni, nog effe wachten dus.
Meneer van de bd zei net dat er een bericht voor me klaar staat met de datum van 9 juni, nog effe wachten dus.