Geld & Recht alle pijlers

Ervaringen met thuistesters.nl??

20-01-2015 15:15 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb op 7 januari iets besteld bij thuistesters.nl. Op 8 januari een mail ontvangen dat het werd verzonden per brievenbus post, dus ik kreeg geen track en trace code. Ik zou het binnen 1 - 3 werkdagen ontvangen. Als ik na tien werkdagen nog niets ontvangen had moest ik contact opnemen.

Zondag gemaild dat ik nog steeds niets ontvangen had.

Support medewerker geeft als antwoord dat het op 8 januari verzonden is en of de gegevens kloppen. De gegevens kloppen, maar ik heb dus nog steeds niks.

Ik vraag me alleen af: hoe kan ik nu evt. mijn geld terug krijgen? Ik kan tenslotte ook ZEGGEN dat ik niks heb ontvangen, terwijl het wel zo is. ( Ik heb echt niks ontvangen, maar volgens mij kunnen zij dat niet controleren).

Ik voel me een beetje... genaaid omdat ik niet van te voren wist dat het gewoon met de post verzonden zou worden. Toen had ik al betaald.

Als ik google op ervaringen met thuistester.nl kan ik niet heel veel vinden, reacties zijn een beetje 50 / 50. Sommige zijn heel tevreden, anderen heel ontevreden.

Het ging niet om een super hoog bedrag, maar het is wel weggegooid geld zo.

Ik was benieuwd of meer mensen slechte ervaringen hebben met deze webshop en wat ik nu het beste kan doen.

Mag ik die naam eigenlijk noemen? Of valt dat onder "reclame maken?"( Hoewel het niet echt reclame is...)
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Lekker blijven bellen tot je je geld óf je bestelling binnen hebt.

Je hebt sowieso recht op 1 van de 2, dus ik zou het niet bij dat ene mailtje laten als ik jou was.
Ik wacht nu nog op antwoord dus het is niet dat ik het al "opgegeven" heb. Hoewel is ze ook niet heel snel vind antwoorden...
Je hebt recht op levering.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Anders blijft de verkoper in gebreke, werd ons vroeger geleerd.

En hij moet bewijzen dat je het ontvangen hebt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Je geld teruggeven doen ze niet altijd moeilijk over hoor, de post is gewoon niet altijd even betrouwbaar.
Ik krijg als reactie dat Post NL zelf maximaal tien werkdagen hanteert om iets te bezorgen en dat ik opnieuw contact op moet nemen als de tien werkdagen verstreken zijn. Dan gaan ze een onderzoek starten. Volgens mijn berekening is dat morgen... En de post is vandaag al geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven