Geld & Recht alle pijlers

Garantie....

21-01-2011 15:22 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
heb ik gelukkig op mijn stofzuiger van net een half jaar oud. Helaas moet dat kreng worden opgestuurd en dan ben ik hem dus weken kwijt (Media Markt). Moet ik van ellende toch een andere kopen en heb ik er straks 2. Had ook nog een frituurpan van 7 maanden oud staan die stuk is...neem ik ook maar gelijk mee. Kan ik hem nu eerst gaan schoonmaken (bleeeeeeeeh).
En je vraag is?
En je opent een topic omdat......
Dan vraag je toch om een leenzuiger? Je gaat er toch geen 2 kopen en de mediamarkt snapt hopelijk wel dat je niet weken zonder kunt.
quote:Tuorrebout schreef op 21 januari 2011 @ 15:28:

Dan vraag je toch om een leenzuiger? Je gaat er toch geen 2 kopen en de mediamarkt snapt hopelijk wel dat je niet weken zonder kunt.He! Wat een goede tip! Daar zou ik nou ook nooit op zijn gekomen
Je mag die van mij wel lenen, ik heb hem toch al in geen weken gebruikt :D
quote:Tuorrebout schreef op 21 januari 2011 @ 15:28:

Dan vraag je toch om een leenzuiger? Je gaat er toch geen 2 kopen en de mediamarkt snapt hopelijk wel dat je niet weken zonder kunt.Komt Leen dan zuigen?
Ik weet niet hoe vaak je stofzuigt, maar kun je niet wat minder vaak zuigen en dan de stofzuiger van de buren lenen?
Nope....leenstofzuiger doen ze niet aan helaas. En ik stofzuig iedere dag (3 kids en huisdieren) dus ik kan echt niet zonder.
Belachelijk zeg, weet niet wat voor merk stofzuiger t is, maar zit er niet zoiets als garantie op? Dat sommige defecten niet onder garantie vallen klopt, maar na een half jaar is erg kort!! Zou het nog eens goed uitzoeken of het niet onder de garantie valt en zij jou een nieuwe moeten aanbieden
Ja het valt ook onder garantie! En dat betekent dus dat het vanuit de Mediamarkt opgestuurd wordt naar de leverancier en dat die het repareren en dat het dan weer terug wordt gestuurd.
quote:Tsmama schreef op 21 januari 2011 @ 23:08:

Zou het nog eens goed uitzoeken of het niet onder de garantie valt en zij jou een nieuwe moeten aanbieden

Op zich gaat garantie alleen over het kosteloos herstel

van het aangeschafte produkt, alleen als het niet te

repareren is moet een leverancier vervangen of geld terug geven.

Een leentoestel (apparaat) zit bijna nooit bij de garantie in

al bied de winkel het vaak wel aan, denk aan televisies en

bij auto's.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Heb je geen familie in de buurt van wie je er regematig even één kunt lenen of die misschien ook nog een oude hebben staan?

Wij hebben de oude bewust bewaard, zodat we altijd nog een reserve hebben.
Nope helaas..... Nouja...het is niet anders. Lig er ook niet wakker van maar is wel jammer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven