Geld & Recht alle pijlers

kosten dj bruiloft

08-07-2015 17:04 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ,

De titel zegt het al, wie weet wat ongeveer de kosten zijn van een dj op een bruiloft?

Avondbruiloft van 20 uur tot 00.00 uur.

Alvast bedankt.
quote:Gravinnetje schreef op 09 maart 2016 @ 14:36:

[...]

Een quote zonder bedrijfsnaam en link.Nouou.... z'n nickname zegt alles toch? Duh!
Weet niet wanneer het is? Vriend is hobby DJ en heeft eigen apparatuur. Regelt bv het licht en geluid ook op culinesse en Rotterdamse kost.. Stuur maar even een pb.
quote:hangplant schreef op 09 maart 2016 @ 14:38:

[...]

Nouou.... z'n nickname zegt alles toch? Duh!Kijk eens goed naar de nickname in de quote. Duh!
quote:Gravinnetje schreef op 09 maart 2016 @ 14:45:

[...]

Kijk eens goed naar de nickname in de quote. Duh!Ja maar daarmee zijn zijn eigen posts toch niet verdwenen? Ik zie zijn naam gewoon staan en jij zet die quote er bijna recht onder. een en een is dan toch echt zestien hoor.
quote:hangplant schreef op 09 maart 2016 @ 16:23:

[...]

Ja maar daarmee zijn zijn eigen posts toch niet verdwenen? Ik zie zijn naam gewoon staan en jij zet die quote er bijna recht onder. een en een is dan toch echt zestien hoor. ? De mods halen zijn post weg en maken hem anoniem. Dan is er geen naam van bedrijf meer. En in mijn quote, er bijna recht onder, staat niet zijn bedrijfsnaam. Ik heb de naam van het bedrijf verwijderd, ik heb de link verwijderd. Niemand kan mijn quote linken aan zijn bedrijf. De rest van de post vond ik inhoudelijk informatief dus m.i. is dat enkel een toevoeging voor dit bejaarde topic.
Mja, hij is dus niet anoniem gemaakt zoals je op de vorige pagina kunt zien.
quote:hangplant schreef op 09 maart 2016 @ 16:30:

Mja, hij is dus niet anoniem gemaakt zoals je op de vorige pagina kunt zien.Ik zag het. Heb de mods gevraagd of ze dat alsnog doen. Zo niet dan pas ik mijn bericht wel wat aan, nogmaals ik vond de informatie inhoudelijk namelijk nuttig.
quote:DG2015 schreef op 08 juli 2015 @ 17:29:

[...]

Schijnt dat Armin van Buren voor reiskosten en drie consumptiebonnen komt...Maar dan komt hij wel zo:

http://www.petersmulders.nl/preview.php?id=246188

Ben je nog een hoop geld kwijt...
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-06-2016 17:40
Reden: Spam
% gewijzigd
Heb er laatst nog 1 gehuurd voor een feestje. Was een lokaal bekende DJ en heeft goed werk geleverd. Kostte 300 euro van 20.30 tot 02.00 uur.

Hij nam alles zelf mee.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-05-2018 12:58
Reden: spam
98.18% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven