Geld & Recht alle pijlers

Ik geef één Roamler invite weg.

10-02-2019 07:33 464 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi! :daisy:

Wie is er nog op zoek naar een Roamler invite?! Ik mag er één weggeven. :)

Mocht je belang bij de invite hebben,vermeld hieronder dan even je woonplaats en een korte motivatie.

Liefs


De invite is inmiddels weggegeven. :jump:
anoniem_380517 wijzigde dit bericht op 10-02-2019 14:27
12.42% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ik wil ook wel een invite, in twente :D
TanteLoesje schreef:
23-04-2019 15:29
Ik zou ook graag een invite willen! Omgeving Twente!

OK tante loes, stuur je mij een pb
Alle reacties Link kopieren
Weer 2x € 11,- verdiend met de straatverkoopcheck. Vind het wel sneu voor die jongens dat ik hun verhaal voor de zoveelste keer aanhoor en dan toch weer zeg dat ik er over na ga denken.. :$
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af hoeveel abonnementen ze überhaupt verkopen.

Ik heb vanochtend nog een Jumbo koffiecheck kunnen doen voor €25.
Die check heeft me in 2 dagen flink wat opgeleverd.
Alle reacties Link kopieren
Thoughts-in-Twilight schreef:
23-04-2019 16:17
ik wil ook wel een invite, in twente :D
Ik stuur je een PM!
Ik wilde bij mijn rondje gistermiddag twee koffie checks mee pakken, maar toen ik net onderweg was naar de tweede, was ie verdwenen.

Ik had er wel een 'bookmark' aan gehangen en als ik daar nu bij kijk, staat er: nog niet beschikbaar. Dus ik zit nog steeds te azen en vraag me af of hij nog terug komt vandaag ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorige week een onderdeel over ontharen mogen doen, ik kreeg gister een mail dat ik wss uitgekozen en dat ik een ontharingsapparaat toegestuurd krijg en dat ik reviews moet gaan schrijven. Hebben jullie dit ook gehad? Heb nl nog geen apparaat gehad en ik moet binnen 6 dagen die reviews geschteven hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik niet; mijn zus wel.
Zij heeft het apparaat ook nog niet binnen
Alle reacties Link kopieren
mariska1974 schreef:
24-04-2019 17:13
Ik heb vorige week een onderdeel over ontharen mogen doen, ik kreeg gister een mail dat ik wss uitgekozen en dat ik een ontharingsapparaat toegestuurd krijg en dat ik reviews moet gaan schrijven. Hebben jullie dit ook gehad? Heb nl nog geen apparaat gehad en ik moet binnen 6 dagen die reviews geschteven hebben.
Ik heb hem vanavond binnen gekregen (silk epil 5).
Alle reacties Link kopieren
In mijn buurt zijn er echt bijna enkel opdrachten waar je 1 tot 2 euro voor krijgt, tig foto's en vragenlijsten moet maken. Het loont zich allemaal niet echt. De interessante opdrachten komen pas bij level 3 volgens mij. Straatverkoperchecks e.d. Doe vooral experience dingen nu om me naar lever 3 te krijgen. Dat je met koffiechecks zoveel kunt verdienen o_o
Alle reacties Link kopieren
Dat is ook echt wel uitzonderlijk dat het zo hoog oploopt.
Alle reacties Link kopieren
Straatverkoperscheck heb ik hier nog nooit gezien maar goed ik woon ook in zo'n minidorpje. Heel af en toe is de sportcheck hier en die is zeker de moeite waard. Verder staat het me steeds meer tegen die opdrachten voor 2 euro te doen, maar die zijn er wel het meeste helaas.
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
Die straatverkoperscheck heb/had ik ook bij level 2 hoor.

En die goedkope opdrachten met tig foto’s doe ik ook niet. Ik heb het geld niet nodig, dus pak alleen wat de moeite is.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
24-04-2019 22:18
Die straatverkoperscheck heb/had ik ook bij level 2 hoor.

En die goedkope opdrachten met tig foto’s doe ik ook niet. Ik heb het geld niet nodig, dus pak alleen wat de moeite is.
Hier dus niet. Er staat specifiek bij enkel level 3 en hoger. Zit in een drukke regio met veel roamlers dus je mag eerst de rotklusjes doen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Iemand nog een invite? Mijn moeder zou het graag proberen.
Alle reacties Link kopieren
afstandsbediening1989 schreef:
25-04-2019 10:45
Iemand nog een invite? Mijn moeder zou het graag proberen.

Misschien even haar regio vermelden, niet iedereen wil een invite versturen naar iemand in dezelfde woonplaats :)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Heb net de koffiecheck gedaan en die is goedgekeurd! Maar liefst 40 euro leverde die me op! Dat waren dus gratis boodschappen. Ik woon denk ik in een gebied met weinig roamlers want ik krijg echt heel veel binnen. Morgen een rondje kruitvat etos en albert heijn. Dan heb ik zo weer 10 euro binnen. Gaat lekker zo!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt, Himalya. Regio Zuid-Oost Brabant
Graag zou ik ook een invite willen ontvangen (regio Drenthe). Heeft iemand nog 1 over?
Ik zou ook graag een invite willen; noord Limburg...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu geen invites te vergeven; binnenkort wel weer.
Maar nogmaals: bedenk eerst even of het iets voor je is; vind je het geen probleem foto’s te maken in winkels of vind je dat niks?
Ik heb inmiddels al te veel invites weggegeven aan mensen die er niks mee hebben gedaan.
Alle reacties Link kopieren
mariska1974 schreef:
24-04-2019 17:13
Ik heb vorige week een onderdeel over ontharen mogen doen, ik kreeg gister een mail dat ik wss uitgekozen en dat ik een ontharingsapparaat toegestuurd krijg en dat ik reviews moet gaan schrijven. Hebben jullie dit ook gehad? Heb nl nog geen apparaat gehad en ik moet binnen 6 dagen die reviews geschteven hebben.
Ik heb het apparaat gisteren ontvangen. Is een behoorlijk duur ding. De Braun Silk Expert Pro 5. Wel leuk want je mag het houden. Ik heb eerder al een elektrische tandenborstel gekregen en een ander ontharingsapparaat.

Ik was eerlijk gezegd alweer vergeten dat ik hier ooit iets voor ingevuld heb.
Alle reacties Link kopieren
girasole3 schreef:
25-04-2019 17:04
Ik heb nu geen invites te vergeven; binnenkort wel weer.
Maar nogmaals: bedenk eerst even of het iets voor je is; vind je het geen probleem foto’s te maken in winkels of vind je dat niks?
Ik heb inmiddels al te veel invites weggegeven aan mensen die er niks mee hebben gedaan.

Als mystery guest. Dus soort van ongemerkt. Zonder mensen er zichtbaar op. Van alle schappen, met de juiste versie van de producten. Soms sta je een kwartier ‘ongemerkt’ foto’s te maken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
25-04-2019 18:35
Ik heb het apparaat gisteren ontvangen. Is een behoorlijk duur ding. De Braun Silk Expert Pro 5. Wel leuk want je mag het houden. Ik heb eerder al een elektrische tandenborstel gekregen en een ander ontharingsapparaat.

Ik was eerlijk gezegd alweer vergeten dat ik hier ooit iets voor ingevuld heb.
Daar moest je toch een korte nep review voor schrijven voordat je in aanmerking komt? Mijn talent ligt niet bij schrijven helaas. Nog nooit uitgekozen :evil:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de braun all body beauty set gekregen, met de silk-epil 9 en heel veel extras! Superblij mee. Alleen dat epileren...damn wat pijnlijk!

Echt leuk dat je m mag houden, en ik moet zeggen dat ik meestal wel goed ben in het schrijven van reviews. Ik doe het voor andere programma's ook regelmatig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven