Geld & Recht alle pijlers

Geld per maand

07-03-2011 11:57 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag iedereen,

Mijn vriend en ik zijn per 1 mei trotse huiseigenaren.

Ik verdien ¤ 1905 (netto) per maand en wij zijn ¤ 950 per maand (per persoon) kwijt aan onze vasten lasten. (Auto, hypotheek, gas water en licht) Ik hou ¤ 500 per maand over wat ik geheel aan mezelf kan besteden. Kleding make up en dergelijke en ik spaar apart nog ¤ 138,00 per maand.

Nou ben ik heel erg brutaal en erg benieuwd wat jullie per maand overhouden voor jezelf...voor kleding, make up en leuke dingen doen?
quote:pearle schreef op 13 maart 2011 @ 19:07:

Ik kan me met alle wil van de wereld niet voorstellen dat Soulsearch 950 euro vaste lasten heeft.

2x zorgverzekering en je zit al aan de 200 euro (bijna dan)

dan hou je nog maar 750 euro over voor hypotheek, verzekeringen, reinigingsrecht, gemeentelijke belastingen, kosten woononderhoud (klussen, cv onderhoud, materialen, tuinonderhoud, verf ed), auto, benzine, autokosten, telefoon, internet, kabel, GWL.

Ik kan me voorstellen dat je bij je eerste huis werkelijk geen idee hebt wat er allemaal bij komt kijken, had ik ook niet destijds.Wij hebben zelfs minder vaste lasten omdat we bijna geen huur betalen, en die huur is inclusief alle belastingen, ed. (maar dan wonen we natuurlijk niet heel geweldig mooi;))
TO heeft E 950 vaste lasten per persoon, dus maar 1 zorgverzekering voor haarzelf nodig. E 1900 vaste lasten lijkt me niet heel weinig.
Haha @ caroline..200 pm aan boodschappen is netjes hoor, niet super weinig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven