Geld & Recht alle pijlers

Kids club services, wie kan mij helpen

16-12-2010 14:35 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een paar weken terug was ik op de Jonge gezinnenbeurs. Ik werd in de hal aangesproken door een leuke jonge meid voor een abbonnement. Ik wilde het niet echt hebben maar ze zei dat ik alleen maar een formulier in hoefde te vullen dan zou ik gebeld worden met nadere info en dan kon ik alsnog beslissen. Dat heb ik gedaan en hoe dom ook mijn handtekening geplaatst.

Jullie voelen hem al aankomen. Ik heb nu de tweede betalingsherinnering liggen. De club heeft mij inderdaad gebeld, ik was niet thuis en op het formulier dat ik onderteken heb stem ik dan automatisch in met een abonnement van maar liefst 4 maaanden van 44.75 per maand.

Ik wil hier onderuit en heb gebeld maar volgens de mevrouw aan de telefoon heb ik zelf getekend en had ik de kleine letters moeten lezen.

Ik moet betalen anders een deurwaarder.

Kan iemand mij zeggen of ik hier nog onderuit kan? of omdat ik mijn handtekening heb gezet zal ik moeten betalen?

Help aub!
Op de site staat o.a. dit:

Orderbevestiging

De intekenaar ontvangt van de overeenkomst een schriftelijke orderbevestiging van C&Z Media waarin het abonnement van de intekenaar is vermeld. Bij correspondentie dient het abonneenummer steeds vermeld te worden.

Heb je een overeenkomst thuisgehad?
Niet moeten tekenen.

En je bent te laat om er nog onderuit te komen.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Check site kassa

http://kassa.vara.nl/zoek ... services&id=153&x=26&y=13
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Google eens op kids club services alleen maar radarsites

misschien even doorspitten of daar je klacht melden, wellicht kunnen ze je verder helpen.

Ik zag al meteen dat de wijze van aansmeren al hetzelfde is in het eerste topic dat ik open en ik zie vele bladzijdes
Wat is het dan voor abo, voor 44,75 per maand, ik kan nl geen abo van hun vinden voor die prijs.
quote:diaantje1971 schreef op 16 december 2010 @ 14:40:

Niet moeten tekenen.

En je bent te laat om er nog onderuit te komen.Echt wel. Gewoon dreigen met de colportagewet. Werkt als een trein. En nooit meer iets ondertekenen!
Botervliegje, is dat niet maar tot 7 dagen erna geldig?
Wat is geen colportage?

geen colportage is het als u:

U zelf het initiatief hebt genomen.

U van de melkboer, kruidenier of groenteman u aan huis eten en drinken of bijvoorbeeld bloemen verkoopt.

U op straat wordt aangesproken door een verkoper van een abonnement.
Ik heb geen overeenkomst in huis gehad.

Als ik een aangetekende brief verzend met daarin een dreigement van de colportagewet ben ik er dan klaar mee denk je botervliegje?

Kan ik ergens een voorbeeld brief downloaden.

Ik heb het forum van Radar doorgelezen en staat een voorbeeldbrief bij van de KVK maar die brief is van 2009 en volgens iemand anders op het forum daar is de wet gewijzigd is die brief niet meer up tot date.
Ik heb geen overeenkomst in huis gehad.

Als ik een aangetekende brief verzend met daarin een dreigement van de colportagewet ben ik er dan klaar mee denk je botervliegje?

Kan ik ergens een voorbeeld brief downloaden.

Ik heb het forum van Radar doorgelezen en staat een voorbeeldbrief bij van de KVK maar die brief is van 2009 en volgens iemand anders op het forum daar is de wet gewijzigd is die brief niet meer up tot date.
44.75 is + 4.95 die extra in rekening zijn gebracht omdat ik te laat heb betaald.

als ze binnen 5 dagen niks ontvagen dan mag ik nog een keer 4.95 extra betalen.
Ik werd door dezelfde organisatie aangesproken in het winkelcentrum... het was een abonnement voor 3 maanden voor 9.95.. nou dat vond ik wel leuk.. en dus getekend.

Toen ik de overeenkomst thuis kreeg was het 9.95 per maand gedurende 3 maanden en dan nog 6 maanden 29.95 per maand.

Ik heb een aangetekende (met handtekening retour) brief retour gestuurd dat ik niet akkoord ging en dat ik per ommegaande een bevestiging wilde dat het contract ontbonden zou worden.

Ik heb geen bevestiging meer gehad maar er is ook niets afgeschreven en ook niets ontvangen.

Ze doen dit niet heel netjes... maken er een beetje een potje van daar...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
dan stuur ik denk ik ook eens een gepeperde brief en dan zie ik wel of er reactie opkomt.

Moet ik nog ergens mee dreigen?
Het verschil met biol en jou is dat biol meteen gereageerd heeft en hierbij in haar recht stond. Ik denk alleen niet dat ze er een zooitje van maken daar, maar dit zo expres doen en heel goed weten wat wel en niet kan en waar de lijn ligt. Easy money he.

Ik zou eerst meer informatie verzamelen, Dorie, om te zien waar openingen liggen om ze ''aan te vallen".
quote:Primabella schreef op 16 december 2010 @ 14:58:

Botervliegje, is dat niet maar tot 7 dagen erna geldig?Geen idee. Hier werkte alleen het noemen van die wet als een trein.
In het topic radar laatste pagina staat een brief van consuwijzer.

Het contract moet te ontbinden zijn vanwege dwaling(verkeerd voorgelicht).

Succes en zo te lezen is het altijd de volhouder die wint!

Ik zou wel ook alvast terwijl je nog bezig met dit af te handelen een opzegbrief sturen voor het vervolg abo.( en daarin vermelden dat je al niet akkoord was met het eerste abo natuurlijk)

http://forum.www.trosrada ... hp?f=27&t=76671&start=100
Hoi!!!

De overeenkomst is niet geldig Dorie!!

Er was namelijk

A: sprake van wilsgebrek

B: sprake van dwaling.

Die meid heeft jou verteld dat het alleen invullen van een formulier was, helemaal geen leuke meid dus...

Als het goed is heb je wel een papier gekregen wie jou "geholpen" heeft, en anders kan het bedrijf dit uitzoeken.

Gewoon naar het juridisch loket gaan!!! Kost je niks
Laat je even weten of het gelukt is?
Hoe is het afgelopen Dorie???
It's 5 o'clock somewhere
We zijn in een mailstrijd beland

Op het radar forum zeggen ze dat ze geen poot hebben om op te staan en dat ik moet blijven mailen.

Het zijn hondsbrutale lui daar en ik heb besloten dat ze me dan densnoods maar voor het hekkie moeten trekken.

Ik vind niet dat je zo iemand geld uit de broek kunt kloppen.

Op het forum zeggen ze dat ze uiteindelijk wel ophouden met mailen maar dat je een lange adem moet hebben, nou die heb ik.

Wordt vervolgd.

Ps ik kan er onderuit komen volgens de kenners wegens foute informatie en dwaling. Omdat er nog veel meer slachtoffers zijn neem ik aan dat een rechter mijn verhaal wel geloofd.
quote:biol schreef op 16 december 2010 @ 15:06:

Ik werd door dezelfde organisatie aangesproken in het winkelcentrum... het was een abonnement voor 3 maanden voor 9.95.. nou dat vond ik wel leuk.. en dus getekend.

Toen ik de overeenkomst thuis kreeg was het 9.95 per maand gedurende 3 maanden en dan nog 6 maanden 29.95 per maand.

Ik heb een aangetekende (met handtekening retour) brief retour gestuurd dat ik niet akkoord ging en dat ik per ommegaande een bevestiging wilde dat het contract ontbonden zou worden.

Ik heb geen bevestiging meer gehad maar er is ook niets afgeschreven en ook niets ontvangen.

Ze doen dit niet heel netjes... maken er een beetje een potje van daar...

Hier precies hetzelfde verhaal...

Kwam er dus ook later achter dat het anders was toen ik de acceptgiro kreeg....

fijne lui... not
O wat goed Dorie! Heel veel succes ermee, ik hoop dat ze snel opgeven. Wat een verschrikkelijke mensen die lui; zou echt niet moeten kunnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven