Geld & Recht alle pijlers

kosten dj bruiloft

08-07-2015 17:04 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ,

De titel zegt het al, wie weet wat ongeveer de kosten zijn van een dj op een bruiloft?

Avondbruiloft van 20 uur tot 00.00 uur.

Alvast bedankt.
wat voor een dj?
Wij hebben 500 euro betaald en waren heel tevreden, voor details stuur een pm.
Rond de ¤ 500,- inderdaad. Maar wat let je een paar DJ's te contacten voor een offerte?
Ik ben niet getrouwd maar huur wel regelmatig dj's in voor mn werk. Kosten zijn afhankelijk van de avond (vrijdag en zaterdag zijn duurder dan doordeweeks) en natuurlijk van de dj. 4 uurtjes draaien: reken tussen de 250 en 600 euro, afhankelijk van hoe goed/gewild de dj is.

Wat voor soort muziek wil je? Ga je bijvoorbeeld zelf wel eens stappen en vind je een bepaalde dj die je kent uit een club leuk draaien, dan zou je die best wel kunnen benaderen.
Zeg maar Spijker.
Reken op een gemiddeld uurloon van 125 a 150 Euro
DJ Tiesto en David Guetta zullen wel ietsje duurder zijn dan dat...

Dus TO, wat zoek je precies?
quote:Sharon-Viva schreef op 08 juli 2015 @ 17:24:

DJ Tiesto en David Guetta zullen wel ietsje duurder zijn dan dat...

Dus TO, wat zoek je precies?Schijnt dat Armin van Buren voor reiskosten en drie consumptiebonnen komt...
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Wij betalen 900,- voor onze DJ, die met een luxe show ( konden kiezen uit verschillende shows, dit was een van de duurdere) vanuit het noorden naar onze trouwlocatie in het oosten komt. Voordeel van deze DJ is dat er een hele organisatie achter zit, die ook zorgt voor vervanging bij ziekte oid. Dat vonden wij wel een belangrijke.
quote:Chantilly21 schreef op 08 juli 2015 @ 17:42:

Wij betalen 900,- voor onze DJ, die met een luxe show ( konden kiezen uit verschillende shows, dit was een van de duurdere) vanuit het noorden naar onze trouwlocatie in het oosten komt. Voordeel van deze DJ is dat er een hele organisatie achter zit, die ook zorgt voor vervanging bij ziekte oid. Dat vonden wij wel een belangrijke.Wauw wat een geld! Wat voor 'n show zit er dan bij? Neemt hij ook licht- en geluidsapparatuur mee ofzo?
Zeg maar Spijker.
Ja, alles. Licht- en geluidsinstallaties worden door hem meegenomen, wij hoeven helemaal niets te doen. Al met al lijkt het sterk hierop. voorbeeld

De show hadden we al eens op een ander feest gezien en al die tijd hebben we deze DJ in ons achterhoofd gehouden. Een behoorlijke smak geld, maar hopelijk meer dan waard.
Ah ja dat is natuurlijk ook een groot verschil: alleen een dj of dj + alle apparatuur en lampen.
Zeg maar Spijker.
Dat zeker! Als TO zelf over de apparatuur kan beschikken scheelt het natuurlijk al behoorlijk.
De meeste feesten-en-partijen djs nemen de apperatuur mee. Wil je dat los huren, dan ben je al vlug 500 E kwijt. 2 cdjs, 1 mixer, versterker en PA speakers.

En ik ging ervan uit dat ze geen Armin willen huren, lijkt me logisch want die gaat echt niet op een bruiloft draaien.

*zelf dj*
quote:Your_Wake_Up_Call schreef op 08 juli 2015 @ 18:13:

De meeste feesten-en-partijen djs nemen de apperatuur mee. Wil je dat los huren, dan ben je al vlug 500 E kwijt. 2 cdjs, 1 mixer, versterker en PA speakers.

En ik ging ervan uit dat ze geen Armin willen huren, lijkt me logisch want die gaat echt niet op een bruiloft draaien.

*zelf dj*Hoezo niet? Hangt er vanaf wie TO is en wat ze willen betalen.

http://www.telegraaf.nl/t ... _op_bruiloft_Wendy__.html
Ze willen vast geen bedrag betalen met 4 of zelfs 5 nullen achter het cijfer. Als dat wel zo zou zijn, had ze hier vast geen topic over geopend.
quote:En ik ging ervan uit dat ze geen Armin willen huren, lijkt me logisch want die gaat echt niet op een bruiloft draaien.Pfff, hij draaide wel toen 1 of andere Hagenees z'n moeder ging opvolgen. Dus waarom niet op een bruiloft?
kunt ook laptopje en paar leuke speakers mee nemen, spotify er op en gaan
Onze DJ kwam met een andere DJ én alle apparatuur van half negen tot één. Kostte 500 Euro.
Wij hadden een DJ van 20:00 tot 1:00 op onze bruiloft. Zeer tevreden, hij kwam om 19 00 al om alles op te bouwen, had alles zelf bij en zeer professioneel. Hebben 400 euro betaald, en hij wist er echt een feestje van te maken.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Wij hadden een DJ en saxofonist van 20:30-00:30 voor 750 euro samen.

Dit was incl. eigen geluids- én lichtapparatuur.
anoniem_234715 wijzigde dit bericht op 09-07-2015 00:38
Reden: Toevoeging
% gewijzigd
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-03-2016 14:25
Reden: spam verwijderd!
% gewijzigd
TO is onderhand al gescheiden..... Ik heb je gestaft.
Ik had ook al gestaft. Maar dan moet je natuurlijk niet zijn bericht nog een keer gaan quoten, dat is alleen maar extra aandacht.
quote:prik schreef op 09 maart 2016 @ 14:26:

Ik had ook al gestaft. Maar dan moet je natuurlijk niet zijn bericht nog een keer gaan quoten, dat is alleen maar extra aandacht.Een quote zonder bedrijfsnaam en link.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven