inboedel vezekeringsvraagje
woensdag 11 januari 2012 om 12:49
Ik heb tijdelijk mijn bakfiets en gewone fiets uit het schuurtje gehaald, zodat ik wat spulletjes van zolder er (tijdelijk) in kan zetten. We zijn daar namelijk bezig een muurtje op te trekken en er een slaapkamer van te maken. Maar nu staan mijn fietsjes dus in de tuin, opzich geen probleem want er staat een hekwerk omheen en ze staan op slot. Maar stel dat ze nu toch gestolen worden ?
Bakfietsen zijn erg populair en ik ben bang dat ik die dan niet vergoed ga krijgen via onze verzekering. Of valt een omheinde tuin ook onder de inboedel ?
Het is maar voor 3 dagen dat die spulletjes erin staan, maar ik maak me toch een beetje zorgen.
Bakfietsen zijn erg populair en ik ben bang dat ik die dan niet vergoed ga krijgen via onze verzekering. Of valt een omheinde tuin ook onder de inboedel ?
Het is maar voor 3 dagen dat die spulletjes erin staan, maar ik maak me toch een beetje zorgen.

woensdag 11 januari 2012 om 13:04
woensdag 11 januari 2012 om 14:07
@ tiepmiepje
natuurlijk gebruik ik de bakfiets wel, dagelijks.
Maar doordat wij een nieuwbouw woning hebben (in een wijk die nog volop in de bouw is) zou je gemakkelijk ongezien weg kunnen komen met de fiets. Ook mede doordat we nog geen buren hebben en omdat de andere woningen die er al staan, nog niet allemaal bewoond zijn.
Bij de overburen hebben ze de aanhangwagen gewoon voor de deur weg gestolen. Vandaar de vraag.
natuurlijk gebruik ik de bakfiets wel, dagelijks.
Maar doordat wij een nieuwbouw woning hebben (in een wijk die nog volop in de bouw is) zou je gemakkelijk ongezien weg kunnen komen met de fiets. Ook mede doordat we nog geen buren hebben en omdat de andere woningen die er al staan, nog niet allemaal bewoond zijn.
Bij de overburen hebben ze de aanhangwagen gewoon voor de deur weg gestolen. Vandaar de vraag.