Geld & Recht alle pijlers

PO box

21-10-2019 11:03 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helaas bezorgt een bedrijf waar ik maandelijks iets bestel niet meer in Europa en wel vaker heb ik eigenlijk iets willen bestellen wat alleen in Amerika kan worden geleverd. Nu er enige ‘noodzaak’ is om een oplossing te vinden ben ik een wat gaan zoeken naar mogelijke oplossingen. Het meest voor de hand liggende is een PO box nemen, maar ik schrik behoorlijk van de prijzen die daarvoor staan. Is er een goedkoper alternatief? Wat is het beste bedrijf om een PO box bij te nemen? Alle tips zijn welkom! :lol:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit jaren geleden gedaan via Borderlinx, het ging toen om een paar Etsy-aankopen van verkopers die zelf niet internationaal verzonden. Na een snelle zoekactie krijg ik het idee dat dit tegenwoordig Planet Express heet. Ik vond het handig, maar evengoed wel duur als ik het me goed herinner.

Edit: Borderlinx.com bestaat ook nog. Kennelijk staat Planet Express hoger op de Google-ranglijst ;-).
lariba wijzigde dit bericht op 21-10-2019 11:15
32.78% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
en via een bedrijf als bijv borderfree? Zij verzorgen leveringen van tientallen Amerikaanse webshops over de hele wereld, misschien kan dat voor die van jou ook wel?
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven