Geld & Recht alle pijlers

De Beurs

29-08-2016 11:26 188 berichten
Kan iemand mij in jip en janneke taal uitleggen hoe het allemaal in elkaar zit over de beurs ik zit te kijken maar begrijp er niks van. Financiële beurs.
quote:Tas29 schreef op 29 augustus 2016 @ 22:33:

[...]

Nee ik heb geen seks tegen mijn zin in eerlijk gezegd.

Je hebt zelf ook zin gemaakt inmiddels hoor. Maar zoals ook gezegd wordt je man geil zien worden van jou doet je ook wat toch?

Weet je Tas, als jij hem te vaak en te lang afwijst en te lang nul interesse in hem toont is hij weg. Doe je best en vecht voor je relatie ipv alleen maar te klagen, te zeuren en zeggen dag je het zo zwaar hebt. Er is niks zo onaantrekkelijk als een vrouw (of man) die haar best niet doet en alles maar laat lopen.
quote:Tas29 schreef op 29 augustus 2016 @ 22:33:

[...]

Is niet zorgelijk hoor. Anders zou hij niet met me trouwen.

Hij kan altijd nog afhaken en als je eenmaal getrouwd bent kun je ook nog scheiden.

Echt je mag best iets minder hard achterover leunen en Wat actie ondernemen.
Normaal zou ik ook zeggen 'dan maak je maar zin', maar ik kan me voorstellen dat seks wel het laatste is waar je aan moet denken als je een burn-out hebt. Wat ik kwalijker vind is dat Tas blijkbaar zo weinig interesse in (het leven van) haar vriend heeft (en dat al de hele relatie lang) dat ze interesse moet veinzen, en dan ook pas als hij er kwaad om is geworden. Als je gek op iemand bent wil je toch niets liever dan alles weten wat hem of haar bezighoudt?
quote:Tr0tter schreef op 30 augustus 2016 @ 07:44:

Normaal zou ik ook zeggen 'dan maak je maar zin', maar ik kan me voorstellen dat seks wel het laatste is waar je aan moet denken als je een burn-out hebt. Wat ik kwalijker vind is dat Tas blijkbaar zo weinig interesse in (het leven van) haar vriend heeft (en dat al de hele relatie lang) dat ze interesse moet veinzen, en dan ook pas als hij er kwaad om is geworden. Als je gek op iemand bent wil je toch niets liever dan alles weten wat hem of haar bezighoudt?Dit. Helemaal eens.
Nog met je vriend gesproken gisteravond?
quote:Tr0tter schreef op 30 augustus 2016 @ 07:44:

Normaal zou ik ook zeggen 'dan maak je maar zin', maar ik kan me voorstellen dat seks wel het laatste is waar je aan moet denken als je een burn-out hebt. Wat ik kwalijker vind is dat Tas blijkbaar zo weinig interesse in (het leven van) haar vriend heeft (en dat al de hele relatie lang) dat ze interesse moet veinzen, en dan ook pas als hij er kwaad om is geworden. Als je gek op iemand bent wil je toch niets liever dan alles weten wat hem of haar bezighoudt?Ook tijdens een burn-out kun je je best blijven doen om je relatie goed te houden. Dat mag best op een lager pitje staan dan normaal, maar echt niet alles hoeft om jou en jouw behoeftes te draaien. Ook met een burn-out kun je nog je best doen rekening te houden met de ander. Het is geen vrijbrief om je in een cocon terug te trekken en asociaal te gedragen.
quote:Lady_Vintage schreef op 30 augustus 2016 @ 07:38:

[...]

Je hebt zelf ook zin gemaakt inmiddels hoor. Maar zoals ook gezegd wordt je man geil zien worden van jou doet je ook wat toch?

Weet je Tas, als jij hem te vaak en te lang afwijst en te lang nul interesse in hem toont is hij weg. Doe je best en vecht voor je relatie ipv alleen maar te klagen, te zeuren en zeggen dag je het zo zwaar hebt. Er is niks zo onaantrekkelijk als een vrouw (of man) die haar best niet doet en alles maar laat lopen.Hij gaat echt niet zomaar weg.
quote:Lady_Vintage schreef op 30 augustus 2016 @ 07:40:

[...]

Hij kan altijd nog afhaken en als je eenmaal getrouwd bent kun je ook nog scheiden.

Echt je mag best iets minder hard achterover leunen en Wat actie ondernemen.Neuh ga ik niet van uit.
quote:Star schreef op 30 augustus 2016 @ 09:22:

Nog met je vriend gesproken gisteravond?Nee, er valt verder niet te praten.
quote:Tas29 schreef op 30 augustus 2016 @ 10:50:

[...]

Neuh ga ik niet van uit.Ik zou hem maar niet al teveel voor lief nemen,dat kan op den duur nog wel eens vies tegenvallen.
quote:Tas29 schreef op 30 augustus 2016 @ 10:51:

[...]

Nee, er valt verder niet te praten.Hoe bedoel je dit precies? Valt de ruzie niet uit te praten?
quote:YellowDiamond schreef op 30 augustus 2016 @ 10:56:

[...]

Ik zou hem maar niet al teveel voor lief nemen,dat kan op den duur nog wel eens vies tegenvallen.Heel erg vies inderdaad....... Ik vind dit verre van gezellig en goed klinken eerlijk gezegd.
quote:Lady_Vintage schreef op 30 augustus 2016 @ 10:59:

[...]

Hoe bedoel je dit precies? Valt de ruzie niet uit te praten?Hij heeft zijn zegje gedaan het is klaar over en uit. Dan ga ik niet 100x erover praten en door zeuren. Hij heeft zijn gevoelens geuit prima verhaal is afgelopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tas29 schreef op 30 augustus 2016 @ 11:09:

[...]

Hij heeft zijn zegje gedaan het is klaar over en uit.Gaat het altijd zo?
Life is short. Eat dessert first.
quote:YellowDiamond schreef op 30 augustus 2016 @ 10:56:

[...]

Ik zou hem maar niet al teveel voor lief nemen,dat kan op den duur nog wel eens vies tegenvallen.Ik ken mijn vent heel goed, het gras is niet groener aan de overkant.
quote:Lady_Vintage schreef op 30 augustus 2016 @ 10:59:

[...]

Heel erg vies inderdaad....... Ik vind dit verre van gezellig en goed klinken eerlijk gezegd.We doen gewoon normaal tegen elkaar hoor.
quote:doornroosje9 schreef op 30 augustus 2016 @ 11:10:

[...]

Gaat het altijd zo?Hij heeft zijn zegje gedaan hij is boos geweest prima ik kan verder niks anders doen dan wat doen met zijn feedback. Nothing more to change ik ga er ook niet over doorzeuren en zeiken.
quote:Tas29 schreef op 30 augustus 2016 @ 11:14:

[...]

Hij heeft zijn zegje gedaan hij is boos geweest prima ik kan verder niks anders doen dan wat doen met zijn feedback. Nothing more to change ik ga er ook niet over doorzeuren en zeiken.In gesprek gaan is natuurlijk wat anders dan zeuren en zeiken. En een stuk constructiever dan ruzie maken en zeuren en zeiken.
quote:Phaedra_ schreef op 30 augustus 2016 @ 11:15:

[...]

In gesprek gaan is natuurlijk wat anders dan zeuren en zeiken. En een stuk constructiever dan ruzie maken en zeuren en zeiken.Waar moet ik over in gesprek gaan dan? Het is toch klaar nu? Waarom moet ik gaan diggen?
quote:Tas29 schreef op 30 augustus 2016 @ 11:20:

[...]

Waar moet ik over in gesprek gaan dan? Het is toch klaar nu? Waarom moet ik gaan diggen?

Je weet wat hij van je verwacht, of je daar aan wil voldoen en hoe je daar aan moet voldoen?

Je hebt gezegd dat je zijn gevoel begrijpt en dat je daar verandering in wil brengen (wil je dat?) en hoe hij jou daarbij kan helpen?
quote:Phaedra_ schreef op 30 augustus 2016 @ 11:22:

[...]

Je weet wat hij van je verwacht, of je daar aan wil voldoen en hoe je daar aan moet voldoen?

Je hebt gezegd dat je zijn gevoel begrijpt en dat je daar verandering in wil brengen (wil je dat?) en hoe hij jou daarbij kan helpen?We praten gewoon hoor. Ik doe gewoon mijn ding en geef hem wat meer aandacht. Maar ik ga niet als een pussy hem pleasen zo ben ik niet.
quote:Tas29 schreef op 30 augustus 2016 @ 11:11:

Ik ken mijn vent heel goed, het gras is niet groener aan de overkant.Ook zonder dat er elders groener gras groeit kun je erachter komen dat je eigen gazonnetje niet meer is dan een schrale zandvlakte. En dat je liever helemaal geen tuin hebt dan zo'n verpieterde woestenij.
quote:Tas29 schreef op 30 augustus 2016 @ 11:25:

[...]

We praten gewoon hoor. Ik doe gewoon mijn ding en geef hem wat meer aandacht. Maar ik ga niet als een pussy hem pleasen zo ben ik niet.

In gesprek gaan is iemand als een pussy pleasen?

Okay...
quote:Tas29 schreef op 30 augustus 2016 @ 11:25:

[...]

. Maar ik ga niet als een pussy hem pleasen zo ben ik niet.

Wil je écht zo op zo'n manier gaan trouwen?

Een kennis van mij heeft het gedaan, superdure bruiloft, en zeer voorspelbaar binnen vijf jaar gescheiden. Ze vonden elkaar leuk en aardig, hij ging de halve wereld rond voor zijn werk , zij was thuis.

Ze hadden verder geen klik, geen vuur en vlam, geen enkele overeenkomst, behalve later het trouwboekje. Het huwelijk duurde dan ook niet echt lang.
quote:Tr0tter schreef op 30 augustus 2016 @ 11:27:

[...]

Ook zonder dat er elders groener gras groeit kun je erachter komen dat je eigen gazonnetje niet meer is dan een schrale zandvlakte. En dat je liever helemaal geen tuin hebt dan zo'n verpieterde woestenij.

Dit idd..

Maar goed dat geldt uiteraard niet voor de a.s. man van Tas..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven