nieuwjaarstip postbode
zondag 8 januari 2017 om 21:55
maandag 9 januari 2017 om 01:07
Krantenbezorger krijgt altijd 20 euro, die jongen gaat door weer en wind (vooral de afgelopen tijd had ik het met hem te doen) en de krant is er altijd om 0600 uur, dag in dag uit, Dan mag je echt wel een fatsoenlijke fooi hebben, vind ik. En wij zijn de enigen in ons straatje die kennelijk nog een krant hebben, die jongen moet nog om ook op zijn fiets.
Verder een nee sticker dus niks.
Verder een nee sticker dus niks.
maandag 9 januari 2017 om 08:10
quote:Miss-Colorado schreef op 08 januari 2017 @ 21:33:
Hypocriet misschien maar ik geef een krantenbezorger (tiener) wel geld maar een volwassen bezorger niet.
Met een krantenwijk verdient een puber weinig terwijl ze wel door weer en wind moeten. ik vind eens per jaar 5 a 10 euro dan ook niet veel. Maar, dan moet te bezorging wel goed zijn en de bezorger geen rare houding hebben (arrogant etc.)
Nu ik het zo opschrijf vind ik mijn criteria best vreemd.
Volgens mij krijgt de volwassen bezorger net zoveel als de tiener. En die volwassen bezorger moet net zo goed door weer en wind.
Ik geef trouwens niets, ik kan het niet missen en ik heb ook geen abonnement op een dagblad. Dit jaar de overige bezorgers ook niet gezien.
Hypocriet misschien maar ik geef een krantenbezorger (tiener) wel geld maar een volwassen bezorger niet.
Met een krantenwijk verdient een puber weinig terwijl ze wel door weer en wind moeten. ik vind eens per jaar 5 a 10 euro dan ook niet veel. Maar, dan moet te bezorging wel goed zijn en de bezorger geen rare houding hebben (arrogant etc.)
Nu ik het zo opschrijf vind ik mijn criteria best vreemd.
Volgens mij krijgt de volwassen bezorger net zoveel als de tiener. En die volwassen bezorger moet net zo goed door weer en wind.
Ik geef trouwens niets, ik kan het niet missen en ik heb ook geen abonnement op een dagblad. Dit jaar de overige bezorgers ook niet gezien.
maandag 9 januari 2017 om 08:13