Geld & Recht alle pijlers

Kerstbudget

16-11-2010 14:06 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na het lezen over het Sinterklaasbudget wil ik wel eens weten of jullie elk jaar nieuwe kerstversiering ed kopen, of juist niet. Ik vind kerstversiering namelijk zo ontzettend duur. Ja, ook ik loop lekkerbekkend door de tuincentra en warenhuizen maar 4 of 5 euro voor 1 (!) kerstbal gaat mij toch echt te ver. Ik heb al jaren als hoofdkleur zilver en af en toe koop ik in januari daar wat spulletjes bij. Verder ben ik een goede afnemer van de kringloop rond kerst voor kerstballen.

Aan cadeau's onder de boom doen wij btw niet. Sinterklaas leeft wat dat betreft bij ons veel meer met 2 kids.

Qua eten wordt het thuis gourmetten en ook dat kan best voor een redelijke prijs.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
Onze kerstboom is een gezellige ratjetoe, die vorig jaar werd uitgebreid met 20 zwartepietjes van de supermarkt. Moppekind mag elk jaar helemaal losgaan met de dozen versiersel.

De mooie champagne- en goudkleurige ballen gaan in grote vazen.
Alle reacties Link kopieren
ik kreeg vandaag het kerstboekje van de lidl.

daar staan lekkere dingen in voor weinig voor de kerstdagen.

ook recepten staan er in en het is echt wel de moeite waard om deze te halen bij de lidl.

het is maar een tip...
Op dit moment zijn er bij Intratuin kortingen op de kerstspullen (als je tenminste 'n stickervelletje hebt weten te bemachtigen) tot de 20e november. Kun je 3 artikelen afprijzen met 10, 20 en 25%.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven