Rabo BaseCard

dinsdag 31 juli 2012 om 11:05
Ik wil graag vliegtickets bestellen maar ben gestuit op een aanbieding die alleen met creditcard betaald kan worden. Nu heb ik er ooit één van mijn zus geleend die nooit gebruikt is en nog geactiveerd dient te worden. Het is een Rabo BaseCard, en ik heb de code nog. Heeft iemand enig idee hoe ik deze kan gebruiken? En is die kaart automatisch gekoppeld aan de rekening van mijn zus? Muchas Gracias .
dinsdag 31 juli 2012 om 11:10
Hij is van je zus, dus zij krijgt inderdaad de rekening gepresenteerd. Maar neem contac top met je zus, vraag haar toestemming om die kaart te activeren (hierdoor zal ze ws wel een jaarlijks bijdrage moeten gaan betalen) en vraag haar rekeningnumme ren stort het bedrag wat je uit gaat geven gelijk op haar rekening. Zoiets?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

dinsdag 31 juli 2012 om 11:18
Bedankt voor jullie hulp. Heb inmiddels de bank gebeld en blijkbaar zitten er bij deze pas geen extra kosten aan verbonden, die betaalt ze al sinds aanvraag. Bovendien hoeft hij niet geactiveerd te worden. Zuslief is even niet bereikbaar, hoop dat ze terugbelt voor de ticktes weg zijn, ze zijn heul goedkoop.
Yellosun, je kunt toch niet zomaar alle tickets die online aangeboden worden via het reisbureau kopen? Voor dezelfde prijs?
Yellosun, je kunt toch niet zomaar alle tickets die online aangeboden worden via het reisbureau kopen? Voor dezelfde prijs?
dinsdag 31 juli 2012 om 11:31
quote:greta123 schreef op 31 juli 2012 @ 11:22:
Dan heeft de bank je toch ook wel verteld dat je niet zomaar de creditcard van een ander mag gebruiken?
Zou zo snel mogelijk zelf een cc aanvragen bij je bank, da's wel zo handig.
Succes met de tickets.
Mijn dochters gebruiken Altijd mijn cc.
Heb 'm zelf niet eens meer in huis.
Wat een onzin, dat, dat niet zou kunnen.
Er wordt wel netjes terugbetaald.
Dan heeft de bank je toch ook wel verteld dat je niet zomaar de creditcard van een ander mag gebruiken?
Zou zo snel mogelijk zelf een cc aanvragen bij je bank, da's wel zo handig.
Succes met de tickets.
Er wordt wel netjes terugbetaald.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

dinsdag 31 juli 2012 om 11:36
quote:gember999 schreef op 31 juli 2012 @ 11:32:
Als het mijn zus zou zijn, dan zou ik gewoon de gegevens gebruiken en het geld overmaken, dan zou ik niet wachten op toestemming. Maar dat hangt er natuurlijk een beetje vanaf hoe je relatie is met dit soort dingen. Mijn vingers jeuken, ben bang dat de tickets weg zijn straks. We zien elkaar niet heel vaak maar we kunnen goed door één deur en ze is heel easygoing. Maar heb haar rekeningnummer ook niet bedenk ik me nu. Grmbl.
Als het mijn zus zou zijn, dan zou ik gewoon de gegevens gebruiken en het geld overmaken, dan zou ik niet wachten op toestemming. Maar dat hangt er natuurlijk een beetje vanaf hoe je relatie is met dit soort dingen. Mijn vingers jeuken, ben bang dat de tickets weg zijn straks. We zien elkaar niet heel vaak maar we kunnen goed door één deur en ze is heel easygoing. Maar heb haar rekeningnummer ook niet bedenk ik me nu. Grmbl.
dinsdag 31 juli 2012 om 12:17
quote:Eindeloos schreef op 31 juli 2012 @ 11:31:
[...]
Er wordt wel netjes terugbetaald.Ik gebruikte ook altijd de cc van man, maar regelmatig werd me dan om legitimatie gevraagd en dan ben je gewoon klaar. Volgens mijn bank is het fraude als je de kaart van je man gebruikt. (Ik kan hem ook niet zien bij telebankieren ook al is alles en/of). Internet aankopen is uiteraard geen probleem, maar buitenshuis gebruik ik hem niet meer.
[...]
Er wordt wel netjes terugbetaald.Ik gebruikte ook altijd de cc van man, maar regelmatig werd me dan om legitimatie gevraagd en dan ben je gewoon klaar. Volgens mijn bank is het fraude als je de kaart van je man gebruikt. (Ik kan hem ook niet zien bij telebankieren ook al is alles en/of). Internet aankopen is uiteraard geen probleem, maar buitenshuis gebruik ik hem niet meer.

dinsdag 31 juli 2012 om 14:58
quote:Murdoch schreef op 31 juli 2012 @ 11:36:
Mijn vingers jeuken, ben bang dat de tickets weg zijn straks. We zien elkaar niet heel vaak maar we kunnen goed door één deur en ze is heel easygoing. Maar heb haar rekeningnummer ook niet bedenk ik me nu. Grmbl.Nou, dan zou ik het gewoon boeken. Kan je haar niets smsen ofzo? Ik kan ook geld overmaken naar de tegenrekening van de cc, dan gaat het niet van je eigen rekening af later, maar gebruik je em als een soort prepaid creditcard.
Mijn vingers jeuken, ben bang dat de tickets weg zijn straks. We zien elkaar niet heel vaak maar we kunnen goed door één deur en ze is heel easygoing. Maar heb haar rekeningnummer ook niet bedenk ik me nu. Grmbl.Nou, dan zou ik het gewoon boeken. Kan je haar niets smsen ofzo? Ik kan ook geld overmaken naar de tegenrekening van de cc, dan gaat het niet van je eigen rekening af later, maar gebruik je em als een soort prepaid creditcard.