Geld & Recht alle pijlers

Inconvenience

24-06-2016 20:18 77 berichten
Zo, ff klagen hoor. Ik zal vast niet de enige zijn.
quote:Amand schreef op 28 juni 2016 @ 21:45:

Oh, nog zo iets moois: ze hanteren een lijst met landen en bijbehorende maximale dagvergoedingen voor lunch/diner. En wat blijkt? Voor inhuurpersoneel geldt een hard maximum dat lager is dan de duurdere landen. Kinderachtig hè.Ja.
quote:Amand schreef op 28 juni 2016 @ 21:40:

Dat zou je denken hè.

Ik heb de betreffende accountmanager van mijn bedrijf aan het werk gezet. Hoop ik.

Maar daarmee zeg je dus eigenlijk "Accountmanager, ga eens kijken wat je nog voor me kunt regelen"?

Ik zou het anders aanpakken. Ik zou zeggen: "Lieve werkgever, ik ben een prima werknemer en ik verwacht voor mijn inzet een eerlijke beloning. Als jullie mij uitlenen aan een andere partij, dan vind ik dat ook helemaal prima, want ik ben hartstikke flexibel. En ik zal mijn werk naar beste kunnen uitvoeren, zodat jullie klant tevreden wordt gesteld. Maar het verdienmodel dat daar wel of niet achter zit, is toch echt jullie verantwoordelijkheid, en niet de mijne. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat mijn beloning van redelijk naar onredelijk wordt bijgesteld omdat de organisatie anders niet genoeg winst zou maken. Als jullie mij in willen zetten voor een lager tarief of tegen een mindere vergoeding, dan vind ik dat wederom helemaal prima, maar niet op mijn kosten".

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven