Geld & Recht alle pijlers

Hoeveel vragen?

14-05-2018 21:55 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil wat nieuwe kinderkleding verkopen. Cadeau gekregen of gekocht maar heeft dochter nooit aangehad. Het gaat om maat 92, 98 en 104. Ik hen helemaal geen ervaring met iets verkopen via marktplaats.

Voorbeeld een zomerjasje van b nosy. Nieuwprijs 49.99. Prijskaartje er nog aan. Wat vraag je dan op marktplaats?

Voorbeeld 2 rokje van b nosy nieuwprijs 26,95 met prijskaartje er nog aan. Wat vraag je dan op marktplaats,.

Alvast nedankt.
Je hebt op Facebook een b-nosy verkoopgroep (waar dus alleen maar b-nosy artikelen in worden aangeboden), ik zou kijken hoe daar de vraagprijzen zijn.
Je kunt alles vragen. maar mijn ervaring is dat mensen voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten op MP. Je moet niet verwachten dat je rijk wordt van kleding verkopen.
Don't cry, buy a bag and move on.
stripverhaal schreef:
14-05-2018 22:05
Je hebt op Facebook een b-nosy verkoopgroep (waar dus alleen maar b-nosy artikelen in worden aangeboden), ik zou kijken hoe daar de vraagprijzen zijn.
ik denk dat je op dat soort plekken een betere prijs krijgt idd
Don't cry, buy a bag and move on.
Ik kijk vaak wat er voor soortgelijke artikelen wordt gevraagd.
volgens mij gaat men er meestal wel vanuit dat je het voor 70% korting hebt gekocht (dan zit het oude prijsje er ook nog aan) en vervolgens willen ze daar dan de tweedehandsprijs van betalen.
Ik ga kijken of ik iemand in mijn omgeving blij mee kan maken. Geef het liever gratis weg aan iemand die ik ken dan het voor een paar euro te verkopen met al het gedoe dat erbij komt.
zubina schreef:
15-05-2018 15:58
Ik ga kijken of ik iemand in mijn omgeving blij mee kan maken. Geef het liever gratis weg aan iemand die ik ken dan het voor een paar euro te verkopen met al het gedoe dat erbij komt.
Inderdaad, dat is een veel beter idee toch?
Gewoon lekker weggeven aan iemand die er blij van wordt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven