Geld & Recht alle pijlers

Blackberry kapot..! Recht op een nieuwe!?

11-03-2011 10:50 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Thnx voor de reacties!
Je hebt hem toch zelf laten vallen??
Je heb hem laten vallen, zeg je zelf neem niet aan dat die dan vergoed wordt.

Dus dat wordt een nieuwe kopen.
Je krijgt geen nieuwe nee.. je hebt hem zelf laten vallen en daarbij heb je ook geen garantie afgesloten op het toestel en dus heb je pech.

Mijn blackberry ging ook binnen 6 maanden kapot. van de een op andere dag deed mijn scroll balletje het niet meer. Niets garantie en ik kon zelf een nieuw toestel regelen...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Je hebt toch standaard een jaar garantie? Of geldt dat niet voor telefoons? Volgens mij maakt het dan niet uit of je hem hebt laten vallen of niet, kapot is kapot.

Je hebt m laten vallen en verwacht een nieuwe.

doet mij denken aan dat verhaal van de C-1000 en dat gevallen toetje...
Je hebt em laten vallen, daar zijn telefoons (helaas) niet voor gemaakt/op berekend. Ik zou een (goedkopere) nieuwe kopen.
quote:flint schreef op 11 maart 2011 @ 10:55:

Je hebt toch standaard een jaar garantie? Of geldt dat niet voor telefoons? Volgens mij maakt het dan niet uit of je hem hebt laten vallen of niet, kapot is kapot.Je hebt op veel producten een jaar fabieksgarantie. Maar die geldt alleen voor fabrieksfouten. Als je telefoon kapot is omdat je hem zelf hebt laten vallen, heb je dus geen recht op vervanging.
quote:biol schreef op 11 maart 2011 @ 10:55:

Je krijgt geen nieuwe nee.. je hebt hem zelf laten vallen en daarbij heb je ook geen garantie afgesloten op het toestel en dus heb je pech.

Mijn blackberry ging ook binnen 6 maanden kapot. van de een op andere dag deed mijn scroll balletje het niet meer. Niets garantie en ik kon zelf een nieuw toestel regelen...

hmm... volgens mij zou dat toch wel onder garantie moeten vallen. Je mag verwachten dat je een deugdelijk product koopt.

Laten vallen is wat anders dan dat hij uit zichzelf stuk gaat.
Hoi,

Je hebt geen verzekering afgesloten, dus heb je geen recht op een nieuw toestel. Je toestel laten vallen valt niet binnen de garantie.

Met een beetje pech moet je misschien zelf ook nog opdraaien voor de kosten van het nakijken en opsturen...

Pip
dat dacht ik ook Lika, maar helaas... kreeg er niks geregeld.

Overigens is het niet standaard zo dat je een jaar garantie krijgt, zeker niet als je hem laat vallen.

Als je je TV laat vallen en je stuurt hem op ter reparatie krijg je ook een rekening gepresenteerd hoor, zou wel lekker zijn als dat anders is.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:sjoko schreef op 11 maart 2011 @ 10:59:

[...]

Je hebt op veel producten een jaar fabieksgarantie. Maar die geldt alleen voor fabrieksfouten. Als je telefoon kapot is omdat je hem zelf hebt laten vallen, heb je dus geen recht op vervanging.Zou een mooie zijn, als je standaard een jaar lang niet hoeft te betalen voor je eigen stommiteiten, zoals laten vallen. Ik denk dat de levensduur van het gemiddelde mobieltje/klein elketronisch apparaat dan snel daalt door onzorgvuldig gebruik.
Nou TO...duidelijk! Garantie is alleen bedoeld voor fabricagefouten, niet als iemand 'm uit zijn/haar klauwen laat vallen.
Ik heb hem niet zelf laten vallen.. Mijn vriend heeft hem laten vallen..
Dat maakt toch niet uit? Wat snap je nu niet?
Is je vriend goed verzekerd? Misschien kan hij het verhalen op zijn verzekering.
Huh???

Waarom is nu je OP verwijderd?
Antwoorden staan haar niet aan?
Doet TO schijnbaar standaard, zie loepje. * neemt zich voor op niet meer te reageren op deze TO*
Heeft je vriend 'm laten vallen? Dan kan hij zijn verzekering bellen, en de schade melden.

Waarom je je OP weg hebt gehaald, begrijp ik niet....
quote:borderwalk schreef op 11 maart 2011 @ 11:18:

Doet TO schijnbaar standaard, zie loepje. * neemt zich voor op niet meer te reageren op deze TO*Inderdaad! *heeft het niet zo op forummers die hun OP verwijderen*

Briljant!

Ik ga zo mijn auto total loss rijden.

En dan een nieuwe claimen bij de verzekering, of bij de dealer!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:missiej18 schreef op 11 maart 2011 @ 11:11:

Ik heb hem niet zelf laten vallen.. Mijn vriend heeft hem laten vallen..Dan valt het toch onder zijn WA?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:Xander68 schreef op 11 maart 2011 @ 11:20:

[...]

Inderdaad! *heeft het niet zo op forummers die hun OP verwijderen*niet zo netjes nee....
het is natuurlijk ook wel een heel herkenbaar verhaal he, privacygevoelig enzo......
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven