Geld & Recht alle pijlers

bouwwerkzaamheden

24-07-2012 20:43 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over 3 weken is het zover! Heel jaar op verheugd en naar toegeleefd! wij gaan met onze 3 kinderen naar een bungalowpark van Landal in Oostenrijk! de recencies op zoover zijn allemaal lofend en ze scoorde dan ook een 9.2 op zoover!

Nu las ik bij de laatste paar recencies dan het hotel tegenover het appartementen complex waar wij in gaan verblijven bezig zijn met werkzaamheden.

Dit is 1 van de reacties van gasten die er net vandaan komen:

Bij aankomst bleek ons mooie appartement naast een bouwput te liggen. Gelijk gaan klagen, maar er was geen oplossing. Iedere ochtend werden we om 7 uur uit ons bed getrild door de bouwactiviteiten, die tot 's avonds 19.00 doorgingen. Ook op zaterdag!!.

Dit heeft één enorme negatieve stempel,op onze Vakantie gedrukt en als we het hadden geweten, waren we hier niet naar toegegaan

Ook schijnt er nog wat bouwverkeer (lees vrachtwagens) over het terrein waar onze kinderen straks gaan spelen te rijden en het uizicht zijn nu niet de mooie bergen, maar een bouwput.

Nu heb ik vandaag contact gehad met landal en mijn verhaal gedaan.. kreeg te horen dat zij nog klachten hadden ontvangen en het dus wel zal meevallen allemaal en ik mij niet druk hoefde te maken.. (bouwwerkzaamheden zijn nog in volle gang als wij er zijn)

Mochten wij toch problemen ondervinden kunnen we naar afloop micchien nog een deel van de vakantie terug ontvangen. Dat willen wij natuurlijk helemaal niet! wij verheugde ons zo op een rustige vakantie om weer op te laden voor het komende jaar en nu dit!

Mijn man heeft later nog even terug gebeld omdat wij dit geen stijl vinden! ze gaat het uitzoeken en morgen wordt ik terug gebeld...

Iemand enig idee wat onze rechten hierbij zijn? kunnen wij eissen dat wij naar een ander complex mogen mochten de klachten echt gegrond zijn? he bah baal er zo van het zag er allemaal zo mooi uit en nu dit.. pfff
Mij lijkt 20% eigenlijk heel redelijk.

Ik weet niet wat jullie doen maar als ik op vakantie ben dan zit ik zeker niet de hele dag in mijn appartement/huisje mar ga er lekker op uit.

De enige overlast die ik dan zou ervaren is dat ik vroeger wakker ben dan ik zou willen. Nou laat dat eens een uurtje of 2 a 3 per dag eerder zijn. Je kan het ook positief bekijken dan heb je een heerlijke lange dag voor je om van alles te doen.
@bammetje; we willen ook niet alles terug. Dat zou niet eerlijk zijn. Wel is 20% op ruim 1600 euro niet veel. We accepteren het denk ik wel, maar zijn even klaar met landal
Frankly my dear, I don"t give a damn
@sugarmiss; we gingen ook heel veel op pad, maar op een gegeven moment meer om te vluchten uit de herrie. Het filmpje dat ik hier geplaatst heb is,helaas geen momentopname. Zó was het 12u per dag, .6 dg per week
@calvijn, konden ze jullie geen alternatief onderdak aanbieden? Dat zou ik wel geëist hebben.

Als ze hiertoe niet bereid waren zou ik 75 % terug eisen of ze volledig via twitter etc afbranden. Echt schandalig dit.
Volgens de receptioniste was er geen alternatief op dat moment. Achteraf misschien toch wat stennis moeten maken.

Op YouTube is ons filmpje wel vaak bekeken
Ik zou zeker via twitter meldingen maken. Een vriendin heeft dat eens gedaan toen ze nul op request kreeg van een bedrijf, en na haar twitter actie werd er toch contact met haar opgenomen.

Dat was dan wel in de VS maar in NL wordt twitter inmiddels ook best veel gebruikt.
Even uppen

Ben zo benieuwd of je al terug bent en hoe je het gehad hebt.

Hopelijk is het allemaal heel erg meegevallen
Wij zijn 1 september terug gekomen uit Oostenrijk en ons appartement keek uit op de bouw!! Eerst baalde ik flink, maar de eerste week hebben we weinig last gehad van lawaai. De appartementen zijn erg geluidsdicht wanneer je de luiken dicht doet. De tweede week was er iets meer lawaai, toen waren ze stenen aan het slijpen.

We konden niet veel op het balkon zitten, want het was er super heet en er was geen parasol.

Al met al weinig last gehad, het viel me 100%mee.

We hebben een super vakantie gehad. Het park was erg mooi, hebben lekker gezwommen. De medewerkers zijn super vriendelijk en de kinderen vonden de speeltuintjes erg mooi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven