Geld & Recht alle pijlers

Ebike verkopen, proefrit?

16-07-2016 20:36 109 berichten
Morgen komt er iemand voor een proefritje op mijn ebike die ik te koop heb staan. Nou zit ik te peinzen hoe ik dit aan moet pakken. Want hoe weet ik zeker dat degene die een proefrit maakt ook weer terug komt? Kan ik een paspoort of geld als onderpand vragen?
Alle reacties Link kopieren
Ze wil van het forum af. Wij zijn een hysterische wijvenmassa
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja las het
quote:GateKeeper schreef op 16 juli 2016 @ 21:31:

Ach gut ze is op anoniem.Wat een verlies voor het forum
quote:Nouschi schreef op 16 juli 2016 @ 21:31:

Ze wil van het forum af. Wij zijn een hysterische wijvenmassa Dat heb je wel eens op een vrouwenforum.
quote:Rusticaa schreef op 16 juli 2016 @ 21:32:

Ja las het Oh, ze is al weg ook. Dat is snel!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Geen OP-meltdown maar een TO-meltdown.
Oh dear, how sad, never mind.
Wel jammer. Ik had haar nog willen vragen waar ik dat wrak kon vinden, dan had ik er even een leuke review bij gezet
Zeker snel
Ja en bedankt hè, meiden. Nou weet ik niet hoe het afloopt morgen.
quote:Nouschi schreef op 16 juli 2016 @ 21:33:

[...]

Oh, ze is al weg ook. Dat is snel!Ja die mods zijn ook niet gek
quote:Lady_Voldemort schreef op 16 juli 2016 @ 21:33:

Wel jammer. Ik had haar nog willen vragen waar ik dat wrak kon vinden, dan had ik er even een leuke review bij gezet In Duitsland toch? Vorige keer had ze ook al een tekst gejat van iemand die haar diensten als kattenoppasser aanbood op de Duitse Marktplaats. Gewoon hop copy paste en dezelfde diensten aanbieden en dan verbolgen zijn als ze erop gewezen wordt dat dat niet kan.
quote:Lady_Voldemort schreef op 16 juli 2016 @ 21:34:

[...]

Ja die mods zijn ook niet gek Nou idd
quote:Nouschi schreef op 16 juli 2016 @ 21:31:

Ze wil van het forum af. Wij zijn een hysterische wijvenmassa

Pffff, dat valt best mee.

Wij zijn juist de reddende engeltjes op de schouder van de fietsende oudere vrouw. (mits TO naar aanleiding van dit topic toch even na gaat denken over wat ze aan het doen is en besluit dat haar geweten vindt dat dit niet kan).
Zou het iets met de ontwikkelingen in de Tour de France te maken hebben?

Was dit verkapte spam?
quote:stripverhaal schreef op 16 juli 2016 @ 21:37:

[...]

Pffff, dat valt best mee.

Wij zijn juist de reddende engeltjes op de schouder van de fietsende oudere vrouw. (mits TO naar aanleiding van dit topic toch even na gaat denken over wat ze aan het doen is en besluit dat haar geweten vindt dat dit niet kan).Ik ben er bang voor
quote:stripverhaal schreef op 16 juli 2016 @ 21:26:

Hoe kan de ketting verroest zijn als de fiets afgelopen oktober nieuw gekocht is? Heb je ermee gezwommen ofzo?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
TO

Ik vind het niet kunnen dat je gaat verzwijgen dat de remmen niet goed zijn.

En jij vraagt je nog af of je onderpand moet vragen tijdens proefritten.

Als jij je fiets kwijt wilt, dan hoor je gewoon netjes de gebreken te vermelden.

Dan kan een koper kijken of diegene zelf handig is met reparatie ja of nee.

Dit is gewoon misleiding! En levensgevaarlijk voor de koper!
Of course i talk to myself. Sometimes i need expert advice.
quote:tsjatsjietsjie schreef op 16 juli 2016 @ 21:45:

TO

Ik vind het niet kunnen dat je gaat verzwijgen dat de remmen niet goed zijn.

En jij vraagt je nog af of je onderpand moet vragen tijdens proefritten.

Als jij je fiets kwijt wilt, dan hoor je gewoon netjes de gebreken te vermelden.

Dan kan een koper kijken of diegene zelf handig is met reparatie ja of nee.

Dit is gewoon misleiding! En levensgevaarlijk voor de koper!Goed gezegd. Ik denk dat TO er ineens heel anders over denkt, nu.
quote:Dymphnatam schreef op 16 juli 2016 @ 21:49:

[...]

Goed gezegd. Ik denk dat TO er ineens heel anders over denkt, nu.Nee dus, dit was de reden waarom ze op anoniem is gegaan omdat ze dit al zo'n 20x heeft gehoord.
Ja en omdat ze de massa wijven hysterie zat was
quote:mary57 schreef op 16 juli 2016 @ 21:53:

[...]

Nee dus, dit was de reden waarom ze op anoniem is gegaan omdat ze dit al zo'n 20x heeft gehoord.Als 19 keer niet helpt, is een twintigste keer blijkbaar nodig...........
Oh dear, how sad, never mind.
quote:mary57 schreef op 16 juli 2016 @ 21:53:

[...]

Nee dus, dit was de reden waarom ze op anoniem is gegaan omdat ze dit al zo'n 20x heeft gehoord.Pcies. Het arme ding is gewoon ordinair weggepest, en ze bedoelde het nog wel zo goed
Jezus, die is gek!

Zelf onderpand willen vragen omdat je bang bent voor oplichting terwijl je zelf keihard aan het oplichten bent. Met serieus gevaar voor ongelukken ook nog.
quote:Hayek schreef op 16 juli 2016 @ 21:55:

[...]

Als 19 keer niet helpt, is een twintigste keer blijkbaar nodig...........Herhaling is de kracht van reclame!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven