Geld & Recht alle pijlers

salaris van uitzendbureau

08-06-2010 16:13 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
tot twee weken terug werkte ik via randstad en daar ontving ik altijd op dinsdag mijn salaris van de week er voor

Nu ben ik werkzaam voor Adecco, Wie heeft hier ervaring mee en wie kan vertellen op welke dag je hun salarisbetaling meestal ontvangt?
Van Adecco had ik het altijd op woensdag na 12.00. Nog een dagje droog brood eten dus!
quote:JJ80 schreef op 08 juni 2010 @ 16:16:

Van Adecco had ik het altijd op woensdag na 12.00. Nog een dagje droog brood eten dus!gelukkig nog net niet!
Heb je hier wat aan?

Adecco

Voor Adecco Payroll BV medewerkers is de loonbetaling per week. Indien de uren zijn ingevoerd en uw leidinggevende heeft deze geaccordeerd dan kunnen wij overgaan tot betaling. Als dit voor maandag 12 uur van de week volgend op de werkweek is gebeurd, dan zal uw geld op de donderdag hierop volgend op uw rekening staan. Dus maandags vóór 12 uur ingevoerd en goedgekeurd is donderdags bijgeschreven op uw rekening.

bron: www.adecco.nl
Ik werk bij Adecco en je krijgt je salaris altijd op woensdag of donderdag afhankelijk van de bank waar je bij zit.
quote:momomo schreef op 08 juni 2010 @ 16:13:

Wie heeft hier ervaring mee en wie kan vertellen op welke dag je hun salarisbetaling meestal ontvangt? Doe's gek: je intercedente?
quote:Tia Dalma schreef op 08 juni 2010 @ 17:54:

[...]

Doe's gek: je intercedente? Nee joh,vinden ze gek
Wat is het uurloon van Adecco en is dat voor iedereen evenveel?
quote:Gebruiker2000 schreef op 20 juni 2010 @ 09:19:

Wat is het uurloon van Adecco en is dat voor iedereen evenveel?Tuurlijk, de schoonmaakster krijgt bij Adecco hetzelfde als de neurochirurg: 12,50 bruto per uur.....

Wat is het uurloon van Adecco en is dat voor iedereen evenveel?Nee, natuurlijk is dat niet evenveel. Wat je gaat verdienen hangt af van het werk dat je zult doen, van je leeftijd, je opleidingsniveau en je werkervaring. De intercedent kan je precies vertellen wat je zult verdienen.
Hmmm de nood moet hoog zijn als je dat hier komt vragen en niet even een weekje kan afwachten wanneer het op je rekening staat....
quote:Suze2 schreef op 20 juni 2010 @ 09:23:

[...]

Tuurlijk, de schoonmaakster krijgt bij Adecco hetzelfde als de neurochirurg: 12,50 bruto per uur..... Als uitzendkracht van ongeschoold werk (bijbanen).
quote:Gebruiker2000 schreef op 20 juni 2010 @ 09:26:

[...]

Als uitzendkracht van ongeschoold werk (bijbanen).3,50
quote:misschicken schreef op 20 juni 2010 @ 09:29:

[...]

3,50Dat is onder het minimum.
Je minimumloon is afhankelijk van je leeftijd (google). Het loon dat je bij adecco krijgt hangt helemaal af van het werk en de afspraken met de inlener. Vaak net iets boven minimumloon waarschijnlijk, maar er zijn ook wel baantjes te vinden die meer betalen. Bijv. omdat niemand ze wil doen of omdat er onregelmatige of nachtdiensten aanzitten. Heb je dit niet overlegd voor je ging werken voor ze?
Dat zeg ik....
quote:Gebruiker2000 schreef op 20 juni 2010 @ 09:31:

[...]

Dat is onder het minimum.niet als je 17 of jonger bent.
Dat zeg ik....

Wat is het uurloon van Adecco en is dat voor iedereen evenveel?Hoe oud ben je?
quote:Gebruiker2000 schreef op 20 juni 2010 @ 09:31:

[...]

Dat is onder het minimum.Krijg jij een stuiver extra.
15 jaar: 2,58

16 jaar: 2,97

17 jaar: 3,40

18 jaar: 3,91

19 jaar: 4,51

20 jaar: 5,29

21 jaar: 6,23

22 jaar: 7,31

23 jaar e/o: 8,60

Dit zijn de minimum, bruto uurlonen.

Bron: http://financieel.infonu. ... on-juli-2010-uurloon.html

Doe eens gek en open eens een topic over je geldproblemen. Misschien heb je nu recht op bepaalde zaken waar je geen weet van hebt.

Het is duidelijk dat je in geldnood zit maar je kan het beesie beter bij de naam noemen dan zo vaag te lopen lobbyen bij elk topic.
Ik zit niet in de geldproblemen. Mijn vraag aan jou, hoe kom je erbij?
quote:Gebruiker2000 schreef op 21 juni 2010 @ 08:46:

Ik zit niet in de geldproblemen. Mijn vraag aan jou, hoe kom je erbij?In een ander topic schrijf je dat je zo snel mogelijk opleiding wil gaan doen omdat je nogal dringend een baan zoekt en ook hier begin je meteen de hoogte van het loon. Dan is het niet zo gek om te denken dat iemand in geldnood zit...
Ik heb het niet heel breed. Laten we het daarop houden. Maar goed, uurloon hangt dus af van de opdrachtgever en ligt bij ongeschoold werk doorgaans niet veel hoger dan het minimumloon?

Zo werkt het niet

Jij moet écht bij iemand in je IRL omgeving hulp gaan vragen, want zo kom je er niet uit. Uurloon is afhankelijk van werk, werkervaring, leeftijd, onderhandelingsskills.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Waarom denk jij zo snel van dat minimumloon af te willen komen zonder opleiding? Dat minimumloon is bedoeld voor dat soort werk.

Ga nou eens niet het paard achter de wagen blijven spannen, maar begin eens (samen met bijvoorbeeld een professional die jou daarmee kan helpen, zoals een goede loopbaancoach) met een plan van aanpak om aan een baan te komen die bij jou past. Betrek daarbij je opleidingsmogelijkheden, je toekomstwensen en je mogelijkheden.

En ga dan nadenken pas over verdiensten en mogelijkheden om dat geld weer te spenderen (na aftrek van de belangrijkere zaken als vaste lasten etc).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven