crosstrainer op mp gekocht, standen werken niet. geld terug?
maandag 25 oktober 2010 om 09:54
maandag 25 oktober 2010 om 10:00
maandag 25 oktober 2010 om 10:00
maandag 25 oktober 2010 om 10:04
maandag 25 oktober 2010 om 10:08
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 oktober 2010 @ 10:06:
40 Euro is niet duur, voor een apparaat wat je zelf waarschijnlijk ook na een maand of wat zou laten verstoffen.
Als je het zo bekijkt valt het weer een beetje mee.Maar het apparaat werkt niet.. Dan is het toch wel duur. Die 40 euro had je dan beter kunnen investeren in een apparaat dat wel werkt.
40 Euro is niet duur, voor een apparaat wat je zelf waarschijnlijk ook na een maand of wat zou laten verstoffen.
Als je het zo bekijkt valt het weer een beetje mee.Maar het apparaat werkt niet.. Dan is het toch wel duur. Die 40 euro had je dan beter kunnen investeren in een apparaat dat wel werkt.

maandag 25 oktober 2010 om 10:38
Heb je in een mailtje of iets dergelijks staan dat de verkoper aangeeft dat het apparaat helemaal goed functioneert?
Want dan kun je er wel degelijk iets mee. Het is inderdaad lastig bij 2de hands producten, maar als een verkoper aangeeft dat iets bijv z.g.a.n. is en het valt van ellende uit elkaar, dan kan je wel degelijk je geld terug eisen. Alleen wordt een beetje veel werk voor ¤ 40.
Want dan kun je er wel degelijk iets mee. Het is inderdaad lastig bij 2de hands producten, maar als een verkoper aangeeft dat iets bijv z.g.a.n. is en het valt van ellende uit elkaar, dan kan je wel degelijk je geld terug eisen. Alleen wordt een beetje veel werk voor ¤ 40.
maandag 25 oktober 2010 om 10:49
quote:diedietje schreef op 25 oktober 2010 @ 10:38:
Heb je in een mailtje of iets dergelijks staan dat de verkoper aangeeft dat het apparaat helemaal goed functioneert?
Want dan kun je er wel degelijk iets mee. Het is inderdaad lastig bij 2de hands producten, maar als een verkoper aangeeft dat iets bijv z.g.a.n. is en het valt van ellende uit elkaar, dan kan je wel degelijk je geld terug eisen. Alleen wordt een beetje veel werk voor ¤ 40.Helaas niet in een mailtje, het stond wel in de advertentie. Daarnaast stond ook de status: "nauwelijks gebruikt". Mondelinge overeenkomst weegt toch net zo zwaar? Al snap ik dat het dan een welles nietes spel wordt.
Want dan kun je er wel degelijk iets mee. Het is inderdaad lastig bij 2de hands producten, maar als een verkoper aangeeft dat iets bijv z.g.a.n. is en het valt van ellende uit elkaar, dan kan je wel degelijk je geld terug eisen. Alleen wordt een beetje veel werk voor ¤ 40.Helaas niet in een mailtje, het stond wel in de advertentie. Daarnaast stond ook de status: "nauwelijks gebruikt". Mondelinge overeenkomst weegt toch net zo zwaar? Al snap ik dat het dan een welles nietes spel wordt.
maandag 25 oktober 2010 om 10:54
Je hebt uiteindelijk zelf ingestemd met de koop nadat je hebt nagelaten om dat ding uit te proberen. Nu stel je dus dat je iets gekocht hebt, wat niet aan jouw eisen voldoet. Jij bent dus degene die moet bewijzen dat de verkoper jou bedonderd heeft. Ergo: ik zou het laten zitten. Voor die veertig euro is dat het niet waard.
maandag 25 oktober 2010 om 11:07
Ik zou even afwachten hoe hij reageert. Wil hij niet meedenken dan zou ik een copy-paste maken van de advertentie (zou ik nu vast doen voor ie weg is) waarin dus staat dat hij helemaal goed functioneert en die meesturen met een formeel mailtje dat hij een "wanprestatie" (even op googlen) levert. Zo kun je wat druk zetten, waardoor hij misschien wat inschikt uit angst dat je daadwerkelijk stappen onderneemt.
Verder kun je volgens mij niks doen. Als hij niet wil, zul je hem waarschijnlijk niets kunnen maken.
Verder kun je volgens mij niks doen. Als hij niet wil, zul je hem waarschijnlijk niets kunnen maken.
maandag 25 oktober 2010 om 11:11
Ik denk dat je weinig kans maakt, de verkoper kan als hij kwaad wilt altijd beweren dat je het zelf kapot hebt gemaakt, je hebt m tenslotte zelf opgehaald en had het apparaat goed kunnen bekijken..
Ik zou het apparaat op MP zetten met opmerking erbij dat standen niet werken, wellicht door een handige klusser makkelijk te verhelpen. Zal me niks verbazen als je m alsnog kwijtraakt.
Of google of je iets kan vinden hoe (en of) dat te repareren is
Ik zou het apparaat op MP zetten met opmerking erbij dat standen niet werken, wellicht door een handige klusser makkelijk te verhelpen. Zal me niks verbazen als je m alsnog kwijtraakt.
Of google of je iets kan vinden hoe (en of) dat te repareren is
maandag 25 oktober 2010 om 11:14
http://www.mijnmiskoop.nl/category/130
Misschien zie je hier nog wat....
Misschien zie je hier nog wat....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

maandag 25 oktober 2010 om 13:51
Afwachten wat de verkoper zegt maar ik verbaas me vooral dat je een week wacht voordat je hem uittest. Nu is er al aardig wat tijd overheen gegaan en kan het idd ook jou schuld zijn in theorie. Laat ik het zo zeggen als ik me als verkoper van geen kwaad bewust was zou ik het na een week niet meer terug nemen.
maandag 25 oktober 2010 om 13:53
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 25 oktober 2010 @ 13:51:
Afwachten wat de verkoper zegt maar ik verbaas me vooral dat je een week wacht voordat je hem uittest. Nu is er al aardig wat tijd overheen gegaan en kan het idd ook jou schuld zijn in theorie. Laat ik het zo zeggen als ik me als verkoper van geen kwaad bewust was zou ik het na een week niet meer terug nemen.Dat dus.
Afwachten wat de verkoper zegt maar ik verbaas me vooral dat je een week wacht voordat je hem uittest. Nu is er al aardig wat tijd overheen gegaan en kan het idd ook jou schuld zijn in theorie. Laat ik het zo zeggen als ik me als verkoper van geen kwaad bewust was zou ik het na een week niet meer terug nemen.Dat dus.