Geld & Recht alle pijlers

Oktober woonmaand? Aanbiedingen?

09-10-2010 12:01 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb speciaal tot deze maand gewacht omdat ik altijd dacht dat het in oktober woonmaand is. Maar niks, niente, nada, speciale folders. Heb ik het allemaal nou gemist of bestaat het fenomeen woonmaand (lees: flinke kortingen) niet meer.

We willen een bank van zaken als Montel, Trendhopper of Pronto. Geen Ikea, Seats and Sofa's of Leen Bakker, maar ook niet van een heel excusieve woonwinkel (I wish :-)) Wat is wijsheid? Toch gewoon doen nu?
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Heb je ook al gekeken op de websites van de betreffende bedrijven? Kan me zomaar voorstellen dat foldertjes niet zo heel veel effect meer hebben tegenwoordig, en zeker niet een maand lang.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Uiteraard, maar niet meer aanbiedingen dan anders. Dus bank x of y wel korting maar niet "alle banken 10 of 15 %"......
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Je kan natuurlijk altijd nog afdingen, schijnt de laatste jaren volop te gebeuren.
Over het algemeen willen winkels jouw best korting geven. Zo denderend zijn de omzetten niet momenteel. Gewoon iets moois uitzoeken en vragen wat de prijs nu, voor jou, is.
Ik heb ook gewacht met het kopen van gordijnen en vloerbedekking tot de oktober woonmaand.

Vloerbedekking gratis gelegd en de gordijnen gratis gemaakt.

Maar volgens mij zijn er wel eens meer van die akties hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven