Geld & Recht alle pijlers

Huiselijk geweld, hoe zit dit?

09-08-2011 12:18 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond zijn bij mijn broertje de stoppen volledig doorgeslagen.

Hij heeft mijn moeder aangevallen, hij is gestopt door oudere broer en zusje, dus hij heeft haar niet geslagen. Verder heeft hij mijn moeder bedreigd, mijn hele familie bedreigd.

Hij heeft de woonkamer aan gort geslagen, geen enkel meubelstuk is heel gebleven.

De politie is gekomen, hebben hem gearresteerd. Vandaag is er een huiszoeking (kamer van mijn broertje alleen) geweest. Er werd mijn ouders gemeld dat hij een huisverbod van 10 dagen krijgt. Mocht hij in de tussentijd langskomen dan word het verlengd met 18 dagen.

Hoe gaat dit nu verder in zijn werk. Hoe lang zal hij nu vastzitten? Komt hij vandaag al vrij? Krijgt hij een rechtzaak?

Ik vrees eigenlijk voor mijn moeder. Ik heb het vermoeden dat hij haar eerder een keer in elkaar heeft geslagen maar dit ontkent zij.

Hij heeft verschrikkelijke dingen geroepen gister en dat maakt mij best bang.

Hoop dat iemand een antwoord weet?

Groetjes Saara
quote:Anthonius schreef op 09 augustus 2011 @ 16:19:

Hoi Sprokkelientje,

sorry dat ik even 'inbreek' op dit topic, maar ik ben meteen weer weg...

Ik vroeg me af of je nog antwoord wilde geven op mijn vraag in het topic over die situatie waarin die man een ongeluk krijgt omdat hij naar een vrouw kijkt...

Het topic; Normaal gedrag?

Gedaan,

Sorry dat ik je hier aanspreek maar zag dat je hier actief bent en had geen idee hoe anders je te bereiken...

Nogmaals excuus aan deze TO..
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:saara schreef op 10 augustus 2011 @ 10:56:

Mijn vader heb ik gisteravond laat nog gesproken. Hij was eigenlijk heel overstuur. Besefte denk ik toen pas wat er is gebeurd.

Ik heb mijn pa nooit gebroken gezien maar dit heeft hem zoveel pijn gedaan.

Ik heb slecht geslapen omdat ik mij zorgen maak om mijn familie en om broer zijn dreigementen.

Maar goed, als het goed is krijgen mijn ouders idd hulp. Pa was gister iig gebeld door iemand (weet de naam niet meer). Maar er komt van de week iemand om met hun te praten.

Broer heeft overigens niks laten horen. (Gelukkig)

Meid, sterkte.

Fijn dat je even een update geeft igg
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven