Ib60 formulier ophalen?
dinsdag 22 oktober 2013 om 23:03
Jaa dat zag ik ook inderdaad.
Alleen heb ik dat twee weken geleden gedaan en heb ik niets ontvangen.
Nu heb ik hem overmorgen eigenlijk al nodig, maar het aanvragen en ontvangen duurt volgens hun 5 werkdagen.
En vandaag hebben ze hem pas weer opnieuw verstuurd omdat ik eerder nog even geduld moest hebben volgens degene aan de telefoon toen ik na bijna twee weken belde dat ik een nieuwe wilde aanvragen, aangezien de eerste niet aangekomen was.
En stel dat het nu weer niet aan komt, ben ik helemaal de sjaak..
Alleen heb ik dat twee weken geleden gedaan en heb ik niets ontvangen.
Nu heb ik hem overmorgen eigenlijk al nodig, maar het aanvragen en ontvangen duurt volgens hun 5 werkdagen.
En vandaag hebben ze hem pas weer opnieuw verstuurd omdat ik eerder nog even geduld moest hebben volgens degene aan de telefoon toen ik na bijna twee weken belde dat ik een nieuwe wilde aanvragen, aangezien de eerste niet aangekomen was.
En stel dat het nu weer niet aan komt, ben ik helemaal de sjaak..
woensdag 23 oktober 2013 om 08:20
Geen idee of dat kan. Zit er een belastingkantoor bij je in de buurt? Dan is het sowieso de moeite waard om even binnen te lopen. Nee heb je, ja kun je krijgen. Hier in Eindhoven zit een groot kantoor van de Belastingdienst.
Ik moet trouwens zeggen dat ik het IB60 formulier ook een paar keer aangevraagd heb (telefonisch) en het was er altijd binnen een paar dagen.
Ik moet trouwens zeggen dat ik het IB60 formulier ook een paar keer aangevraagd heb (telefonisch) en het was er altijd binnen een paar dagen.