Klusjesman
zondag 10 april 2016 om 16:54
Hoi allemaal. Vriend en ik hadden via via een klusjesman ingehuurd. Hij was al een keer eerder bij ons geweest om een klusje te doen maar dit keer wou hij dus niks hebben ervoor. Het was een vrij eenvoudig klusje ( tafel in elkaar zetten) maar toch voel ik mij achteraf niet helemaal goed erbij. Ik heb twee keer gevraagd of hij het echt zeker wist en hij zei ja. Ik had hem gewoon iets in zijn handen moeten drukken al was het maar 10 euro. Hoe denken jullie hierover moet ik me schuldig voelen of niet?
zondag 10 april 2016 om 19:08
quote:Troeteltje schreef op 10 april 2016 @ 18:14:
Hij heeft nu geïnvesteerd in zijn netwerk dat hem van nieuwe opdrachten en klanten voorziet. Is hartstikke slim van hem hoor.
Niet schuldig voelen.
Maak reclame voor hem (mond-op-mond) en schakel hem een volgende keer weer in.Mond-op-mond is misschien weer een beetje overdreven, ik zou het bij mond-tot-mond houden .
Hij heeft nu geïnvesteerd in zijn netwerk dat hem van nieuwe opdrachten en klanten voorziet. Is hartstikke slim van hem hoor.
Niet schuldig voelen.
Maak reclame voor hem (mond-op-mond) en schakel hem een volgende keer weer in.Mond-op-mond is misschien weer een beetje overdreven, ik zou het bij mond-tot-mond houden .