Geld & Recht alle pijlers

Is dit goede service? Of ben ik te kritisch?

02-05-2011 18:21 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
_
He? Je hebt je geld toch teruggekregen?? Het is niet de fout van de eetgelegenheid hoor..
Nee precies. Ik vind je een beetje overdreven, hier konden zij niks aan doen.
Ik denk dat je te kritisch bent.

Via een site heb je eten besteld (zoiets als Eatme ofzo?) en daarbij ging het mis met afrekenen. Dat is niet de schuld van het restaurant waar je hebt besteld. Ze regelen het nu wel met je. Het ging per slot van rekening ook niet over een wereldbedrag.

Neehoor, kom maar weer van je haverkist, nu sla je een beetje door.
Wat eten we vanavond?
De eetgelegenheid kan er niet veel aan doen maar hebben je dat flesje wijn gebracht zodat je misschien nog wel bij hen terugkomt. Ik zou dus zeker wel klant van dat restaurantje blijven (als het lekker was natuurlijk.) De fout ligt bij Ideal, maar de eigenaar heeft het opgelost.
jeej dit meen je niet.

Ik vind dat je je aanstelt.

Het is niet de schuld van eetgelegenheid.

Je mag blij zijn dat jij je geld terug hebt.
Het ligt aan jou.
Je hebt je geld toch terug? Eigenaar geeft aan dat je niet bij hem moet zijn, maar bij ander bedrijf. Daar geven ze geen gehoor. Hij lost het alsnog op. En jij verwacht een fles wijn?! Ik vind dat de eigenaar het goed heeft aangepakt. Niet zijn verantwoordelijkheid, tóch geld vergoed. En het gaat om een tientje.
...en ze zijn het nog persoonlijk komen brengen ook.
Ik denk dat je nog blij mag zijn dat je het geld van het restaurant hebt teruggekregen, zij konden er per slot van rekening niets aan doen en zijn wel zo coulant om jou het bedrag te betalen.

En dan verwacht je van hun ook nog een flesje wijn?

Beetje raar hoor.....
Het geschil is opgelost, je hebt je geld terug gekregen.

Dat er iets mis is gegaan hoort niet, maar kan gebeuren. Het teveelbetaalde is teruggegeven, hetzij zonder excuus maar het teveel betaalde was toch hetgeen je terugwilde?
Het was niet de fout van de eetgelegenheid maar van die bestelservice en ze hebben het toch rechtgezet. Misschien was een extraatje wel aardig geweest, maar om nou nooit meer daar iets te bestellen vind ik overdreven.
Je hebt je geld terug en ze zijn het nog komen brengen ook.
het was ideal wat niet goed werkte. Je hebt je geld terug, beetje raar dat je nog presentjes verwacht
Volgens mij heeft het restaurant het heel erg netjes opgelost aangezien het niet de fout van het restaurant was maar die van de bestelservice.

Kortom, je stelt je aan.
_
Apart ook dat je zegt dat ze een klant verloren hebben, terwijl het restaurant dit uit eigen zak heeft betaald. Ik denk dat je erg blij mag zijn met deze service
_
Het is netjes dat het geld is gebracht, ik weet alleen niet op welke wijze dit is gedaan. In ieder geval zou het zeker iets netter afgehandeld kunnen worden dan nu is gebeurd (zoals jij het omschrijft), maar je hebt in ieder geval het geld terug gekregen. De eigenaar heeft dit heus niet uit eigen zak betaald. Je hebt 2 x betaald dus heeft hij dit bedrag ook (ten onrechte) 2 x ontvangen, je hebt gewoon netjes je eigen geld terug.
_
quote:Noorderling1 schreef op 02 mei 2011 @ 18:45:

[...]

Dat hoefde voor mij ook niet hoor, ze hadden het voor mij ook mogen overmaken.Je wil dus alleen echt iets extra? Nu klink je nogal hebberig.. Ik vind het juist service dat ze het naar je toe gebracht hebben..
quote:feeks schreef op 02 mei 2011 @ 18:38:

het was ideal wat niet goed werkte. Je hebt je geld terug, beetje raar dat je nog presentjes verwachtAls het nou om een heel groot bedrag ging of zo.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Je hebt je geld terug gekregen en daar ging het om. Beetje vreemd om meer te verwachten.
verkeerde topic
_

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven