retourneren bij H&M
maandag 27 februari 2012 om 16:29
Ik wil wat bestellen bij de H&M en heb nog een vraag over de voorwaarden op de site:
Stel je besteld voor 50 euro en je wilt iets van 20 euro retourneren.
Kan ik dan gewoon 30 euro (even los van de evt. verzendkosten) overmaken?
Op de site staat het nl. heel raar:
Je moet binnen 14 dagen na levering betalen en zij verrekenen dan met een evt. volgende bestelling. Als je je geld teruggestort wilt hebben moet je bellen met de klantenservice.
Maar ik ga toch niet eerst alles betalen en dan ook nog bellen om mijn geld terug te krijgen??
Wat gebeurt er als ik gewoon 30 euro (in mijn voorbeeld) overmaak. Lijkt mij toch de meest logische actie (zo ben ikhet ook gewend bij Bonaparte, waar ik wel regelmatig wat bestel).
Wie kan hier meer over vertellen?
Stel je besteld voor 50 euro en je wilt iets van 20 euro retourneren.
Kan ik dan gewoon 30 euro (even los van de evt. verzendkosten) overmaken?
Op de site staat het nl. heel raar:
Je moet binnen 14 dagen na levering betalen en zij verrekenen dan met een evt. volgende bestelling. Als je je geld teruggestort wilt hebben moet je bellen met de klantenservice.
Maar ik ga toch niet eerst alles betalen en dan ook nog bellen om mijn geld terug te krijgen??
Wat gebeurt er als ik gewoon 30 euro (in mijn voorbeeld) overmaak. Lijkt mij toch de meest logische actie (zo ben ikhet ook gewend bij Bonaparte, waar ik wel regelmatig wat bestel).
Wie kan hier meer over vertellen?
maandag 27 februari 2012 om 16:35
De winkel zit hier niet om de hoek en bovendien wil mijn jongste nooit iets passen...is altijd een worsteling in het pashokje. Dus ik had gedacht gewoon voor de zomer een aantal dingen te bestellen (desnoods in 2 maten/kleuren) en dan thuis op ons gemakje passen. Kind op tafel ipv in zo'n veel te krap en benauwd pashokje.
Alles wat niet past meteen de volgende dag weer bij het postkantoor afgeven en klaar.
Alles wat niet past meteen de volgende dag weer bij het postkantoor afgeven en klaar.
maandag 27 februari 2012 om 16:45
Ik bestel al jaren bij de H&M en bij mijn weten moet je terugsturen wat je niet wilt hebben en het geldbedrag wat je overhoudt overmaken + 1 euro als bijdrage in de verzendkosten. Ik heb toevallig ook net een bestelling teruggekregen maar ga het op deze manier doen. Als het nu anders is, is het recent gewijzigd.
maandag 27 februari 2012 om 16:48
quote:gordijn87 schreef op 27 februari 2012 @ 16:33:
Je kunt toch ook retourneren in de winkel. Krijg je meteen je geld terug.Lekker handig, bij een internet bestelling.
Je kunt toch ook retourneren in de winkel. Krijg je meteen je geld terug.Lekker handig, bij een internet bestelling.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
maandag 27 februari 2012 om 16:49
quote:nicolientje76 schreef op 27 februari 2012 @ 16:45:
Ik bestel al jaren bij de H&M en bij mijn weten moet je terugsturen wat je niet wilt hebben en het geldbedrag wat je overhoudt overmaken + 1 euro als bijdrage in de verzendkosten. Ik heb toevallig ook net een bestelling teruggekregen maar ga het op deze manier doen. Als het nu anders is, is het recent gewijzigd.
Zo doe ik het ook altijd.
En bij retourbrengen in de winkel krijg je volgens mij een tegoedkaart en geen geld terug.
Zo doe ik het ook altijd.
En bij retourbrengen in de winkel krijg je volgens mij een tegoedkaart en geen geld terug.
maandag 27 februari 2012 om 16:58
Als je voor het eerst besteld en het betreft en behoorlijk bedrag dan wil de H&M geloof ik graag dat je het eerst betaald. Als je dan besloten hebt wat je terug stuurt, dit terug hebt gestuurd en het bij de H&M is aangekomen kun je bellen met de klantenservice en die maken het geld over.
Dit klinkt alsof er weken overheen gaan, maar ik geloof dat ik laatst na het belletje in een dag het geld op mijn rekening had staan, dus het is nog best te overzien.
Dit klinkt alsof er weken overheen gaan, maar ik geloof dat ik laatst na het belletje in een dag het geld op mijn rekening had staan, dus het is nog best te overzien.
dinsdag 28 februari 2012 om 11:21
quote:priempje schreef op 27 februari 2012 @ 17:50:
bestel heel vaak bij de h en m je kunt gewoon het bedrag overmaken wat je moet betalen dus de 30 euro dan, want als je teveel overmaakt krijgt je het niet terug maar hou je het tegoed.Precies en anders even bellen,H&M heeft een hele vriendelijke&behulpzame klantenservice,ik was wel eens vaker mijn kortingscode kwijt,dan bel ik even en doen hun de korting verrekenen.
bestel heel vaak bij de h en m je kunt gewoon het bedrag overmaken wat je moet betalen dus de 30 euro dan, want als je teveel overmaakt krijgt je het niet terug maar hou je het tegoed.Precies en anders even bellen,H&M heeft een hele vriendelijke&behulpzame klantenservice,ik was wel eens vaker mijn kortingscode kwijt,dan bel ik even en doen hun de korting verrekenen.
dinsdag 28 februari 2012 om 11:24