Geld & Recht alle pijlers

evides

06-12-2011 17:07 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Zijn er mensen hier in Rotterdam die elders een contract hebben voor hun water.

Ik zit namelijk bij Evides, maar ben niet zo tevreden over hun ik zou graag willen overstappen na een ander waterbedrijf hopelijk is er hier iemand die dit weet.

Mvg,

Bloem
Je kunt helaas niet zelf je waterbedrijf kiezen, dus iedereen heeft Evides in Rotterdam.
Is het water niet lekker genoeg?
Wij hebben Oase, regio Rotterdam. Maar denk ook niet dat je over kunt stappen. Snap ook niet helemaal waarom iemand niet tevreden is met een waterbedrijf?
Klantenservice daar heeft het mee te maken en niet met het water.
Nee inderdaad, voor water kun je niet van leverancier veranderen itt gas en elektra.
Je hebt geen andere keuze. Waarom ben je ontevreden? Leveren ze het verkeerde water of zo?
verba volant, scripta manent.
quote:Bloemetje79 schreef op 06 december 2011 @ 17:22:

Klantenservice daar heeft het mee te maken en niet met het water.Wat is het probleem dan precies?
quote:flowerbombje schreef op 06 december 2011 @ 17:48:

[...]

Wat is het probleem dan precies?Het enige dat ik kan bedenken is dat ze niet zo makkelijk zijn met betalingsachterstanden etc.... want anders heb je die klantenservice helemaal nooit nodig.
Spectral, er kan natuurlijk wel meer fout gaan waarvoor je de klantenservice nodig zou hebben, bijv. verkeerde factuur waarop te veel verbruik in rekening wordt gebracht, er wordt geincasseerd van een verkeerd rekeningnummer, de tenaamstelling op de factuur is verkeerd, je krijgt een factuur voor een verkeerd adres. ze berekenen je een veel te hoog voorschot, de factuur is niet duidelijk waardoor je als klant er vragen over hebt etc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven