beste spaarrekening 2013
dinsdag 20 november 2012 om 16:19
Spaarrentes variëren continue. Niet elke dag, maar de rente op een spaarrekening is variabel dus kan altijd aangepast worden door de bank. Bij een spaardeposito is het anders. Daar kan je kiezen voor een vaste rente voor een bepaalde periode. Het nadeel daarvan is dat je wel het geld vast zet voor een bepaalde periode.
bron: http://www.spaardepositov ... beste-spaarrekening-2013/
bron: http://www.spaardepositov ... beste-spaarrekening-2013/
dinsdag 20 november 2012 om 16:50
Volgens mij staat de SNS nu vrij hoog.
Minimaal 2 procent, ongeacht de spaarrekening.
Ik zit bij ABN, en krijgt alleen een rente boven de 2% als ik dit tot het einde van het jaar op de rekening laat staan. Ik zag dat de percentages alweer gedaald waren, dus nu ligt de gewone rente heel erg laag, volgens mij 1,6%
Jammer, ik wilde net geld in een deposito zetten, maar daar wacht ik nog maar even mee. Ook deze percentages zijn nu heel erg laag!
Minimaal 2 procent, ongeacht de spaarrekening.
Ik zit bij ABN, en krijgt alleen een rente boven de 2% als ik dit tot het einde van het jaar op de rekening laat staan. Ik zag dat de percentages alweer gedaald waren, dus nu ligt de gewone rente heel erg laag, volgens mij 1,6%
Jammer, ik wilde net geld in een deposito zetten, maar daar wacht ik nog maar even mee. Ook deze percentages zijn nu heel erg laag!
dinsdag 20 november 2012 om 21:42
Je zoekt de website www.spaarinformatie.nl Daar krijg je een overzicht van alle spaarrekeningen die worden aangeboden in Nederland. Ze zijn onderverdeeld in spaarrekeningen zonder beperkende voorwaarden (dat is denk ik wat je zoekt), met beperkende voorwaarden, en depositos. ook staat het aangegeven als een bank niet onder het Nederlandse depositogarantstelsel valt. Ook historische rentes staan aangegeven in grafieken.
Dit is bij mijn weten de enige website waar alle spaarrekeningen worden weergegeven.
Dit is bij mijn weten de enige website waar alle spaarrekeningen worden weergegeven.
woensdag 21 november 2012 om 16:24