Geld & Recht alle pijlers

beste spaarrekening 2013

20-11-2012 16:07 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag een spaarrekening in het nieuwe jaar openen. Een van mijn goede voornemens voor 2013. Elke maand stort ik dan 50.- minimaal op mijn rekening. Alle beetjes helpen niet waar? Welke bank heeft de beste spaarrekening van 2013?
Glazen bol is stuk.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
http://www.spaarrente.nl/
je hebt nog nooit van Google gehoord?
Spaarrentes variëren continue. Niet elke dag, maar de rente op een spaarrekening is variabel dus kan altijd aangepast worden door de bank. Bij een spaardeposito is het anders. Daar kan je kiezen voor een vaste rente voor een bepaalde periode. Het nadeel daarvan is dat je wel het geld vast zet voor een bepaalde periode.

bron: http://www.spaardepositov ... beste-spaarrekening-2013/
Als je ¤50 in de maand wilt sparen is een deposito natuurlijk niet interessant.

Verder eens. Bekijken waar je nu het beste voor kunt kiezen en eens in de zoveel tijd checken of wisselen verstandig is.
bedankt voor de reacties tot nu toe. Ik hoopte dat er een site was waar de continuiteit van de spaarrentes te vinden is. Weet iemand dat?

@bella1: Google...wat is dat?
Dat bestaat niet want rentes zijn niet continu!
Zeg maar Spijker.
quote:[

@bella1: Google...wat is dat?Meen je dit serieus??
Volgens mij staat de SNS nu vrij hoog.

Minimaal 2 procent, ongeacht de spaarrekening.

Ik zit bij ABN, en krijgt alleen een rente boven de 2% als ik dit tot het einde van het jaar op de rekening laat staan. Ik zag dat de percentages alweer gedaald waren, dus nu ligt de gewone rente heel erg laag, volgens mij 1,6%

Jammer, ik wilde net geld in een deposito zetten, maar daar wacht ik nog maar even mee. Ook deze percentages zijn nu heel erg laag!
Je zoekt de website www.spaarinformatie.nl Daar krijg je een overzicht van alle spaarrekeningen die worden aangeboden in Nederland. Ze zijn onderverdeeld in spaarrekeningen zonder beperkende voorwaarden (dat is denk ik wat je zoekt), met beperkende voorwaarden, en depositos. ook staat het aangegeven als een bank niet onder het Nederlandse depositogarantstelsel valt. Ook historische rentes staan aangegeven in grafieken.

Dit is bij mijn weten de enige website waar alle spaarrekeningen worden weergegeven.
quote:louba schreef op 20 november 2012 @ 16:46:

[...]

Meen je dit serieus?? dat hoop ik toch niet....
Ik bankier bij de Rabobank. Vorig jaar heb ik een spaaronline rekening geopend bij Westland Utrechtbank. Rente staat nu geloof ik net boven de 2%. Alles is via internet geregeld, ging heel makkelijk.
Ik ben fan van de ASN bank. De rente is daar redelijk hoog, de bank is duurzaam (de holding alleen niet) en alles kan via internet. ASN bank valt onder het Nederlandse garantiestelsel, dus geen Icesave toestanden.
@louba @bella1 nee sorry dat meende ik niet. Het is mijn humor.

@spijker. Ik bedoel zeg maar dat de rente vrij stabiel is. Niet dat een bank met hele hoge rentes en zodra je er zit dat het dan inzakt. Kan zoiets gebeuren of wordt hier toezicht op gehouden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven