Is dit goede service? Of ben ik te kritisch?
maandag 2 mei 2011 om 18:32
Ik denk dat je te kritisch bent.
Via een site heb je eten besteld (zoiets als Eatme ofzo?) en daarbij ging het mis met afrekenen. Dat is niet de schuld van het restaurant waar je hebt besteld. Ze regelen het nu wel met je. Het ging per slot van rekening ook niet over een wereldbedrag.
Neehoor, kom maar weer van je haverkist, nu sla je een beetje door.
Via een site heb je eten besteld (zoiets als Eatme ofzo?) en daarbij ging het mis met afrekenen. Dat is niet de schuld van het restaurant waar je hebt besteld. Ze regelen het nu wel met je. Het ging per slot van rekening ook niet over een wereldbedrag.
Neehoor, kom maar weer van je haverkist, nu sla je een beetje door.
Wat eten we vanavond?
maandag 2 mei 2011 om 18:33
maandag 2 mei 2011 om 18:35
Je hebt je geld toch terug? Eigenaar geeft aan dat je niet bij hem moet zijn, maar bij ander bedrijf. Daar geven ze geen gehoor. Hij lost het alsnog op. En jij verwacht een fles wijn?! Ik vind dat de eigenaar het goed heeft aangepakt. Niet zijn verantwoordelijkheid, tóch geld vergoed. En het gaat om een tientje.
maandag 2 mei 2011 om 18:36

maandag 2 mei 2011 om 18:48
Het is netjes dat het geld is gebracht, ik weet alleen niet op welke wijze dit is gedaan. In ieder geval zou het zeker iets netter afgehandeld kunnen worden dan nu is gebeurd (zoals jij het omschrijft), maar je hebt in ieder geval het geld terug gekregen. De eigenaar heeft dit heus niet uit eigen zak betaald. Je hebt 2 x betaald dus heeft hij dit bedrag ook (ten onrechte) 2 x ontvangen, je hebt gewoon netjes je eigen geld terug.
maandag 2 mei 2011 om 18:49