Geld & Recht alle pijlers

Marktplaats

24-12-2013 10:44 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen donderdagochtend in gesprek geraakt met een adverteerder en een koop gesloten. Die middag ¤70 overgemaakt en haar gemaild mij te laten weten als ze het geld had ontvangen. Dit zou ze doen en vrijdag zou ze het artikel posten.

Hierna niets meer gehoord of ontvangen. Post zal nu wellicht druk zijn maar op een eerdere mail van zondagochtend of mijn betaling goed was gegaan, ook geen reactie.

Zojuist weer gemaild en gevraagd om reactie. Wat zouden jullie doen? Hoe lang nog aankijken?
Enorm, net zo charmant als off topic gaan.
Vraagje aan TO, stel je krijgt het vandaag binnen, mail je haar dan ook nog met een dankjewel.
quote:christiane schreef op 24 december 2013 @ 11:57:

Vraagje aan TO, stel je krijgt het vandaag binnen, mail je haar dan ook nog met een dankjewel.Goeie vraag hoor! Ik wacht in spanning op TO's antwoord.
Vriend heeft donderdag wat gekocht via mp. Verstuurd met PostNL. Is er ook nog niet. Hoop dat het nog komt is mijn kerstcadeau :D.

Hij heeft wel een track and trace gekregen.

Het is gewoon pokkedruk nu bij de post en alles duurt langer ( volgende dag in huis wordt niet gegarandeerd in dec, heb tot 16 dec zelf bij de post gewerkt).

Dus volgende dag binnen is geluk.
De post garandeert niet dat iets de volgende (werk)dag aankomt. Op een brievenbus staat dat het voor 98% van de gevallen zo is ofzo. En met de feestdagen is het zo druk dat er wel eens post blijft liggen.

Heel eerlijk gezegd verbaas ik me erover hoe snel mensen denken aan oplichting tegenwoordig. Ik verkoop ook wel eens wat en zou het erg vinden als iemand meteen denkt dat ik een oplichter ben als iets niet meteen aan komt. Heb ook wel eens gehad dat iemand mij bleef mailen toen het de volgende dag niet aan was gekomen. Heb niet gereageerd omdat ik dacht "mens geduld!" en inderdaad de volgende dag kwam het aan zag ik op de tracking en mevrouw was niet thuis en haalde het dagen later pas op.
Ik heb ook een boek gekocht via mp en ook nog niet ontvangen. Ik verwacht hem dus vrijdag :(

Jammer had het graag met de kerst willen hebben.
Ik heb donderdagavond iets gekocht via mp, dat is zaterdag verzonden door verkoper en ik had het vanmiddag in huis. Al mijn pakketjes de afgelopen weken zijn keurig op tijd bezorgd.

Zou eens googlen op naam en woonplaats, misschien facebook proberen?
Mag ik raden.

Je hebt het pakketje ontvangen en zowel de verkoper als ons niets meer laten weten.
al enige tijd handel ik eea via marktplaats, ik zorg altijd dat ik contact heb via whats app en of facebook, ik check alle gegevens op google ivm oplichterij en indien mogelijk ga ik zelf de paketten brengen tegen een vergoeding, danwel ophalen, een paar adviezen tussendoor...soms een aanbetaling doen ipv het hele bedrag, als je voorgevoel al zegt dat er iets niet klopt, doe het dan niet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven