Nou ja, Heb ik in ieder geval nog een happie. Toeslag heb ik nog nooit gehad, waar dan ook van. Ik moet bij de belasting altijd gewoon ouderwets betalen.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
Anoniem_64c64bf305ae7
maandag 21 november 2011 om 13:56
quote:duistercontinent schreef op 21 november 2011 @ 13:47:
ASN,met wat geluk aan het eind van de middag. Dank je voor de cappu het vrolijkt op met het grijze bagger buiten. Trouwens lekkere hapjes hoor.
Waar ligt dat nou eigenlijk aan dat bij de ene bank het er 's morgens al opstaat en bij de andere bank pas einde van de middag?
Ik moet zeggen dat het bij Rabo tot voor een paar maanden geleden redelijk vroeg in de middag was maar de laatste paar maanden pas einde van de middag.
Anoniem_64c64bf305ae7
maandag 21 november 2011 om 14:30
Ik heb geen flauw idee. Ik kreeg het altijd om een uur of drie, dat is tegenwoordig ook veel later. Jas heeft het nu binnen en ik zit ook bij de ABN, maar hier nog niets. Vreemd.
O en dat was op de Ing. Die zijn over het algemeen vrij vlot.
Anoniem_52265
maandag 21 november 2011 om 14:46
quote:superstar_2 schreef op 21 november 2011 @ 14:27:
Waar ligt dat nou eigenlijk aan dat bij de ene bank het er 's morgens al opstaat en bij de andere bank pas einde van de middag?
Ik moet zeggen dat het bij Rabo tot voor een paar maanden geleden redelijk vroeg in de middag was maar de laatste paar maanden pas einde van de middag.Geen idee, ik kon er bij de Rabo ook de klok op zetten, maar tegenwoordig is het altijd na vieren en vaak zelfs pas tegen zessen. Is ook de klok gelijk zetten natuurlijk, maar het was veel vroeger op de dag een paar maanden geleden.