Geld & Recht alle pijlers

Fletcher hotel vouchers

05-04-2018 11:48 21 berichten
Wie heeft hier ervaring mee? Er is een aanbieding bij mijn credit card maar ik zou wel alleen overnachten.

Heb ooit gelezen dat de ervaringen niet zo positief waren, maar dat is al heel lang geleden dus vandaar dat ik nu benieuwd ben.

P.S.: ik bedoel dus ervaringen mbt de voucher zelf, niet per se de hotels
Anoniem17062022182122 wijzigde dit bericht op 05-04-2018 11:53
Reden: verduidelijking
13.71% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zijn de meesten juist goed hoor! Heb er zelf nooit geslapen maar ooit voor een festival samengewerkt met een aantal locaties, volgens mij waren de mensen die er wel sliepen erg tevreden.
Ik zou ook even op booking.com naar t cijfer kijken, dat zegt ook wel wat.
moosey wijzigde dit bericht op 05-04-2018 11:51
0.36% gewijzigd
Bedoel je ervaring met de hotel of de daadwerkelijke voucher zelf?

Ik heb in ieder geval gehoord dat je bij hun goed de voorwaarden moet lezen. Sommige van hun vouchers lijken een goede korting, maar eisen dan bijvoorbeeld aan je dat je een bepaald pakket bijkoopt of verplicht bent hun diner af te nemen. Bij sommige van hun vouchers wordt het dus uiteindelijk nog veel duurder dan je denkt.
Puur de voucher. Wat ik las namelijk is dat je soms dan toch er niet kon slapen, want ze hebben maar beperkt aantal kamers voor die aanbieding.
Laatst ben ik weer bij een Fletcher hotel geweest met een bon van de kruidvat. Ik heb wel het idee dat je in de slechtste kamertjes wordt gestopt. We hadden wel een tv en het bed zag er netjes uit. Badkamertje ook wel oké, maar de wc knop was stuk en na een keer doorspoelen bleef hij doorlopen, rest van de nacht ook.. Dat vond ik wel een minpuntje. Ook geen waterkoker zodat je voor jezelf een kopje thee kon maken, wat ik wel bij andere hotels had gezien. Als het goed is ben je toch wel de rest van de dag de hort op en slaap je er alleen, maar je moet er niet te veel van verwachten is mijn ervaring.
Zelf geen ervaring, maar wel gehoord dat het moeilijk is om te boeken. De door jou gewenste datum is vaak 'vol', terwijl als je als gewone klant het hotel belt er wel plaats is....
Als je niet echt afhankelijk bent van een bepaalde datum kun je het wel proberen.
Oh sorry, ervaring met vouchers wil je. Ik heb ook 2 vouchers van Fletcher liggen (via Parkmobile) en mijn ervaring tot nu toe is dat je niet moet denken dat je op een bepaalde datum in een bepaalde plaats kunt overnachten, daarvoor is de beschikbaarheid niet groot genoeg. t Is dus meer geschikt voor uitjes waarbij je de bestemming afstemt op de beschikbaarheid.
De kwaliteit van de hotels gaat hard achteruit. Behang wat van de muren afkomt en smerige vloerbedekking, smerige badkamers (en zwembaden), hotels zijn gewoon oud in veel gevallen en moeten gerenoveerd worden. Ze zijn ermee bezig volgens mij, maar vorige keer kon ik gewoon wel huilen van hoe slecht het was en ik ben niet veeleisend voor een hotel waar ik alleen slaap en de rest van de dag niet ben maar dit was gewoon triest.
Hmmm klinkt dus niet zo goed als je afhankelijk bent van bepaalde data.

Iemand wel eens alleen overnacht met zo'n voucher?
Ik ga weleens solo met vouchers naar hotels van Fletcher. Laatst bijv in Leidschendam. Had een ruime kamer in prima hotel met veel winkels om de hoek. Leuk voor stedentrip DH.
Waterkoker op de kamer (in veel hotels van hen niet). Was er doordeweeks. Daarna kon je maanden niet met die voucher daar terecht. Wel in andere hotels in wat meer rurale gebieden.

Je moet er dus wel alert zijn op wanneer er plek is in de hotels in de periode die je uitkomt. Dat kan weleens tegenvallen. Vaak zijn weekends vol. Maar kan doordeweeks wel.

Vergeet niet de vouchers uit te printen.
Als je alleen reist is het een voordelige optie.

Welke voorwaarden hebben de vouchers die zijn aangeboden?
Hier zijn de voorwaarden:
De reserveringscode geeft recht op 1 overnachting voor twee personen in één van de Fletcher hotels met uitzondering van Boutique Hotel Duinoord en Hotel Amsterdam.
Per hotel is een deel van het totaal aantal kamers ter beschikking gesteld voor deze actie.
Aankomst op alle dagen van de week.
Geen verplichting tot afname ontbijt en diner.
Boeken kan vanaf maximaal 4 kalenderweken voor aankomst.
Per boeking wordt eenmalig € 5,- reserveringskosten in rekening gebracht.
De tax and handling fee dient in het hotel te worden voldaan.
Bij een weekendverblijf (verblijf op vrijdag en/of zaterdag) wordt een toeslag van € 10,- p.p.p.n. berekend.
Bij een verblijf in een 4-sterrenhotel wordt een toeslag van € 5,- p.p.p.n. berekend.
De aanbieding geldt alleen bij betaling met een ABN AMRO creditcard.
De reserveringscode kan gekocht worden t/m 30 juni 2018.
Met deze reserveringscode kunt u t/m 31 december 2018 uw hotelovernachting reserveren.
De aanbieding geldt alleen als de reserveringscode wordt besteld via de speciale actiewebsite .
Op reeds bestaande boekingen kan achteraf geen korting meer worden verstrekt.
Dus alléén doordeweeks (zo-do nacht) in een 3 sterren hotel betaal je geen toeslagen, wel die 5 euro boekingskosten. Let trouwens op bij afrekenen dat je niet voor 2 personen toeristen belasting betaalt....

Veel 3 sterren hotels zijn wat verouderd. Maar bijv het hotel in Deventer is ok en op een prachtige lokatie midden in de stad. Zelf tijdje terug geweest.

Op Texel is het 3* hotel Koogerend met douche en wc op de gang...wat niet echt een feest is. Maar ik werd door het hotel gebeld met de vraag of ik voor een keine toeslag de kamer met jacuzzi wilde...(was gewone badkamer met bad met bubbelfunctie...maar het was heerlijk). Heb zelfs afgedongen op de toeslag...en zo had ik een luxe verblijf voor een prikkie.
hanke321 wijzigde dit bericht op 05-04-2018 12:42
2.47% gewijzigd
Heb ze ff gebeld.....(je verhaal maakte me nieuwsgierig) toeslagen betaal je dubbel omdat de voucher voor 2 peronen is.. Na overleg met een collega kwam de optie dat je een 1 pers toeslag van 22.50 euro kon betalen. Dan hoef je geen toeslagen voor een niet bestaande reisgenoot te betalen.
Ervaring met Fletcher is goed! Prima hotels, prima logies. Eten naar eigen keuze en al naar gelang ligging/locatie hotel en hoeveel sterren hotel per hotel verschillend hoe luxe of niet-luxe.
Lees de reviews altijd goed, echter dat adviseer ik bij elke keten.

Ervaring met Kruidvat vouchers is dat je snel na aankoop, en dus start actie, moet boeken. Want plekken snel ingevuld door gasten die van dezelfde voucher gebruik willen maken en je net voor zijn qua boeking.

Dus voucher kopen en vervolgens half jaar laten liggen werkt in deze niet. Want dan beperkt beschikbaarheid of zelfs uitgeboekt op locatie en periode van keuze.
Fletcher hotels zijn niet onaardig. Niet de hipste, niet op de beste locaties, niet de nieuwste. Maar zeker niet onaardig.
hanke321 schreef:
05-04-2018 12:41
Heb ze ff gebeld.....(je verhaal maakte me nieuwsgierig) toeslagen betaal je dubbel omdat de voucher voor 2 peronen is.. Na overleg met een collega kwam de optie dat je een 1 pers toeslag van 22.50 euro kon betalen. Dan hoef je geen toeslagen voor een niet bestaande reisgenoot te betalen.
wow, dan kun je dus beter gewoon als alleen reizende maar beter een andere optie kiezen.

En leuk dat je hebt gebeld :D
Maar...er zijn dus zeker opties in fletcher hotels. Doordeweeks. In 3 sterren hotels. Geen toeslagen dan. Alleen de 5 euro boekingskosten.
Een keer gedaan met kruidvat bon, nooit meer. Werden ook in een krot gestopt van een kamertje helemaal achter in het hotel. Was geen 3 sterren waard dat hotel. Lees van te voren goed de reviews.
hanke321 schreef:
05-04-2018 12:57
Maar...er zijn dus zeker opties in fletcher hotels. Doordeweeks. In 3 sterren hotels. Geen toeslagen dan. Alleen de 5 euro boekingskosten.
Ja dat wel. Misschien dat ik het eens doe maar voor data/locatie waar ik echt afhankelijk van ben een andere optie kies.
Dat snap ik.
Ja, je kunt de locatie en datum niet altijd incalculeren tenzij meteen actie bij bv die Kruidvat bon.

Verder an sich prima hotels met prima service.

Overigens zijn wij van der Valk liefhebbers. Hoe vaker je gaat hoe meer korting je krijgt, want ze werken met een soort van “friend” systeem. Misschien interessante optie voor je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven