Geld & Recht alle pijlers

kaarten via seeticket, verkeerde dag gekregen

13-12-2011 02:25 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn probleem is als volgt;

Heb kaarten besteld via seeticket voor een voorstelling in december. Dit heb ik telefonisch gedaan. De mevrouw die mij te woord stond vroeg of ik binnen een uur het geld over kon maken via een link die zij dan naar mij toe zou mailen.

Zo gezegd, zo gedaan.

Nu krijg ik de kaarten thuis en blijken ze op een andere dag te zijn dan dat ik had besteld. Een week later.

Er staat wel heel leuk op het mapje dat je moet controleren of je boeking klopt, maar als dat niet zo is, dan is dat blijkbaar jammer.

Ik heb gebeld en toen kreeg ik te horen dat ik terug gebeld zou worden door de klantenservice. Nogmaals gebeld de volgende dag, toen kreeg ik te horen dat ik de klantenservice moest mailen. Dit ook gedaan.

Uiteindelijk werd ik 3 dagen later terug gebeld en het kwam er op neer dat ik gewoon pech heb gehad. De boeking was al gedaan en het was ook nog een boeking met korting, dus..

Opeens kreeg ik trouwens ook via de mail een annuleringsverzekering, waar niet over gesproken is. Ik dacht dat de extra kosten boekingskosten waren.

Wat nu gedaan? De kaarten kosten meer dan 100 euro en ik heb er helemaal niets aan, want op die dag kunnen we helemaal niet.

Ik heb natuurlijk wel benoemt naar de mevrouw van de klantenservice dat dit niet is wat ik heb besteld, maar volgens haar moet ik het er maar mee doen. Ik heb pas de volgende dag gebeld nadat ik de kaarten had ontvangen en bovendien waren het kaarten met korting.

Heeft iemand hier wel eens mee te maken gehad en een goede tip?
Je hebt toch de ongewenste annuleringsverzekering? Daar kun je nu dan mooi van gebruik maken.
Ik zou gewoon annuleren en geen reserveringen meer telefonsisch doen, maar altijd digitaal
Ja, daar had ik natuurlijk ook aan gedacht. Die mevrouw die mij te woord stond zei dat ik daar alleen gebruik van kon maken in het geval van calamiteiten zoals een ziekenhuis opname, of een overlijden binnen de familie.

Nu ben ik nogal een schijterd, want ik heb nu natuurlijk al duidelijk laten merken dat ik deze kaarten niet wil en het lijkt mij dan dat ik in het geval van verzekeringsfraude direct door de mand val.
Digitaal boeken lukte niet, omdat ik dan nergens de kortingskode in kon voeren.
see tickets is wat dat betreft enorm lastig.. heb het zelf ook meegemaakt.. met dure musical tickets, bepaalde rang besteld, telefonisch, ook het bedrag hiervoor overgemaakt , kreeg verkeerde tickets (verkeerde rang) maar ik kon lullen als brugman.. ze bleven beweren dat dit toch echt was wat ik had besteld (yeah right.. duurdere kaarten voor een mindere rang ?).. en heb ze uiteindelijk verkocht via marktplaats en heb zelf nieuwe gekocht.

Mijn advies is dus.. zet je kaarten op marktplaats en koop alsnog kaarten voor de juiste datum..
DIt is natuurlijk van de zotte. Heb nog nooit van seeticket gehoord, is dat wel een aangesloten ticketverkoper? Nooit van malafide bedrijfjes kopen.

Het lijkt me dat ZIJ geen poot hebben om op te staan als het hun fout is en ik zou het dan ook hogerop zoeken en me niet zomaar laten afschepen. Kom nou, het is veel geld!
Heb je al naar de manager gevraagd? De eigenaar? Iemand anders dan de telefonist? Echt, ik zou koken van woede.
Kun je niet rechtstreeks bij het evenement boeken? Ik zou ook niet met malafidebedrijfjes in zee gaan. En zo'n ticketbedrijfje moet er ook weer aan verdienen lijkt me, dus hoe rechtstreekser hoe voordeliger, lijkt me.
SeeTickets is juist een van de niet-malafide bedrijven. Zij verkopen heel veel kaarten voor veel artiesten ed. Ook de concerten van bijv. Guus Meeuwis verlopen via SeeTickets.

Ik zou ook stevig balen! Kun je niet op MP kijken of je met iemand de kaarten kan ruilen? Al is dit in het geval van neppers ook niet zo heel handig...
Is het dan niet raar dat ze zeggen 'pech' als het hun eigen fout is...? Klinkt heeel betrouwbaar idd.
SeeTickets is een asociaal bedrijf. Ze verkopen doodleuk concerttickets, en als de organisator daarvan failliet gaat, geven ze dus geen geld terug. Terwijl je de tickets van HEN koopt, en ZIJ er geld voor hebben gevangen inclusief reserverings en annuleringskosten.

Nooit meer zaken mee doen.
Ik heb wel eens verkeerde kaarten thuisgestuurd gekregen. Alleen kwam ik daar pas op de dag zelf achter...en toen bleek dat ik kaarten voor de dag ervoor had.

Ik heb toen met het theater gebeld, en ik mocht die dag alsnog komen uit coulance.

(Later vond ik overigens de schriftelijke bevestiging en bleek dat ik niet fout zat maar het theater, maar goed dat wisten we nog niet toen ik hen belde).

Dit was echter wel direct bij het theater zelf, dat scheelt misschien.
see tickets is juist een hele grote.. grote concerten en de grote musicals gaan via hen.. Die klantenservice .brrrr...
Staat er bij die betalingsbevestiging of die link geen datum vermeld?

Belachelijk dit.
Nou ja zeg, wat een ongelofelijk slechte service! Of eigenlijk dus gewoon géén service. Als er meer mensen zijn die deze ervaring hebben, misschien eens ergens aanhangig maken? Misschien kan Youp van 't Hek er wat mee
quote:mienbillekesjeuken schreef op 13 december 2011 @ 10:30:

Nooit meer zaken mee doen.Dat betekent dat je dus sommige concerten zult moeten laten schieten, omdat zij de enigen zijn die de tickets aanbieden.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik zou eerst 'n schriftelijke bevestiging eisen voor ik 'n betaling deed. Ik hou er niet van om telefonisch zaken te doen, er staat dan niks zwart op wit.
ik zou de consumentenbond inschakelen.
Bedankt voor het meedenken. Heb het juridisch loket, rechtsbijstansverzekering, consumenten bond en het bedrijf wat de korting aan bood gebeld. Zoiets schijnt toch wel vaker voor te komen. Echt belachelijk, had nooit zo'n slechte service verwacht van zo'n groot bedrijf..Nou ja, wordt vervolgd.
Ik zou dit ook doorgeven aan www.weetwaarjekoopt.nl Vooralsnog staat Seetickt op de lijst waar je veilig kaarten kunt kopen.
over see tickets zijn echt al heel veel klachten.. Tros Radar is er al eens mee bezig geweest maar het schijnt juridisch te kloppen wat ze doen.. dus..

je hebt weinig keus.. of je gaat niet of je koopt kaarten via see en doet het via internet OF je koopt ze via via met alle risico's van dien..
Nou, idd, daar kwam ik nu dus ook achter van al die klachten. Ik doe het nooit meer! Wat een waardeloos bedrijf.

Kreeg een hoopgevend mailtje van het bedrijf waarvan ik de korting op die kaarten krijg, dat die contact had gezocht met hun contactpersoon van seeticket en dat hij ervan uit ging dat we nu tot een oplossing zouden komen. ik hoop dus nog steeds op een goede afloop.

Ik zal alleen iedereen afraden om kaarten via seeticket te kopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven