Starterslening
woensdag 10 mei 2017 om 21:44
woensdag 10 mei 2017 om 21:48
Oke dat wist ik niet omdat ik overal verschillende verhalen lees. Ik zou morgen contact opnemen met de gemeente.quote:Martje2801 schreef op 10 mei 2017 @ 21:47:
Dat is afhankelijk van de gemeente waarin je koopt.
Zo eist gemeente breda dat verkopers meebetalen (en die willen daar vaak over nadenken) en amstelveen weer wat heel anders.
Dus tja, je zal toch met meer informatie moeten komen.
Zo eist gemeente breda dat verkopers meebetalen (en die willen daar vaak over nadenken) en amstelveen weer wat heel anders.
Dus tja, je zal toch met meer informatie moeten komen.
woensdag 10 mei 2017 om 21:50
quote:Molshoop schreef op 10 mei 2017 @ 21:48:
Oke dat wist ik niet omdat ik overal verschillende verhalen lees. Ik zou morgen contact opnemen met de gemeente.
[...]
Tja je leest verschillende verhalen omdat mensen op verschillende plekken kopen. Waar ga jij kopen, misschien kunnen mensen die daar ook gekocht hebben mbv starterslening je helpen.
Oke dat wist ik niet omdat ik overal verschillende verhalen lees. Ik zou morgen contact opnemen met de gemeente.
[...]
Tja je leest verschillende verhalen omdat mensen op verschillende plekken kopen. Waar ga jij kopen, misschien kunnen mensen die daar ook gekocht hebben mbv starterslening je helpen.
woensdag 10 mei 2017 om 21:54
woensdag 10 mei 2017 om 22:10
woensdag 10 mei 2017 om 23:17
quote:Martje2801 schreef op 10 mei 2017 @ 21:47:
Zo eist gemeente breda dat verkopers meebetalen (en die willen daar vaak over nadenken) Klopt. Maar als ze niet willen betalen zijn er ook andere manieren om de woning alsnog met starterslening te krijgen.
Zo eist gemeente breda dat verkopers meebetalen (en die willen daar vaak over nadenken) Klopt. Maar als ze niet willen betalen zijn er ook andere manieren om de woning alsnog met starterslening te krijgen.
woensdag 10 mei 2017 om 23:21
Ik heb hem nu 1.5 maand. Niet dezelfde gemeente als waar jij wil kopen. Heeft totaal van toekenning tot definitieve offerte getekend retour was 2 weken geduurd.
Maar kijk inderdaad goed naar welke voorwaarden jullie gemeente stelt. Naast de voorwaarden wisselt ook de hoogte de maximale starterslening per gemeente.
Maar kijk inderdaad goed naar welke voorwaarden jullie gemeente stelt. Naast de voorwaarden wisselt ook de hoogte de maximale starterslening per gemeente.