Loon storting op zondag, is dat mogelijk?
zaterdag 20 augustus 2011 om 20:44
Mijn loon wordt doorgaans op de 21ste gestort. Nu valt de 21ste op zondag, morgen dus. Is het mogelijk dat dit ook daadwerkelijk morgen gestort wordt, of is het altijd de dag erna?
Werkgever en ik hebben dezelfde bank. Ik ben niet zo lang in dienst van de huidige werkgever dat de 21ste op een zondag is gevallen.
Ik hoor het graag: Liever positieve dan negatieve berichten uiteraard, want ben blut du moment.
Werkgever en ik hebben dezelfde bank. Ik ben niet zo lang in dienst van de huidige werkgever dat de 21ste op een zondag is gevallen.
Ik hoor het graag: Liever positieve dan negatieve berichten uiteraard, want ben blut du moment.
zondag 21 augustus 2011 om 21:39
zondag 21 augustus 2011 om 22:23
quote:ritmeester schreef op 21 augustus 2011 @ 13:15:
[...]
Je mag zelfs tot een maand NA de gewerkte maand betalen, als ik me niet vergis.Ja klopt. Bij ons moeten altijd eerst de werkuren uitgerekend worden. Ik krijg bijvoorbeeld het loon van augustus pas rond 8 september. Met een beetje pech pas rond de 11de of nog later.
[...]
Je mag zelfs tot een maand NA de gewerkte maand betalen, als ik me niet vergis.Ja klopt. Bij ons moeten altijd eerst de werkuren uitgerekend worden. Ik krijg bijvoorbeeld het loon van augustus pas rond 8 september. Met een beetje pech pas rond de 11de of nog later.
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.