Geld & Recht alle pijlers

Loon storting op zondag, is dat mogelijk?

20-08-2011 20:44 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn loon wordt doorgaans op de 21ste gestort. Nu valt de 21ste op zondag, morgen dus. Is het mogelijk dat dit ook daadwerkelijk morgen gestort wordt, of is het altijd de dag erna?

Werkgever en ik hebben dezelfde bank. Ik ben niet zo lang in dienst van de huidige werkgever dat de 21ste op een zondag is gevallen.

Ik hoor het graag: Liever positieve dan negatieve berichten uiteraard, want ben blut du moment.
Dat zou jij toch moeten weten Ritmeester? Jij hebt toch mensen in dienst?
quote:ritmeester schreef op 21 augustus 2011 @ 13:15:

[...]

Je mag zelfs tot een maand NA de gewerkte maand betalen, als ik me niet vergis.Klopt, bij de kledingwinkel waar ik gewerkt heb, was dat standaard zo.
Liever elitair dan een pauper!
quote:ritmeester schreef op 21 augustus 2011 @ 13:15:

[...]

Je mag zelfs tot een maand NA de gewerkte maand betalen, als ik me niet vergis.Ja klopt. Bij ons moeten altijd eerst de werkuren uitgerekend worden. Ik krijg bijvoorbeeld het loon van augustus pas rond 8 september. Met een beetje pech pas rond de 11de of nog later.
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
En? Heb je je salaris inmiddels al?
Wij krijgen altijd de 24ste uitbetaald, als dat op zondag valt, de maandag erop. Maar in december altijd net voor de kerst!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven