Geld & Recht alle pijlers

Geld bijverdienen vanuit huis (vragen, onderzoeken)

17-11-2019 13:41 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn jullie ervaringen met bijverdienen door het invullen van enquêtes en online onderzoeken? Zoals Toluna, Opinieland etcetera? Ben een half jaartje geleden begonnen er mee en bij al die panels ben ik zo'n 10 minuten per dag per panel kwijt en nu ik de kwaden van de goeden gescheiden heb (er zitten ook wazige tussen, waar de lijsten weinig interessant zijn en de beloningen onduidelijk) heb ik nu een 7 a 8 tal panels waar ik een uur tot anderhalf per dag zoet mee ben. Meestal ga ik er even voor zitten tussen de werkdag en het koken in, soms als dat niet uitkomt vlak na het eten. Maar het is inmiddels een daily routine geworden en een leuke ook, want er wordt steeds meer werk gemaakt van de kwaliteit van de vragenlijsten.

Dit topic is bedoeld om tips uit te wisselen, wat is de juiste strategie het meeste voordeel er uit te halen? Welke panels zijn wel en welke niet betrouwbaar? Vragen over de panels, etcetera.

Ik heb geleerd dat de grootste onderzoekspanels niet voor niks de “grootsten zijn”. De gevestigde namen heb ik de beste ervaringen mee. Ik heb in het begin wat aangeklooid met panels als cycling stories, listwise, money miljonair en beloonjemening, niet aan beginnen. Zonde van je tijd. Het beste is de gevestigde orde. Ik ben dit lijstje https://www.testnugratis.nl/de-10-groot ... r-de-loep/ gaan afwerken op 'waardevolle mening' na. SAMSAM is de vreemde eend in de bijt. Geen verdiensten in de vorm van bonnen en geld, omdat het een jong bedrijf is maar wel heel leuke vragenlijsten en je dingt mee om allerlei prijzen zoals een ballonvaart. Vandaar dat ik zei dat ik er 7 of 8 doe iedere dag, net wanneer ik er tijd voor heb.

Meer tips?
Alle reacties Link kopieren
_melon schreef:
13-03-2020 20:00
Ik had dus wel een redelijk positief antwoord.
Oh gelukkig het kan dus wel.
Wat was jouw 'klacht'?

Ik heb vandaag bij 10 verschillende panels enquetes gedaan. Zit nu op 20 enquetes :proud: Nu ben ik het wel een beetje zat hoor.
Alle reacties Link kopieren
Dit was woensdag;
Ik heb WVM een mail gestuurd vanochtend. Gisteren overdag kreeg ik na afsluiten van een enquête geen geld erbij, maar ik had het niet direct door, dus niet goed op gelet. Toen een lange enquete in het Engels over religie voor €1,50, helemaal afgerond, weer geen geld bijgeschreven. Nu vanochtend had ik 1 voor €0,75 over Nutrilon groeimelk, was ik helemaal klaar (die melding kreeg ik al met een bedankje) en kreeg ik ineens een melding dat er niet meer antwoorden voor de survey geaccepteerd worden ofzoiets, dat was iig van de vragenlijst zelf.
Toen was ik het echt zat en heb ik WVM gemaild. Bah!

----
En toen kreeg ik die €1,50 bijgeschreven. Over die andere vragenlijsten hebben ze het niet gehad.
Alle reacties Link kopieren
@Melon: Gelukkig kreeg je iig nog iets, maar het is eigenlijk niet netjes dat ze de rest gewoon negeren eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Nee vond ik ook niet, maar ik dacht ik heb iig die €1,50, laat maar.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag weer een 10 euro bon bij lifepoints aangevraagd :hyper:
Toluna bied tig lijsten aan maar word nooit geselecteerd.

Melon wat raar dat ze daar niet beter naar kijken
Alle reacties Link kopieren
Shiverrr schreef:
13-03-2020 07:47
@Suzy: Ja snap dat het met kinderen lastiger is. Ik heb ingevuld bij radiozenders: 538, Qmusic, Skyradio en Slam fm. Maar deze luister ik ook echt. En ik krijg er soms 1 waar duidelijk staat dat ze voor Slam fm onderzoeken of iets van hou je van popmuziek. Dus ik denk dat dit wel de "goede" zenders zijn.

Vandaag wel tot kwart voor 7 geslapen en geen nachtmerrie, een vooruitgang ten opzichte van gisteren :lol:

@Rosebird: Een app met vragenlijsten.

@Han: Oh dat heb ik wel uitstaan, dat vond ik zo'n inbreuk op mijn privacy. Krijg jij vaak lijsten? Ik krijg er dus heel weinig en heb pas gisteren voor het eerst 5 eu kunnen laten uitbetalen.

Iemand hier ervaring met attapoll?
Oh thanks :facepalm:
Ik zal het anders vragen:

Ik vroeg mij af waar thx de afkorting van is.
Alle reacties Link kopieren
RosesBird schreef:
13-03-2020 21:51
Oh thanks :facepalm:
Ik zal het anders vragen:

Ik vroeg mij af waar thx de afkorting van is.
Zo heet het, het is geen afkorting.


derooiekater schreef:
13-03-2020 21:12
Vandaag weer een 10 euro bon bij lifepoints aangevraagd :hyper:
Toluna bied tig lijsten aan maar word nooit geselecteerd.

Melon wat raar dat ze daar niet beter naar kijken
:yes: :cheer2:

Ja dat is irritant bij toluna dat je er vaak wordt uitgegooid. Of niet bij de doelgroep of net opgevuld.
shiverrr wijzigde dit bericht op 13-03-2020 22:04
47.99% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie dat ook dat je elke keer iets wil kopen met je bol.com bonnen? Dingen die je dus eigenlijk niet nodig hebt :lol:
Alle reacties Link kopieren
Shiverrr schreef:
13-03-2020 22:03
Hebben jullie dat ook dat je elke keer iets wil kopen met je bol.com bonnen? Dingen die je dus eigenlijk niet nodig hebt :lol:
Behoorlijk ja :)

Ik kreeg vandaag weer de vraag of ik een vrouw of een ‘mannetje’ was, die blijf ik grappig vinden. En het is slecht van me, maar om de vraag naar wat voor ziektes ik had met als antwoordoptie ‘elke tumor’ moest ik lachen.

Ik had vandaag ook veel enquêtes bij Toluna, maar viel iedere keer na een minuut of 5-10 buiten de doelgroep, erg vervelend! Maar dat probleem met die enquête “heeft u kinderen?” die steeds maar klaar bleef staan lijkt in ieder geval wel opgelost nu.
Ya no puede caminar
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dus weer een kleurboek gekocht, nu kleuren op nummer van Joanna Webster :facepalm:

@La Cucaracha: Wat een antwoord opties :facepalm: Die heb ik nog niet voorbij zien komen op die manier. Apart dat er zulke enquetes worden gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren weer een aantal enquetes:
Lifepoints: 3
Opiniemeters: 2
Thx: 1

Heb nu een 15 euro bol.com bon bij toluna aangevraagd, 5 euro bij lifepoints en 12,50 bij opiniemeters. Kom maar op met die nieuwe stofzuiger ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bol.com ook aardig aan het plunderen :-$ gisteren een nieuwe wandel heuptas binnen gehad.

Net al 4 lijsten bij QT gehad en weer een bon kunnen aanvragen :hyper:

Heb van het weekend tijd genoeg dus kom maar door met die vragen lijsten :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig niet de enige die bol.com wil leegkopen :rofl:

@derooiekater: Jammer genoeg is het weekend vaak super rustig bij mij qua enquetes. Soms heb ik er helemaal geen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er net ook een van QT gehad, voor de andere was ik niet geschikt.

In het weekend is het idd vaak heel rustig met enquêtes Shiver.

Ik heb nu 60 euro aan Bol.com bonnen in 3 weken. Lekkerrr
Maar moest nog wat dingen voor de kinderen kopen, dat doe ik daarmee. Daarna ga ik bonnen sparen voor een Creusetpan.
Alle reacties Link kopieren
Echt leuk al die "gratis" spullen!

Heeft 1 van jullie wel eens VVV bon besteld via WM? Bij mij moeten er nog 2 komen en daar wacht ik al vanaf 20 en 28 februari op. Oke nog maar 2/3 weken en het kon 6 weken duren, maar toch.
Alle reacties Link kopieren
:hello:
Drukke week gehad maar ik lees dit topic nog wel en vul 4/5 vragenlijsten per dag ondanks drukte.
Ik schrijf gauw weer mee!

Fijn weekend!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Jane!
Ik miste je al in dit topic. Maar 4/5 vragenlijsten per dag is wel netjes hoor, vooral als je het druk hebt! Je moet ook maar net geluk hebben dat er op de tijd dat jij enquetes kan invullen wat beschikbaar is.
Jij ook een fijn weekend!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook drukke dagen gehad. Maar wel wat enquêtes ingevuld. Bij Qt nu €9 en opiniemeters loopt ook lekker.

Vanaf nu weer tijd en nog geen lijst gezien.
Maar heerlijk zo dat shoppen :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Jullie gisteren ook zo'n rustige dag qua enquetes? Ik had er 2. :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een rustig dagje gehad gisteren heb maar wat zoekopdrachten op vinden.nl ingetoetst. Maar wat een slechte hits komen daar uit zeg :facepalm:
Verder 5 clix gehad omdat ik zo goed als nooit word geselecteerd voor een onderzoek.

Toluna ligt er weer eens uit bij mij. Kortom het zal rustig blijven dit weekend
Alle reacties Link kopieren
Hier ook erg weinig, gisteravond en vanmorgen niks.

Vinden is niet de beste zoek site :wtf:
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik vinden.nl ook alleen voor de clix. Verder is het echt een belabberde site.
Alle reacties Link kopieren
Ik zal ook nog eens even iets van me laten horen. Wel meegelezen maar had even geen zin in reageren; drukke week.

Weekend inderdaad weinig enquêtes, maar dat vind ik helemaal prima. Gisteravond wel eentje voor 1 euro bij wvm. Heb afgelopen week een paar keer een lange lijst bij opiniemeters ingevuld waar je achteraf voor beloond wordt (websites beoordelen). Ben benieuwd, dat had ik nog niet eerder gedaan. Wacht nog steeds op een uitbetaling van opiniemeters; 5 maart aangevraagd. Maarja dat kan 10 werkdagen duren dus daar hebben ze dan nog tot (en met) aankomende donderdag voor om uit te betalen (beetje ongunstig aangevraagd met weekend enzo haha).

Oh en LifePoints heeft ook mij eruit gekickt. Account was ineens niet bereikbaar. Mail gestuurd en ik kreeg hetzelfde lulverhaal als jullie; verdachte activiteiten geconstateerd en ik zou enquêtes oneerlijk hebben ingevuld. Heb aangegeven dat ik dat erg bijzonder vind, want als het kan vul ik alles eerlijk in (maar soms zijn die enquêtes gewoon zo slecht gemaakt dat dat niet kan). Verder aangegeven dat ik mijn account en punten (546) terug wil want ik ben wél eerlijk geweest, plús ze hebben natuurlijk wel gebruik gemaakt van mijn antwoorden die ik voor die 546 punten heb ingevuld. Ze gaan er naar kijken, kreeg ik teruggemaild. Zal me benieuwen.
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren
Hier zullen de vragenlijsten op een laag pitje gaan. Werk in de zorg en hou mijn hart vast de komende tijd.
Alle reacties Link kopieren
Succes rooie kater. Ik denk dat er ook weinig beschikbaar komt.
Zelf zitten wij hier 3 weken thuis, man werkt wel wat vanuit huis maar kan niet veel. In principe wel heel veel tijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven