Jaaropgave
donderdag 23 februari 2012 om 22:10
Hallo allemaal,
Ik ben een leek op dit gebied dus graag jullie advies.
Afgelopen jaar heb ik meerdere baantjes gehad. Van 2/3 werkgevers heb ik mijn jaaropgave al geruime tijd geleden ontvangen. Van mijn huidige werkgever nog steeds niet. Drie weken geleden heb ik dit aan mijn werkgever gevraagd en die zei dat ie een dezer dagen wel zal komen, misschien wel met het volgende loonstrookje (die verwacht ik volgende week). Vorig jaar had ik de jaaropgaaf al in januari binnen. Is het normaal dat ik die laatste nog steeds niet heb? Het maakt voor mij namelijk wel 500,- uit aan loonheffingen.
Ik ben een leek op dit gebied dus graag jullie advies.
Afgelopen jaar heb ik meerdere baantjes gehad. Van 2/3 werkgevers heb ik mijn jaaropgave al geruime tijd geleden ontvangen. Van mijn huidige werkgever nog steeds niet. Drie weken geleden heb ik dit aan mijn werkgever gevraagd en die zei dat ie een dezer dagen wel zal komen, misschien wel met het volgende loonstrookje (die verwacht ik volgende week). Vorig jaar had ik de jaaropgaaf al in januari binnen. Is het normaal dat ik die laatste nog steeds niet heb? Het maakt voor mij namelijk wel 500,- uit aan loonheffingen.
donderdag 23 februari 2012 om 22:22
donderdag 23 februari 2012 om 23:03
In januari zijn salaris-people vaak druk bezig met de nieuwe salarisberekeningen. Eind januari/begin februari hebben ze het vervolgens druk met het jaarwerk van het jaar ervoor, en dus de jaaropgaven. Hoewel veel jaaropgaven vaak al binnen zijn, is het niet zo heel raar dat er nog enkele niet binnen zijn. Even afwachten nog zou ik zeggen.
vrijdag 24 februari 2012 om 08:27
vrijdag 24 februari 2012 om 09:20
vriend heeft afgelopen jaar via uitzendbureau gewerkt en jaaropgave komt niet met de post. Die kun je zelf downloaden via de post, misschien dat dat bij een van jullie ook het geval is.
ze zijn dus niet langzamer, zoals ik hierboven schreef. (zelf alleen bij uitzendbureau gewerkt in de tijd dat je nog handgeschreven urenbriefjes in een brievenbus moest stoppen )
ze zijn dus niet langzamer, zoals ik hierboven schreef. (zelf alleen bij uitzendbureau gewerkt in de tijd dat je nog handgeschreven urenbriefjes in een brievenbus moest stoppen )