Geld & Recht alle pijlers

Is dit goede service? Of ben ik te kritisch?

02-05-2011 18:21 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
_
quote:Noorderling1 schreef op 02 mei 2011 @ 18:56:

[...]

Ik kan best een tientje missen, maar ik dacht, dat is makkelijk rijk worden, van iedereen een tientje pikken, laag bedrag, dus mensen gaan er misschien geen werk van maken. Ik dacht ik laat het er niet bij zitten.

Er is toch helemaal geen sprake van "een tientje pikken"? Er was een storing bij ideal of de bestelservice, waardoor er iets misging. Dat gebeurd vaker, bij welke webshop dan ook. Soms komen ze daar van te voren achter, soms niet. Dat is geen opzet! Denk je nuecht dat die eetgelegenheid zo hun omzet probeert te verhogen?!

Het is mss niet de fout van het restaurant dat de betaling misging, maar ze hebben het bedrag wel twee keer gekregen. Niet meer dan normaal dat ze het terugbetalen. Daarnaast een beetje jammer dat dat zoveel moeite moet kosten. Dus snap je irritatie volkomen.

Toch is het iets kleins wat je snel weer moet vergeten ;)
_
quote:Noorderling1 schreef op 02 mei 2011 @ 19:02:

[...]

Uhm... nee. Ze moeten misschien die service/derde die ze gebruiken eens onder de loep nemen, is gewoon geen contact mee te leggen. Dat kon de eigenaar ook niet, zei hij.Dát kan je hun verwijten. Of althans, je kan die derde partij niet meer 'gebruiken'. Maar je hebt zélf 2x via ideal betaald, er was een storing op de site van de derde partij, en het restaurant lost het op door het langs te komen brengen, uit eigen zak. Echt hoor, hulde aan het restaurant.
quote:Noorderling1 schreef op 02 mei 2011 @ 18:56:

[...]

Ik kan best een tientje missen, maar ik dacht, dat is makkelijk rijk worden, van iedereen een tientje pikken, laag bedrag, dus mensen gaan er misschien geen werk van maken. Ik dacht ik laat het er niet bij zitten.Wat heb jij een nare negatieve instelling zeg! In plaats van uit te gaan van een foutje zie je er meteen complottheorieën in.
quote:plops schreef op 02 mei 2011 @ 19:07:

[...]

Wat heb jij een nare negatieve instelling zeg! In plaats van uit te gaan van een foutje zie je er meteen complottheorieën in.Niet alleen complottheorieën, als je zelf 2x met ideal betaald, lijkt het me ook logisch dat het er 2x af gaat?
Ik vind het netjes opgelost hoor. Waarschijnlijk ontvangt de bestelsite een provisie voor de bestelde etenswaren en moet de eigenaar die weer terugkrijgen van de bestelsite.

Ook een idealbetaling kost een ondernemer geld.

Zo vaak zal dit niet voorkomen en dat hij je een verkeerd nummer geeft is dan ook niet zo raar. Toen jij dat hebt laten weten heeft hij zelf het geld terug laten bezorgen.

Eigenlijk verdient de eigenaar een wijntje!!
quote:plops schreef op 02 mei 2011 @ 19:07:

[...]

Wat heb jij een nare negatieve instelling zeg! In plaats van uit te gaan van een foutje zie je er meteen complottheorieën in.Eens!
To, wat doe je als je een toetje laat vallen buiten bij de c1000?
quote:hanneke000 schreef op 02 mei 2011 @ 19:09:

[...]

Niet alleen complottheorieën, als je zelf 2x met ideal betaald, lijkt het me ook logisch dat het er 2x af gaat?True true...
quote:patricia1987 schreef op 02 mei 2011 @ 19:12:

To, wat doe je als je een toetje laat vallen buiten bij de c1000?naar binnen gaan en een nieuwe eisen
ik sluit me aan bij de meesten hier.

Je hebt het geld terug gekregen, ze zijn het zelfs komen brengen, goede service noem ik dat. En de fout ligt bij ideal in principe.

Ik snap dat het irritant is dat je er achteraan moest, maar ik snap ook dat het restaurant even de zaken na moest kijken voordat ze het geld terug gaven.
Volgens mij ben je nog steeds van mening dat de fout bij het restaurant zit
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik hoop wel dat je diegene die het geld heeft teruggebracht wel vriendelijk hebt bedankt?
Jeetje, ze komen je je geld terug brengen en dan verwacbt je nog wat extra. Je hebt toch terug wat je betaald hebt. Misschien heeft die eigenaar wel niets van die tweede 10 euro gezien.

Om daar nu wat achter te zoeken gaat een beetje ver
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik was er natuurlijk niet bij toen ze het kwamen brengen, en ik weet niet hoeveel moeite jij hebt moeten doen om het terug te krijgen en hoe de reacties toen waren. Als dat onbeschoft en ongeïnteresseerd was dan kan ik mij voorstellen dat je er geen lekker gevoel aan over houdt.

Maar je krijgt wel netjes je geld terug. En tegenwoordig is dat als haast niet meer heel normaal (zie slechte detailhandel ervaringen topic) Dus om dan meer te verwachten?

Ik heb laatst een topic geopend over teveel berekende kosten voor een kleine beurt. De garage is daar op teruggekomen en erkende hun fout. Ik kreeg een lagere rekening en dat was het. Maar dat wat mijn uiteindelijke doel, prima dus.
Ik zou reuze blij zijn met deze service. Ben zelf al weken bezig met demooisteschoenen om mijn geld terug te krijgen.

Om het me (en vele anderen ben ik achter) nog makkelijker te maken, hebben ze een voicemail aangezet die ze niet afluisteren en laten ze weten dat de e-mail niet functioneert.

Nou ik moet zeggen dan wordt het verrekte lastig om je geld terug te krijgen. En nee mooie schoenen heb ik ook niet gekregen
Wel een beetje vreemd dat je ervan uitgaat dat dit kwade opzet is. Dat lijkt mij namelijk sterk.

Het zal gewoon een foutje geweest zijn. Wel een les voor jou voor de toekomst dat je niet 2x via Ideal moet betalen voor 1 ding. Is het niet logisch dat als je 2x betaalt, dat het ook 2x wordt afgeschreven?

Ik vind absoluut dat je het geld terug had moeten krijgen, maar ook dat het nu goed is opgelost.

Ik had het pas bij de kapper dat ze mijn pinbedrag 2x hadden afgeschreven. Dat was wel iets duurder natuurlijk dan dat 10tje, maar ook weer geen wereldbedrag. Ik kwam er pas wat later achter en heb er zelf ook meermaals achteraan moeten bellen, maar het is eigenlijk nooit in mijn gedachten opgekomen dat ik een flesje wijn had moeten krijgen of dat het opzet was van ze. Ik heb mijn geld ook teruggekregen en daarmee was ik tevreden.

To, wat doe je als je een toetje laat vallen buiten bij de c1000?Dan haal ik snel een lepel en eet het op van de grond! Doodzonde om het te laten liggen toch?
Joh dat is handig voor de wijnvoorraad! Ik maak voortaan het te betalen bedrag *per ongeluk* 2x over, en als ik het dan terug krijg, krijg ik er een flesje wijn bij!

quote:Juf_achterbak schreef op 02 mei 2011 @ 19:29:

[...]

Dan haal ik snel een lepel en eet het op van de grond! Doodzonde om het te laten liggen toch?*denkt aan die scene uit Friends, dat er een pudding op de grond in de hal valt, en Joey uit zijn binnenzak een lepel haalt en begint te eten *
quote:SeptemberGirl schreef op 02 mei 2011 @ 19:47:

[...]

*denkt aan die scene uit Friends, dat er een pudding op de grond in de hal valt, en Joey uit zijn binnenzak een lepel haalt en begint te eten *Dat had ik dus ook kunnen zijn
Wat een gezeur, je hebt toch je geld terug.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven