Geld & Recht alle pijlers

reiskosten bij 0 urencontract?

05-08-2012 10:34 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Weet er iemand of dat je reiskosten vergoeding krijgt bij een 0 urencontract?

Ik kan dit namelijk nergens vinden op internet.

Bedankt alvast!
Dat is afhankelijk van het bedrijf waarvoor je werkt. Reiskostenvergoeding is namelijk vrij van verplichting.

Moet je navragen daar waar je gaat werken.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Wat Biol zegt, de reiskostenregeling verschilt per CAO en vaak zelfs van bedrijf tot bedrijf. Als er een reiskostenregeling is, dan heb je daar als oproeper wel net zoveel recht op (naar rato van je gewerkte dagen) als jouw collega's.
Bedankt voor jullie reacties. Dan houd mijn reiskostenvergoeding snel op want ik werk bij een sportschool en die hebben geen cao..
Je kan het in ieder geval vragen aan je werkgever. Heb je er niet naar gevraagd bij je sollicitatie? Al is er bij bijbaantjes vaak geen vergoeding volgens mij.
quote:girl92 schreef op 05 augustus 2012 @ 10:51:

Bedankt voor jullie reacties. Dan houd mijn reiskostenvergoeding snel op want ik werk bij een sportschool en die hebben geen cao..Ook bedrijven zonder CAO hebben dit soort regelingen vaak wel ergens vastgelegd. Bijv. in een huisreglement o.i.d. Vraag gewoon eens aan je leidinggevende hoe het bij jullie geregeld is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven