Geld & Recht alle pijlers

Is dit goede service? Of ben ik te kritisch?

02-05-2011 18:21 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
_
Was dat niet een kwarktaart met Joey en Rachel waar Joey later bij kwam en begon te lepelen? Of heeft hij het vaker gedaan?
Nee het was een taart die heel lekker was. Geadresseerd aan de buurvrouw, maar bezorgd bij Chandler. Rachel en Chandler proeven ervan en raken verslaafd. Nieuwe taart bezorgd, valt op de grond, rachel en chandler eten van de grond, joey komt eraan en ipv dat hij een opmerking maakt over het feit dat chandler en rachel van de vloer eten, pakt hij een lepel of vork en gaat mee-eten.
TO- Neem volgende keer zelf wat meer verantwoording! Als er iets mis gaat tijdens het boeken of betalen altijd even checken of je een bevestiginsemail hebt gekregen of dat het geld is afgeschreven (ok, in het laatste geval kan dat soms een aantal uur of dagen duren).Of even bellen met de betreffende maatschappij. Gelukkig ging het nu alleen om een tientje, wat als het bijv. een vlucht van 000 euro's was geweest?
LotusRoze, bij iDeal duurt het geen uren of dagen; het is meteen zichtbaar.
@PB Ik had het niet speciaal over iDeal. Nooit van gehoord en nooit gebruikt.
Heb je de restauranthouder ook in zijn gezicht een dief genoemd?
wat moet het toch heerlijk zijn als dat je zorg van de dag is!!!

geniet er van
Doe ik zeker!
Ik ben denk ik nagenoeg de enige die een andere mening heeft, ik vind dat je best excuses mag verwachten. Ok een flesje wijn vind ik overdreven, maar een excuus voor al je 'gebel en gemail' had ik wel op zn plaats gevonden.

Natuurlijk, de fout ligt niet direct bij het restaurant, maar hij heeft wel een samenwerking met een derde partij die blijkbaar niet goed is verlopen. Jij bent klant van restaurant en de derde partij samen in mijn ogen, zij moeten een eventueel probleem dus ook oplossen.

Netjes dat ze het geld persoonlijk hebben teruggebracht, maar als ik restauranteigenaar was geweest had ik er idd een excuus in wat voor vorm dan ook bijgedaan, puur omdat ik weet hoe groot de invloed is van mond op mond reclame
Noorderling, kan me best voorstellen dat je een beetje beteuterd was, maar ik geloof dat je je niet gerealiseerd had dat de fout bij de bestelsite ligt en niet bij de restauranthouder. Nu wel, toch?

Vind wel dat iedereen hier wel erg hoog van de toren blies gisteren hoor... stel dat je lekker wat eten besteld, en dat je dan nog een half uur bezig bent met onbereikbare telefoonnummers en emailadressen omdat er door de bestelsite iets niet goed ging. Dan zit je toch niet zo lekker ontspannen en rustig te eten als je bedoeling was.
quote:patricia1987 schreef op 02 mei 2011 @ 19:12:

To, wat doe je als je een toetje laat vallen buiten bij de c1000?

To, jij bent vast van het soort dat het heerlijk vind als een ander een fout maakt. Want dan sta je in je recht om ze helemaal leeg te trekken en uit te zuigen, mmmmm, lekker he

Als ik jou was, zou ik een driedaagse trip naar euro disney van ze eisen!!

Op een bestelling van een tientje pakken ze misschien 3 euro winst, die waren ze alweer kwijt aan de bezorger voor het ritje naar jouw huis om het geld terug te brengen.

Oh oh oh, wat zullen ze het verschrikkelijk vinden om jou niet meer als klant te hebben zeg
Ik ben er nu wel klaar mee, bedankt voor de reacties allemaal.

Ik was te kritisch, denk ik dan toch.
quote:lize86 schreef op 02 mei 2011 @ 20:13:

Nee het was een taart die heel lekker was. Geadresseerd aan de buurvrouw, maar bezorgd bij Chandler. Rachel en Chandler proeven ervan en raken verslaafd. Nieuwe taart bezorgd, valt op de grond, rachel en chandler eten van de grond, joey komt eraan en ipv dat hij een opmerking maakt over het feit dat chandler en rachel van de vloer eten, pakt hij een lepel of vork en gaat mee-eten.OOhhjaaa dat was het!!! Rachel en Chandler liggen op hun knieen met een vork die taart van de grond te eten. Dan komt Joey eraan, ziet hun en zegt: 'what's for dinner?' o.i.d., pakt een lepel uit zijn binnenzak, en begint mee te eten. Briljant grappig. Petje af voor jouw geheugen!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven