lidl vs AH
vrijdag 10 juni 2011 om 08:33
Goedemorgen,
Wilde eigenlijk even alleen iets met jullie delen.. Gisteren heb ik sinds lange tijd weer eens wat boodschappen bij Lidl gehaald. Kom normaal alleen bij AH. Vervolgens heb ik mijn bon eens vergeleken met de prijzen bij AH (via Albert.nl), huismerk AH voor 'eerlijk' vergelijk.
Ik schrok in positieve zin. Jee, wat heb ik een geld bespaard!! Scheelde soms meer dan de helft!
heb niet alles bj Lidl gekocht maar bv wel: toiletpapier, vaatwasblokjes, suiker, vanillesuiker, margarine, schoonmaakdoekjes, afwasmiddel etc.
Mochten mensen nog twijfelen...deze producten zijn prima en aanzienlijk goedkoper! Ik blijf voorlopig even heen gaan!
Wilde eigenlijk even alleen iets met jullie delen.. Gisteren heb ik sinds lange tijd weer eens wat boodschappen bij Lidl gehaald. Kom normaal alleen bij AH. Vervolgens heb ik mijn bon eens vergeleken met de prijzen bij AH (via Albert.nl), huismerk AH voor 'eerlijk' vergelijk.
Ik schrok in positieve zin. Jee, wat heb ik een geld bespaard!! Scheelde soms meer dan de helft!
heb niet alles bj Lidl gekocht maar bv wel: toiletpapier, vaatwasblokjes, suiker, vanillesuiker, margarine, schoonmaakdoekjes, afwasmiddel etc.
Mochten mensen nog twijfelen...deze producten zijn prima en aanzienlijk goedkoper! Ik blijf voorlopig even heen gaan!

donderdag 16 juni 2011 om 18:58
quote:roosje4 schreef op 14 juni 2011 @ 12:35:
[...]
Helemaal mee eens. Groente blijft veel langer goed dan bij de AH. En niet onbelangrijk: drie volle tassen voor 50 euro. En van de week kon ik 25 euro afrekenen bij de AH voor een tas (en niet eens helemaal vol)
Oneens, brocolli van de lidl was binnen 2 dagen al niet meer goed, terwijl die van de appie zeker een week kan liggen.
En zo heb ik talloze voorbeelden meer.
Nee, geen groenten voor mij van de lidl. Goedkoop is duurkoop in dit geval!
[...]
Helemaal mee eens. Groente blijft veel langer goed dan bij de AH. En niet onbelangrijk: drie volle tassen voor 50 euro. En van de week kon ik 25 euro afrekenen bij de AH voor een tas (en niet eens helemaal vol)
Oneens, brocolli van de lidl was binnen 2 dagen al niet meer goed, terwijl die van de appie zeker een week kan liggen.
Nee, geen groenten voor mij van de lidl. Goedkoop is duurkoop in dit geval!
donderdag 16 juni 2011 om 21:23

donderdag 16 juni 2011 om 23:48
quote:Pinkroses schreef op 16 juni 2011 @ 18:58:
[...]
Nee, geen groenten voor mij van de lidl. Goedkoop is duurkoop in dit geval!Welnee. Ik koop erg vaak bij de lidl en het blijft altijd lang goed.
[...]
Nee, geen groenten voor mij van de lidl. Goedkoop is duurkoop in dit geval!Welnee. Ik koop erg vaak bij de lidl en het blijft altijd lang goed.
vrijdag 17 juni 2011 om 09:15
Ik heb ook wel eens slechte broccoli bij de Lidl gekocht maar ik heb ook wel eens slechte aardappelen bij de Plus gehad, slechte nectarines bij de C1000 en vieze sinaasappels bij de AH. Groente en fruit is toch iets waar je zelf op moet letten en soms heb je gewoon pech. Ik had laatst een bloemkool bij de Lidl, die was zo ontzettend vers en mooi, zo had ik nog nooit een bloemkool eerder gekocht, en dat voor ¤1,-!!. Ik haal er ook vaak prachtige knoeiharde, hagelwitte champignons en bananen kan ik zelf kiezen uit groene, gele, kleine en grote. Kortom, ik heb weinig klachten over de groente en fruit van de Lidl.
Pas geleden zag ik kasbloemkooltjes bij de groentejuwelier, die waren zo groot als een vuist en daar vroegen ze notabene ¤7,- voor!!!! Waar halen ze het lef vandaan! Voor mij is een bloemkool een bloemkool. Ik zit echt niet te wachten op een compliment van mijn vriend met: "Schat, wat heb je toch weer een voortreffelijke bloemkool gekocht"
Pas geleden zag ik kasbloemkooltjes bij de groentejuwelier, die waren zo groot als een vuist en daar vroegen ze notabene ¤7,- voor!!!! Waar halen ze het lef vandaan! Voor mij is een bloemkool een bloemkool. Ik zit echt niet te wachten op een compliment van mijn vriend met: "Schat, wat heb je toch weer een voortreffelijke bloemkool gekocht"
vrijdag 17 juni 2011 om 09:22
Ik ben toch meer voor de AH, voor mij is de afkomst van de producten ook belangrijk, bij AH heb ik hierin meer keuze. Verder zit er in de porducten bij Lidl heel veel toegevoegde suikers ze moeten zo goedkoop mogelijk worden gemaakt, zodat ze goedkoop verkocht kunnen worden, dit heb je ook bij de AH maar nogmaals de keus is groter