Indentiteitskaart kwijt! Pinpas kapot...pech...
donderdag 1 juli 2010 om 23:03
Hallo,
Ik weet dat ik aangifte moet doen omdat ik mijn ID kwijt ben, maar ook mijn pinpas is helaas stuk gegaan...nu moet ik mn nieuwe ID wel kunnen betalen en bij de bank moet ik het geld halen maar me wel kunnen legitimeren...Help dus.
Weet iemand of je een tijdelijk indetiteitskaart meekrijgt? Waar je jezelf ook bij de bank kunt legitimeren>?
Alvast bedankt...
Ik weet dat ik aangifte moet doen omdat ik mijn ID kwijt ben, maar ook mijn pinpas is helaas stuk gegaan...nu moet ik mn nieuwe ID wel kunnen betalen en bij de bank moet ik het geld halen maar me wel kunnen legitimeren...Help dus.
Weet iemand of je een tijdelijk indetiteitskaart meekrijgt? Waar je jezelf ook bij de bank kunt legitimeren>?
Alvast bedankt...

donderdag 1 juli 2010 om 23:05
Volgens mij is dat niet mogelijk. Kun je het geld niet per telefoon over maken naar iemands rekening waar wel een pasje van is?
Of anders ff tijdelijk ergens wat lenen wellicht? Gewoon tot je je id-kaart weer hebt?
Pinpasje aanvragen kan trouwens wel zonder id-kaart dus je kan ook gewoon een paar dagen daarmee wachten.
Succes.
Of anders ff tijdelijk ergens wat lenen wellicht? Gewoon tot je je id-kaart weer hebt?
Pinpasje aanvragen kan trouwens wel zonder id-kaart dus je kan ook gewoon een paar dagen daarmee wachten.
Succes.

donderdag 1 juli 2010 om 23:17
Ik had dit ook toen mijn portemonee was gestolen, ik had al een nieuwe pas aangevraagd, en die moest ik nog activeren, maar daarvoor had ik legitimatie nodig. Ik naar de bank, mijn verhaal verteld, en toen vroegen ze allemaal persoonlijke vragen, zoals geboortedatum van je ouders enzo, en toen is het wel gelukt.
En volgens mijn moeder die bij de ABN werkt, moeten ze dan eenmalig een bedrag meegeven waarvan je je id kan betalen. Dus ik zou gewoon naar de bank gaan en proberen.
En volgens mijn moeder die bij de ABN werkt, moeten ze dan eenmalig een bedrag meegeven waarvan je je id kan betalen. Dus ik zou gewoon naar de bank gaan en proberen.
donderdag 1 juli 2010 om 23:28
quote:gmkp schreef op 01 juli 2010 @ 23:15:
Ik dacht net zal ik een topic openen over mijn id, lees ik dit..
Ik ben mijn id kwijt en heb hem morgen nodig. De hele week lag hij keurig op mijn tafeltje maar waar hij nu is?????
Heb zelfs al in de koelkast gekeken..
Sorry, geen tips...Tip: een ander laten zoeken. Bij mij ligt het dan altijd op een plek waar ik al heb gekeken, maar niet goed genoeg en dan denk ik vervolgens ,daar kan ie niet liggen want daar heb ik al gekeken. Een paar frisse ogen dus.
Ik ben mijn id kwijt en heb hem morgen nodig. De hele week lag hij keurig op mijn tafeltje maar waar hij nu is?????
Sorry, geen tips...Tip: een ander laten zoeken. Bij mij ligt het dan altijd op een plek waar ik al heb gekeken, maar niet goed genoeg en dan denk ik vervolgens ,daar kan ie niet liggen want daar heb ik al gekeken. Een paar frisse ogen dus.
donderdag 1 juli 2010 om 23:31
quote:gmkp schreef op 01 juli 2010 @ 23:15:
Sorry, geen tips...He Gumkop . Ook geen tips sorry.
Sorry, geen tips...He Gumkop . Ook geen tips sorry.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
donderdag 1 juli 2010 om 23:35
donderdag 1 juli 2010 om 23:36
donderdag 1 juli 2010 om 23:41
quote:mylenevalerie schreef op 01 juli 2010 @ 23:31:
[...]
He Gumkop . Ook geen tips sorry.
NEEEEEEEEEEEEEEE geen GUMKOP *huilende smily*
Ik heb hem:-DDDDD
Lag tussen het oud papier GRRRRRRRRRRRR.
(heb thuishulp en die is soms heerlijk fanatiek....)
Maar goed, ik kan morgen mezelf legitimeren(?) als ik op vakantie ga...
[...]
He Gumkop . Ook geen tips sorry.
Maar goed, ik kan morgen mezelf legitimeren(?) als ik op vakantie ga...
donderdag 1 juli 2010 om 23:48
quote:gmkp schreef op 01 juli 2010 @ 23:41:
[...]
Maar goed, ik kan morgen mezelf legitimeren(?) als ik op vakantie ga...Wooow dan heb je geluk dat je eraan hebt gedacht om daar te kijken...!
[...]
Maar goed, ik kan morgen mezelf legitimeren(?) als ik op vakantie ga...Wooow dan heb je geluk dat je eraan hebt gedacht om daar te kijken...!
vrijdag 2 juli 2010 om 07:55
vrijdag 2 juli 2010 om 08:24
vrijdag 2 juli 2010 om 10:02
Hadden vrienden van mn ouders een keer in het buitenland, bij de camping. Ze wilden betalen voor de camping, maar voor zo'n bedrag moest je (we praten over decennia terug) bij de bank geld ophalen. Daarvoor moest je je kunnen legitimeren, maar de camping hield de paspoorten tijdens je verblijf in. Ze kregen hun paspoort niet terug voordat ze betaald hadden en kregen geen geld voordat ze hun paspoort lieten zien.
Lekkere constructie
Lekkere constructie