Geld & Recht alle pijlers

Geld bijverdienen vanuit huis (vragen, onderzoeken)

17-11-2019 13:41 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn jullie ervaringen met bijverdienen door het invullen van enquêtes en online onderzoeken? Zoals Toluna, Opinieland etcetera? Ben een half jaartje geleden begonnen er mee en bij al die panels ben ik zo'n 10 minuten per dag per panel kwijt en nu ik de kwaden van de goeden gescheiden heb (er zitten ook wazige tussen, waar de lijsten weinig interessant zijn en de beloningen onduidelijk) heb ik nu een 7 a 8 tal panels waar ik een uur tot anderhalf per dag zoet mee ben. Meestal ga ik er even voor zitten tussen de werkdag en het koken in, soms als dat niet uitkomt vlak na het eten. Maar het is inmiddels een daily routine geworden en een leuke ook, want er wordt steeds meer werk gemaakt van de kwaliteit van de vragenlijsten.

Dit topic is bedoeld om tips uit te wisselen, wat is de juiste strategie het meeste voordeel er uit te halen? Welke panels zijn wel en welke niet betrouwbaar? Vragen over de panels, etcetera.

Ik heb geleerd dat de grootste onderzoekspanels niet voor niks de “grootsten zijn”. De gevestigde namen heb ik de beste ervaringen mee. Ik heb in het begin wat aangeklooid met panels als cycling stories, listwise, money miljonair en beloonjemening, niet aan beginnen. Zonde van je tijd. Het beste is de gevestigde orde. Ik ben dit lijstje https://www.testnugratis.nl/de-10-groot ... r-de-loep/ gaan afwerken op 'waardevolle mening' na. SAMSAM is de vreemde eend in de bijt. Geen verdiensten in de vorm van bonnen en geld, omdat het een jong bedrijf is maar wel heel leuke vragenlijsten en je dingt mee om allerlei prijzen zoals een ballonvaart. Vandaar dat ik zei dat ik er 7 of 8 doe iedere dag, net wanneer ik er tijd voor heb.

Meer tips?
Alle reacties Link kopieren
Oef Rooie kater, dat wordt een pittige tijd! Eerstelijnszorg?

Tja ik vraag me af wat dit voor de enquêtes zal doen. Ik denk dat er minder zal komen. Of juist niet, want de enige plekken waar we straks nog naartoe kunnen zijn de winkels.
Alle reacties Link kopieren
@derooiekater: Succes! Het zal vast pittig voor je zijn.

Ik ben ook benieuwd wat dit voor de enquetes doet. Het zou best logisch zijn dat het iets doet aangezien corona overal effect op heeft.

Zelf moet ik "thuiswerken" maar aangezien we net bezig zijn is het zelfstudie van bepaalde cursussen.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt!

Ik werk in de schoonmaak ben o.a verantwoordelijk voor het desinfecteren van belangrijke besmetting bronnen binnen een verpleeghuis. Verwacht dat ik het flink drukker ga krijgen.
Alle reacties Link kopieren
@derooiekater: Ja dan zal je het idd wel veel drukker krijgen dan normaal! Werkse vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Succes rode kater,
Vandaag stil in enquête land, wel een lijst ingevuld en kan nu €10 bon bij bol.com aanvragen
Alle reacties Link kopieren
Nnoa0901 schreef:
16-03-2020 12:51
Succes rode kater,
Vandaag stil in enquête land, wel een lijst ingevuld en kan nu €10 bon bij bol.com aanvragen
Altijd fijn! :cheer2:

5 enquetes tot nu toe, waarvan 3 bij atta poll. Al twijfel ik of ik atta poll fijn vind. Naar mijn idee krijg je weinig punten voor een enquete.
Alle reacties Link kopieren
Ik werk thuis, maar merk dat mijn gedachtes echt al dagenlang alleen maar bij Corona zijn. Dus er komt niet heel veel van onderzoeken invullen.
Alle reacties Link kopieren
_melon schreef:
16-03-2020 13:42
Ik werk thuis, maar merk dat mijn gedachtes echt al dagenlang alleen maar bij Corona zijn. Dus er komt niet heel veel van onderzoeken invullen.

Hier ook. :hug:
Ik ben van plan om weken niet naar buiten te gaan. :|
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook veel mee bezig en ik maak me ook echt veel zorgen om mijn oma van 88. Het brengt zelfs wat paniek met zich mee. Nu ben ik daar wel gevoelig voor maar toch.

Ik probeer ook zoveel mogelijk binnen te blijven, je weet maar nooit. In begin dacht ik er heel luchtig over, maar na al die heftige maatregelen neem ik het toch wel heel serieus. Dit doen ze niet zomaar denk ik dan.
Alle reacties Link kopieren
Wauw weer zo wat lulligs bij WM. Ik was aan het einde gekomen van mn enquete en ineens springt hij naar het scherm dat je de enquete niet kan doen. Ik had alle antwoorden al ingevuld? En er stond in begin van het onderzoek dat deze gewoon gebruikt zouden worden als je hem eerder zou afbreken. Maar kan nergens aantonen dat ik hem heb ingevuld. Zo lullig weer :| Hij was wel 2 euro waard.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou toch een bericht sturen ondanks je eerdere ervaringen.
Alle reacties Link kopieren
Oeh Shiver, was dat die van 30 minuten?

Ik heb maar 3 enquêtes gedaan. Thuisgewerkt en huiswerk met de kinderen gedaan.
Alle reacties Link kopieren
@Melon: Maar ik heb totaal geen bewijs of iets. En zelfs met bewijs wijzen ze het al af. Dus ik weet niet goed hoe ik het dan moet formuleren om het wel toegekend te krijgen. Want 2 euro is gewoon best wel veel op WM.

@Suzy: Ja klopt! Ging over een ernstige ziekte en behandelingen.
Alle reacties Link kopieren
Nouja ik had zonder bewijs 'gewoon' mijn €1,50. Dus ik zou het altijd proberen.
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk gaan ze mn account niet blokkeren omdat ik alweer kom zeuren om mijn geld. Dat houdt me een beetje tegen :-$
Alle reacties Link kopieren
Shiverrr schreef:
16-03-2020 16:39
@Melon: Maar ik heb totaal geen bewijs of iets. En zelfs met bewijs wijzen ze het al af. Dus ik weet niet goed hoe ik het dan moet formuleren om het wel toegekend te krijgen. Want 2 euro is gewoon best wel veel op WM.

@Suzy: Ja klopt! Ging over een ernstige ziekte en behandelingen.
Deze had ik ook en ook bij mij zeiden ze dat ze hem niet konden beoordelen omdat ik kennelijk geen cookies accepteerde.
Alle reacties Link kopieren
Blauwbloemetje schreef:
16-03-2020 21:08
Deze had ik ook en ook bij mij zeiden ze dat ze hem niet konden beoordelen omdat ik kennelijk geen cookies accepteerde.
Ja zoiets zal ik dus ook wel krijgen. Wel toevallig dat je hetzelfde had! Dan ligt het wel echt aan de enquete volgens mij.
Ik ben ontzettend aan het invullen geslagen toen ik het plan had bedacht te gaan sparen voor een nintendo switch, nu met de coronamaatregelen dacht ik; ach dan spaar ik achteraf wel een beetje door, ik ben al over de helft dus koop hem maar alvast! Op bij bol natuurlijk haha. Ach ik heb geduld dan maar...

Ook supergoede tip: als iemand net als ik problemen heeft bij toluna met het aanvragen van een beloning; probeer het op de app! :cheer2: . na ruim 2 maanden geen antwoord van de klantenservice is het me toch gelukt mijn 15 euro bolbon te krijgen! :puh:


Ohja, en ik had mij aangemeld bij lifepoints, maar kon mijn account niet verifieren, dus daarover contact opgenomen. Maar ik las hier al steeds meer gekke verhalen over lifepoints.. dus ik vond het niet zo erg, krijg ik vandaag dit bericht:
De informatie die je verstrekte tijdens het registratieproces voldeed niet aan bepaalde veiligheidscontroles die we hebben uitgevoerd aan de hand van gegevens van derden. We waarderen je interesse om lid te worden, maar helaas kunnen we je registratie op dit moment niet aanvaarden.

Ben er niet zo rouwig om als ik sommige van jullie verhalen lees!
anoniem_64e1219a79e8a wijzigde dit bericht op 17-03-2020 10:58
Reden: Herkenbaarheid
7.87% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het extra leuk als je kan sparen met een doel en uiteindelijk bijna "gratis" producten kan kopen. Je kan natuurlijk ook de helft sparen en de andere helft bijleggen zodat je de switch nu al kan kopen :lol:

Als lifepoints het doet is het een hele fijne site. Niet hele lange enquetes enzo. 2x een mail gestuurd met dit account over dat ik geen punten heb gekregen na een enquete. Uiteindelijk is de oplossing dat ik ze alsnog krijg. Maargoed ik heb nog niks gezien dus dat is afwachten.
Maar je zou het altijd met een nieuw emailadres opnieuw kunnen proberen.
Alle reacties Link kopieren
Na 3 dagen geen lijsten te hebben ingevuld begon het toch weer te kriebelen :-$ net 200 punten bij elkaar gesprokkeld bij lifepoints :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Ik merk toch ook wel dat de corona mij meer bezig houd en maak mij er ook zorgen om. Wij blijven ook lekker binnen, alleen noodzakelijk naar buiten.
In enquête land is het rustig, paar losse in kunnen vullen. Vandaag wel een €10 bol bon aan kunnen vragen bij GFK.
Alle reacties Link kopieren
Nou dat is lekker rooie kater! 200 punten.
Ik krijg al een dag of 6 niets van Lifepoints. Eigenlijk sinds de nieuwe site.

Verder erg rustig in lijstenland. Ik ben blij als ik er 3 heb op een dag.
Alle reacties Link kopieren
@derooiekater: Oh dat is best wel veel bij lifepoints!

@Noa: Ik herken het helemaal, ik maak me ook zorgen.

@Suzy: Irritant is lifepoints daarmee, soms krijg je idd dagen niks en opeens 5 op een dag ofzo. Maar 3 per dag kunnen doen is niet erg veel. Wel jammer want je hebt vast tijd genoeg op dit moment.

Ik heb gisteren nog 10 eu bol.com bon bij WM laten uitbetalen :cheer2:
Vervolgens koop ik 's avonds een ebook en daar betaal ik voor want dat vind ik een "nuttige" uitgave, en bol.com bonnen hou ik liever voor iets wat ik normaal niet zo snel zou kopen :lol:
Alle reacties Link kopieren
Oh dat doe ik ook Shiverrr! Mijn bonnen zijn voor iets dat ik anders niet zo snel zou kopen.

Ik ben inderdaad thuis, maar moet ook werken. Idem met mijn man. En onze kinderen moeten thuis onderwezen worden. 2 uur per kind. Dus eigenlijk heb ik minder tijd dan eerst om enquêtes in te vullen.
Vind het eerlijk gezegd hard aanpoten.
Alle reacties Link kopieren
Haha wat leuk! Voelt toch aan alsof je het gratis krijgt ofzo of minder kost en dat het dan minder erg is dat je het koopt.

Oh je moet je kinderen thuis lesgeven, ja dan snap ik dat je minder tijd voor enquetes hebt dan normaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven