Kids club services, wie kan mij helpen
donderdag 16 december 2010 om 14:35
Een paar weken terug was ik op de Jonge gezinnenbeurs. Ik werd in de hal aangesproken door een leuke jonge meid voor een abbonnement. Ik wilde het niet echt hebben maar ze zei dat ik alleen maar een formulier in hoefde te vullen dan zou ik gebeld worden met nadere info en dan kon ik alsnog beslissen. Dat heb ik gedaan en hoe dom ook mijn handtekening geplaatst.
Jullie voelen hem al aankomen. Ik heb nu de tweede betalingsherinnering liggen. De club heeft mij inderdaad gebeld, ik was niet thuis en op het formulier dat ik onderteken heb stem ik dan automatisch in met een abonnement van maar liefst 4 maaanden van 44.75 per maand.
Ik wil hier onderuit en heb gebeld maar volgens de mevrouw aan de telefoon heb ik zelf getekend en had ik de kleine letters moeten lezen.
Ik moet betalen anders een deurwaarder.
Kan iemand mij zeggen of ik hier nog onderuit kan? of omdat ik mijn handtekening heb gezet zal ik moeten betalen?
Help aub!
Jullie voelen hem al aankomen. Ik heb nu de tweede betalingsherinnering liggen. De club heeft mij inderdaad gebeld, ik was niet thuis en op het formulier dat ik onderteken heb stem ik dan automatisch in met een abonnement van maar liefst 4 maaanden van 44.75 per maand.
Ik wil hier onderuit en heb gebeld maar volgens de mevrouw aan de telefoon heb ik zelf getekend en had ik de kleine letters moeten lezen.
Ik moet betalen anders een deurwaarder.
Kan iemand mij zeggen of ik hier nog onderuit kan? of omdat ik mijn handtekening heb gezet zal ik moeten betalen?
Help aub!
donderdag 16 december 2010 om 14:40
donderdag 16 december 2010 om 14:41
Check site kassa
http://kassa.vara.nl/zoek ... services&id=153&x=26&y=13
http://kassa.vara.nl/zoek ... services&id=153&x=26&y=13
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
donderdag 16 december 2010 om 14:43
donderdag 16 december 2010 om 14:58
donderdag 16 december 2010 om 15:03
Ik heb geen overeenkomst in huis gehad.
Als ik een aangetekende brief verzend met daarin een dreigement van de colportagewet ben ik er dan klaar mee denk je botervliegje?
Kan ik ergens een voorbeeld brief downloaden.
Ik heb het forum van Radar doorgelezen en staat een voorbeeldbrief bij van de KVK maar die brief is van 2009 en volgens iemand anders op het forum daar is de wet gewijzigd is die brief niet meer up tot date.
Als ik een aangetekende brief verzend met daarin een dreigement van de colportagewet ben ik er dan klaar mee denk je botervliegje?
Ik heb het forum van Radar doorgelezen en staat een voorbeeldbrief bij van de KVK maar die brief is van 2009 en volgens iemand anders op het forum daar is de wet gewijzigd is die brief niet meer up tot date.
donderdag 16 december 2010 om 15:03
Ik heb geen overeenkomst in huis gehad.
donderdag 16 december 2010 om 15:06
Ik werd door dezelfde organisatie aangesproken in het winkelcentrum... het was een abonnement voor 3 maanden voor 9.95.. nou dat vond ik wel leuk.. en dus getekend.
Toen ik de overeenkomst thuis kreeg was het 9.95 per maand gedurende 3 maanden en dan nog 6 maanden 29.95 per maand.
Ik heb een aangetekende (met handtekening retour) brief retour gestuurd dat ik niet akkoord ging en dat ik per ommegaande een bevestiging wilde dat het contract ontbonden zou worden.
Ik heb geen bevestiging meer gehad maar er is ook niets afgeschreven en ook niets ontvangen.
Ze doen dit niet heel netjes... maken er een beetje een potje van daar...
Toen ik de overeenkomst thuis kreeg was het 9.95 per maand gedurende 3 maanden en dan nog 6 maanden 29.95 per maand.
Ik heb een aangetekende (met handtekening retour) brief retour gestuurd dat ik niet akkoord ging en dat ik per ommegaande een bevestiging wilde dat het contract ontbonden zou worden.
Ik heb geen bevestiging meer gehad maar er is ook niets afgeschreven en ook niets ontvangen.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
donderdag 16 december 2010 om 15:11
Het verschil met biol en jou is dat biol meteen gereageerd heeft en hierbij in haar recht stond. Ik denk alleen niet dat ze er een zooitje van maken daar, maar dit zo expres doen en heel goed weten wat wel en niet kan en waar de lijn ligt. Easy money he.
Ik zou eerst meer informatie verzamelen, Dorie, om te zien waar openingen liggen om ze ''aan te vallen".
Ik zou eerst meer informatie verzamelen, Dorie, om te zien waar openingen liggen om ze ''aan te vallen".
donderdag 16 december 2010 om 15:40
In het topic radar laatste pagina staat een brief van consuwijzer.
Het contract moet te ontbinden zijn vanwege dwaling(verkeerd voorgelicht).
Succes en zo te lezen is het altijd de volhouder die wint!
Ik zou wel ook alvast terwijl je nog bezig met dit af te handelen een opzegbrief sturen voor het vervolg abo.( en daarin vermelden dat je al niet akkoord was met het eerste abo natuurlijk)
http://forum.www.trosrada ... hp?f=27&t=76671&start=100
Het contract moet te ontbinden zijn vanwege dwaling(verkeerd voorgelicht).
Succes en zo te lezen is het altijd de volhouder die wint!
Ik zou wel ook alvast terwijl je nog bezig met dit af te handelen een opzegbrief sturen voor het vervolg abo.( en daarin vermelden dat je al niet akkoord was met het eerste abo natuurlijk)
http://forum.www.trosrada ... hp?f=27&t=76671&start=100
donderdag 16 december 2010 om 22:54
Hoi!!!
De overeenkomst is niet geldig Dorie!!
Er was namelijk
A: sprake van wilsgebrek
B: sprake van dwaling.
Die meid heeft jou verteld dat het alleen invullen van een formulier was, helemaal geen leuke meid dus...
Als het goed is heb je wel een papier gekregen wie jou "geholpen" heeft, en anders kan het bedrijf dit uitzoeken.
Gewoon naar het juridisch loket gaan!!! Kost je niks
De overeenkomst is niet geldig Dorie!!
Er was namelijk
A: sprake van wilsgebrek
B: sprake van dwaling.
Die meid heeft jou verteld dat het alleen invullen van een formulier was, helemaal geen leuke meid dus...
Als het goed is heb je wel een papier gekregen wie jou "geholpen" heeft, en anders kan het bedrijf dit uitzoeken.
Gewoon naar het juridisch loket gaan!!! Kost je niks
vrijdag 31 december 2010 om 14:22
We zijn in een mailstrijd beland
Op het radar forum zeggen ze dat ze geen poot hebben om op te staan en dat ik moet blijven mailen.
Het zijn hondsbrutale lui daar en ik heb besloten dat ze me dan densnoods maar voor het hekkie moeten trekken.
Ik vind niet dat je zo iemand geld uit de broek kunt kloppen.
Op het forum zeggen ze dat ze uiteindelijk wel ophouden met mailen maar dat je een lange adem moet hebben, nou die heb ik.
Wordt vervolgd.
Ps ik kan er onderuit komen volgens de kenners wegens foute informatie en dwaling. Omdat er nog veel meer slachtoffers zijn neem ik aan dat een rechter mijn verhaal wel geloofd.
Op het radar forum zeggen ze dat ze geen poot hebben om op te staan en dat ik moet blijven mailen.
Het zijn hondsbrutale lui daar en ik heb besloten dat ze me dan densnoods maar voor het hekkie moeten trekken.
Ik vind niet dat je zo iemand geld uit de broek kunt kloppen.
Op het forum zeggen ze dat ze uiteindelijk wel ophouden met mailen maar dat je een lange adem moet hebben, nou die heb ik.
Wordt vervolgd.
Ps ik kan er onderuit komen volgens de kenners wegens foute informatie en dwaling. Omdat er nog veel meer slachtoffers zijn neem ik aan dat een rechter mijn verhaal wel geloofd.
vrijdag 31 december 2010 om 14:30
quote:biol schreef op 16 december 2010 @ 15:06:
Ik werd door dezelfde organisatie aangesproken in het winkelcentrum... het was een abonnement voor 3 maanden voor 9.95.. nou dat vond ik wel leuk.. en dus getekend.
Hier precies hetzelfde verhaal...
Kwam er dus ook later achter dat het anders was toen ik de acceptgiro kreeg....
fijne lui... not
Hier precies hetzelfde verhaal...
Kwam er dus ook later achter dat het anders was toen ik de acceptgiro kreeg....
fijne lui... not