Geld & Recht alle pijlers

FNV jaaropgave te laat inleveren bij werkgever

30-12-2010 21:01 9 berichten
Ik kwam er net achter dat ik me FNV jaaropgave ben vergeten in te leveren bij me werk, en ik ga 3 jan pas weer werken.

Nu stond er net op de site van FNV dat ik hem voor half nov al had moeten inleveren, weet iemand of ik dit alsnog kan doen of niet, anders loop ik 80 euro mis?
Alle reacties Link kopieren
Ligt eraan in hoeverre je werkgever/salarisadministratie alles verwerkt heeft.
is maar 1 manier om daar achter te komen he
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Bij mij zat de bruto teruggave van mijn vakbondscontributie, die dan maakt dat je een netto belastingvoordeel overhoudt, bij mijn salaris van december (dus nog in 2010). Dus bij mijn werkgever zou je te laat geweest zijn. Maar ik heb geen idee of dat standaard is...
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
Ik zou in ons salarisprogramma het salaris van december wel opnieuw kunnen berekenen. Ik weet niet of ze dat bij jullie op de sal. adm. ook kunnen. Dat zou je even moeten vragen maandag.
Bij ons zou je te laat zijn geweest. Het is in het salaris van december verwerkt.

Maar bij ons is iedereen er ook tig keer aan herinnerd, dus als er na de kerstvakantie nog iemand mee komt, heeft hij echt echt echt echt zitten slapen!!
Nee bij ons op me werk word je er niet aan herinnerd en dit is het 1e jaar dat ik lid ben en ik had wel verwacht dat ik iets over de post zou krijgen maar nee moet zelf iets downloaden op de fnv site.

En het gaat me er niet om dat ik het eigenlijk met me salaris krijg van dec, als ik het maar krijg met jan of febr
De vakbondsvontributie van 2010 kan alleen in 2010 verrekend worden.
Gedeelde smart is halve smart: ik ben hem ook vergeten in te leveren. Ik hoop het hiermee verloren geld morgen te compenseren middels een miljoenenprijs in de Oudejaarsloterij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven