Geld & Recht alle pijlers

Inconvenience

24-06-2016 20:18 77 berichten
Zo, ff klagen hoor. Ik zal vast niet de enige zijn.
Alle reacties Link kopieren
Maar niemand die je dwingt toch om onder dergelijk voorwaarden een contract aan te gaan met een werkgever?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Maar het salaris is wél heel leuk toch? Of gewoon normaal, maar veel door de vele uren die je maakt? Mijn schoonvader deed dit altijd, en ik weet dat ze het bij mijn schoonouders thuis heel goed hadden.
Alle reacties Link kopieren
http://werkenopeenbooreil ... nemers-op-een-booreiland/



Allemaal niet waar dus?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Zo slecht betaalt de Shell toch niet Amand?
Alle reacties Link kopieren
Werk zat, zeggen ze hier. En een riant salaris .

http://www.offshore-werk.nl/Offshore_Werken.php
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 juni 2016 @ 20:28:

http://werkenopeenbooreil ... nemers-op-een-booreiland/



Allemaal niet waar dus?Dat zijn de mensen die in de shift werken.
Alle reacties Link kopieren
http://www.offshore-banen.nl/offshore-f ... salaris-5/



Nou, wat doe je precies ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:GateKeeper schreef op 24 juni 2016 @ 20:29:

Zo slecht betaalt de Shell toch niet Amand?Ik ben niet in dienst bij Shell.
Ik ken veel mensen die op een booreiland werken, maar nog nooit iemand zo hard horen klagen. Je verdient daar haske lekker. Gewoon niet zeuren en anders moet je maar wat beters gaan zoeken, toch?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 juni 2016 @ 20:31:

http://www.offshore-banen.nl/offshore-f ... salaris-5/



Nou, wat doe je precies ?

Dat zijn salarissen van de mensen die in de shift werken.



Ik werk op een kantoor, meestal. 32 uur per week. Verdiende afgelopen jaar 44000. Een uitzonderlijk goed jaar, trouwens, door af en toe offshore in het buitenland. Maar toen wel vet betaald, bij een ander bedrijf.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 24 juni 2016 @ 20:31:

[...]



Ik ben niet in dienst bij Shell.Was te proberen
quote:ZombieQueen schreef op 24 juni 2016 @ 20:31:

Ik ken veel mensen die op een booreiland werken, maar nog nooit iemand zo hard horen klagen. Je verdient daar haske lekker. Gewoon niet zeuren en anders moet je maar wat beters gaan zoeken, toch?Ik werk nooit in een shift. Ik ga op bezoek.
Alle reacties Link kopieren
maar wat wil je met dit topic? Gewoon even klagen?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Amand schreef op 24 juni 2016 @ 20:35:

[...]



Ik werk nooit in een shift. Ik ga op bezoek.Dat had ik pas later door.
quote:rosanna08 schreef op 24 juni 2016 @ 20:35:

maar wat wil je met dit topic? Gewoon even klagen?Ja klagen. Ik heb een paar dure jaren achter de rug. Mijn reserves zijn wat dun. Extra cash zou welkom zijn
Solliciteer bij de AH. Geen dienstreizen, geen overdreven reistijd in eigen tijd. In de avonden en de weekenden krijg je extra betaald.
quote:Avondzon schreef op 24 juni 2016 @ 20:40:

Solliciteer bij de AH. Geen dienstreizen, geen overdreven reistijd in eigen tijd. In de avonden en de weekenden krijg je extra betaald.Ga ik niet doen.
Alle reacties Link kopieren
Dan zal OLH niet hebben gewild dat je meer betaald zou krijgen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 24 juni 2016 @ 20:43:

Dan zal OLH niet hebben gewild dat je meer betaald zou krijgen.Dat blijkt. Mooi kut.
quote:himalaya schreef op 24 juni 2016 @ 20:43:

Dan zal OLH niet hebben gewild dat je meer betaald zou krijgen.Raap me op.
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 24 juni 2016 @ 20:43:

Dan zal OLH niet hebben gewild dat je meer betaald zou krijgen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Maar anyway, ik ga gewoon op maandagochtend weg. Laat En zorg dat ik vrijdagmiddag vroeg weer terug op Schiphol ben. En ik declareer de taxi naar het strand. Elke avond.
Klopt dat je offshore niet veel betaald krijgt als je op kantoor zit en logisch ook natuurlijk. Niet vergeten dat veel van de mannen hun leven elke dag weer riskeren.
quote:Lovely1987 schreef op 24 juni 2016 @ 20:48:

Klopt dat je offshore niet veel betaald krijgt als je op kantoor zit en logisch ook natuurlijk. Niet vergeten dat veel van de mannen hun leven elke dag weer riskeren.Je zit óf offshore of op kantoor. Het is één van de twee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven