Cadeautje klein budget
vrijdag 16 maart 2018 om 21:04
Das echt heel leuk... voor je oma...pejeka schreef: ↑16-03-2018 19:50Is dat budget per persoon of in totaal?
Kijk of je nog een leuke vaas/pot hebt in de kast, en vul die met bloemen. Bij de supermarkt kun je tegenwoordig voor 2 of 3 euro al een leuke bos tulpen of trosanjers scoren, koop er 2 en je hebt een dikke bos bloemen. De vaas of pot kost je niks, haal desnoods voor een euro een blok oasis en steek de bloemen daarin, maak er een geweldig bloemstuk van en je bent voor 6 euro klaar.
ze worden 19 en 21....
Bioscoopbon lijkt me erg leuk evt met zak m&m’s erbij en dan inpakken met folie
Don't cry, buy a bag and move on.
vrijdag 16 maart 2018 om 21:10
Bij de Jumbo zijn de grote repen Tony's Chocolonely chocola in de aanbieding.
€ 2,17 per reep.
3 repen voor de meid.
3 repen voor de knul.
Succes verzekerd!
https://www.jumbo.com/producten/merken/ ... Jcre-18RKU
€ 2,17 per reep.
3 repen voor de meid.
3 repen voor de knul.
Succes verzekerd!
https://www.jumbo.com/producten/merken/ ... Jcre-18RKU
vrijdag 16 maart 2018 om 23:58
Nouw, mij maak je niet blij met zelfgebrouwen jam in een hakpot waar de spinazieresten nog in het deksel zit. Om nog maar te zwijgen van zelfgemaakte appeltaart van iemand waar de katten alles mogen dus ook op het aanrecht. Of zo'n leuke engelsedropbloempot, een op de bol, een in je mond. Blerk. Dus leuker dan een cadeau uit de winkel, hoe klein dan ook gaat voor mij niet op met mijn smetvrezerige inslag. Geef mij dan maar de tulpen van Pejeka
Verder zijn er genoeg leuke tips gegeven.
zaterdag 17 maart 2018 om 06:19
Mensen van 19 en 21 zitten echt niet te wachten op zelfgemaakte tuttige freubels.
Geef krasloten. Of iets lekkers. Of niets, want je aanwezigheid zegt genoeg. Dan geef je ze een dikke kus en nodigt ze bij jou thuis uit voor een etentje wanneer je weer geld hebt.
De meuk die ik hierboven zie is weggegooid geld. Die spullen belanden in de prullenbak. Zonde. Geef dan liever niets.
Geef krasloten. Of iets lekkers. Of niets, want je aanwezigheid zegt genoeg. Dan geef je ze een dikke kus en nodigt ze bij jou thuis uit voor een etentje wanneer je weer geld hebt.
De meuk die ik hierboven zie is weggegooid geld. Die spullen belanden in de prullenbak. Zonde. Geef dan liever niets.
zaterdag 17 maart 2018 om 07:52
Ik heb geen smetvrees, maar ik maak me ook altijd wat zorgen over de hygiëne in andermans keuken. Vooral bij niet verpakte etenswaren waarmee geknutseld is. Daarom gooi ik zelfgebrouwde traktaties ook altijd weg. Ik houd daarom ook niet zo van eten bij anderen, tenzij ik ze heel goed ken.normandina schreef: ↑16-03-2018 23:58Nouw, mij maak je niet blij met zelfgebrouwen jam in een hakpot waar de spinazieresten nog in het deksel zit. Om nog maar te zwijgen van zelfgemaakte appeltaart van iemand waar de katten alles mogen dus ook op het aanrecht. Of zo'n leuke engelsedropbloempot, een op de bol, een in je mond. Blerk. Dus leuker dan een cadeau uit de winkel, hoe klein dan ook gaat voor mij niet op met mijn smetvrezerige inslag. Geef mij dan maar de tulpen van Pejeka![]()
Verder zijn er genoeg leuke tips gegeven.
zaterdag 17 maart 2018 om 09:46
Valt voor mij onder smetvrees dit. Of hypochonder, kan ook.made@kate schreef: ↑17-03-2018 07:52Ik heb geen smetvrees, maar ik maak me ook altijd wat zorgen over de hygiëne in andermans keuken. Vooral bij niet verpakte etenswaren waarmee geknutseld is. Daarom gooi ik zelfgebrouwde traktaties ook altijd weg. Ik houd daarom ook niet zo van eten bij anderen, tenzij ik ze heel goed ken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 17 maart 2018 om 11:30
Super! Heb 2 kneipp doucefoam gekocht. Leuk laten inpakken en een kraslot er bij!Abigail__ schreef: ↑16-03-2018 20:42Morgen naar de Etos toe.
Alle handcrème is 2 voor de prijs van 1.
Alle Kneipp is 2 voor de prijs van 1.
(Nivea Men is met 40% korting.)
Bijvoorbeeld voor allebei een handcrème plus Kneipp douche.
Dan heb je voor € 10 voor beiden 2 cadeautjes.
Leuk inpakken.
Klaar.
zaterdag 17 maart 2018 om 12:12
Voor een high tea is het een leuk idee. Je kan ze ook anders ophangen met de takken anders geordend.
Om terug te komen op die kerstboom. Maar is fantasie voor nodig. Je kan er ook kerstballen aan hangen of zelf gebakken kleine koekjes.
Voor Pasen kunnen er eitjes aan en zelfs kleine paastakjes. Van die krultakken i kleine stukjes verdeeld.
Maar als die bomen met dwarse latten.
zaterdag 17 maart 2018 om 17:08
Ik heb wel eens een mandje gekocht (Action of Big Bazaar) dat herbruikbaar is en daar allemaal verzorgingsproducten ingezet van dezelfde winkel. Voetencreme, scrub, douche, bodylotion, sokken, haarmaskertje etc. Dat leuk ingepakt met cellofaanpapier en grote strik en zelfgemaakte kaart. Was een succes, want de krijgers (2 vriendinnen) vonden het erg leuk. Kostte in totaal per pakket tussen 7,50 en 10,00 euro. Je kunt het vullen waarmee je wil en dus zo duur maken als je wil. En je zag er geen budgetversie aan af hoor.
Ook leuk is een leuke (aparte) mok met 1 of 2 chocomelk-lolly’s (te koop bij Action) erin in cellofaan en strik en kaartje eraan.
Of een leuke theemok met een thee-ei en een doosje theesmaak, eveneens in cellofaan met strik en kaart.
Bij Action krijg je trouwens een pakketjes met glazen mok, thee-ei en theelepel voor paar euro.
Ook verkoopt Action pakketje wax-melts met houdertje.
Ook leuk is een leuke (aparte) mok met 1 of 2 chocomelk-lolly’s (te koop bij Action) erin in cellofaan en strik en kaartje eraan.
Of een leuke theemok met een thee-ei en een doosje theesmaak, eveneens in cellofaan met strik en kaart.
Bij Action krijg je trouwens een pakketjes met glazen mok, thee-ei en theelepel voor paar euro.
Ook verkoopt Action pakketje wax-melts met houdertje.
zaterdag 17 maart 2018 om 17:10
Paar keer per jaar verkoopt Kruidvat geschenkset verzorging (bijvoorbeeld Nivea) 2 voor de prijs van 1. Daarvan wat voorraad kopen. Dan heb je en de actie en je voelt het niet op het moment dat je het geeft in je beurs.
Dat geld ook voor een cadeautjeskast. Zo nu en dan wat dingen kopen waar je bij toeval tegenaan loopt voor paar euro. Bewaren en pakken wanneer je het kunt gebruiken voor iemand.
Dat geld ook voor een cadeautjeskast. Zo nu en dan wat dingen kopen waar je bij toeval tegenaan loopt voor paar euro. Bewaren en pakken wanneer je het kunt gebruiken voor iemand.