Geld & Recht alle pijlers

Slechte ervaring met Bongo?!

16-01-2012 14:14 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Een tijd geleden heb ik twee bongo's gekregen. 1 ervan vind ik zelf niet zo leuk, op de website van Bongo staat dat je hem ook kunt inruilen voor een andere (van dezelfde prijs of duurder, dan dan weer wel natuurlijk).

Eenvoudig zou je zeggen. Niets bleek minder waar! De Bongo van mijn keuze waartegen ik zou willen ruilen staat wel op de site, maar kan ik niet kiezen bij omruilen via de site. Tot vijf maal toe de 'klantenservice' van Bongo hierover gebeld. Krijg steeds een (Belgische) meneer of mevrouw aan de lijn, die A) bijna niet te verstaan is vanwege het enorme rumoer op de achtergrond, B) kennelijk mijn telefoontje met vertraging ontvangt want het duurt steeds 5 seconden voordat er antwoord wordt gegeven en C) duidelijk geen idee heeft hoe mij te helpen met deze toch heel eenvoudige vraag en mij afscheept met zinnen als: "we hadden laatste een storing op de website, dus misschien ligt het daaraan dat deze bongo er niet tussenzit bij de omruilkeuze" of "mogelijk is deze bongo nu niet leverbaar". Vervolgens wordt het gesprek gewoon afgekapt met "Meer kan ik helaas niet voor u doen, goedendag."

Ik ben absoluut niet zo'n Radar/Kassa type dat allerlei helpdesks bekritiseert, maar dit slaat toch werkelijk nergens op! Er is 100 euro betaald voor deze bon, dus wat service bij omruilen mag je toch wel verwachten of niet? De medewerkers die ik sprak waren echt onbehulpzaam, wisten niet waar ik het over had, moesten alles opzoeken, kenden hun eigen voorwaarden niet. Ik ben uiteindelijk niet geholpen.

Ik heb in het verleden ook wel eens Bongo's kado gedaan aan mensen, omdat het me een leuk geschenk leek. Nou, ik kan wel melden dat ik die waardeloze dingen nooit meer ga kopen!

Vraag me af of iemand van jullie ook al dergelijke ervaringen heeft gehad bij Bongo? En hoe is het toen opgelost? Of had je juist een hele goede ervaring, bijvoorbeeld bij het inleveren van je Bongo? Want daar zet ik nu ook mijn vraagtekens bij, is het wel een mooie belevenis die je dan krijgt als je het ding daadwerkelijk gebruikt? Ben benieuwd naar jullie reacties!
Ik ook een slechte ervaring met Bongo. Kwam in het restaurant (in Utrecht). Zij stonden in het boekje maar doen helemaal niet mee !! Waren zeer verbaasd !! Nou ja ! Dus ik kon de rekening gewoon betalen. Ze vonden het wel heel erg vervelend. Ik ben dus wel klaar met Bongo.
quote:moniekk schreef op 16 juni 2012 @ 11:05:

Ik ook een slechte ervaring met Bongo. Kwam in het restaurant (in Utrecht). Zij stonden in het boekje maar doen helemaal niet mee !! Waren zeer verbaasd !! Nou ja ! Dus ik kon de rekening gewoon betalen. Ze vonden het wel heel erg vervelend. Ik ben dus wel klaar met Bongo.Dat is vreemd! Heb je hierover al contact gezocht met Bongo? Zou me er niet zomaar bij neerleggen.
Op de website staat dat je alleen kan omruilen als het celofaan er nog om zit. Heeft iemand ervaring met ruilen terwijl het celofaan eraf is?
Of heeft iemand belangstelling voor een City by Night Bongo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven